Mesto Kysucké Nové Mesto

Klub Magnus – gamifikácia v knižnici


Vytvoríme v knižnici klub Magnus, ktorého maskotom bude Čarodejník Magnus. Klub združí deti a mládež, ktoré sa zapoja do hry Magnus – gamifikácia znamená vnášanie prvkov počítačových hier do neherného prostredia, napr. do knižnice. Zapojené deti budú plniť rôzne hry, úlohy, hlavolamy čí súťaže a získavať levely, odznaky, odmeny či tituly ako v počítačovej hre. Všetky aktivity klubu budú zamerané na čítanie detí, zvyšovanie ich čitateľskej gramotnosti a zlepšovanie čítania s porozumením.

Počet hlasov

19024
KONTAKT PRE ŽIADATEĽOV O GRANT

Pontis Impact s.r.o., tel: 0948 157 692 (telefonické konzultácie v čase 9:00 - 14:00) spravnezaciatky@pontisimpact.sk

Kontakt pre médiá
Sleduj nás!