Pre viac informácii ohľadom aktuálnych zmien
v donáškach kliknite tu.

English version
Už aj v Martine a okolí nakúpite online s Tesco.
Už aj v Martine a okolí nakúpite online s Tesco.

Rozširujeme Tesco Online nákupy na Slovensku

 

Odteraz môže našu službu Tesco Online nákupy využívať viac obyvateľov v okolí Martina a Žiliny. Vaše objednávky doručujeme už aj do Krásna nad Kysucou, Ochodnice, Veľkého Rovného, Bystričky, Mošoviec, Sučian, Turčianskych Teplíc, Kláštora pod Znievom
a ďalších obcí.

 

Vyberte si z viac ako 14 000 kvalitných produktov a mnohých akciových ponúk online. Už viac nebudete musieť nosiť ťažké tašky, pretože objednané výrobky doručíme až k vašim dverám a môžete sa spoľahnúť, že budú čerstvé a budú v perfektnej kvalite. Skontrolujte nižšie, či doručujeme aj do vašej oblasti a získajte 5 € zľavu na svoj prvý online nákup. Presne tak. Je to až takéto jednoduché! Užite si nakupovanie online a vyskúšajte to medzi prvými.

Pozrite sa, kde online nákupy doručujeme

Pozrite sa, kde online nákupy doručujeme

Zobrazená mapa má iba orientačný charakter. Dostupnosť služby si, prosím, skontrolujte prostredníctvom poštového smerovacieho čísla podľa svojej adresy a uistite sa, že ponúkame našu službu aj vo vašej oblasti.

Získajte 5 € zľavu na prvý online nákup

 

Skopírujte a použite svoj kód kupónu pri nákupe nad 30 €.

 

MART1N

 

Platí pri doručení nákupu do: 30. 6. 2022

Platí výhradne iba pre oblasti rozvozu.

E-kupón je možné uplatniť iba pri doručení nákupu do 30. 6. 2022.

E-kupón MART1N oprávňuje zákazníka na využitie jednorazovej zľavy 5 € iba pri jeho prvom nákupe cez Tesco Online nákupy nad 30 €.

 

E-kupónová zľava sa nevzťahuje na nákup tabakových výrobkov, náhrad dojčenského mlieka, liekov a poplatku za dovoz tovaru. E-kupón nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami, alebo E-kupónmi. E-kupón nie je možné vymeniť za peňažnú hotovosť. Využitie E-kupónu sa riadi všeobecnými obchodnými podmienkami služby Tesco Online nákupy na www.potravinydomov.itesco.sk

Zistite, ako si nakúpiť rýchlo a výhodne online.

Pozrite sa, aké výhody vám prináša online nakupovanie

Artboard 2

Vyberte si z viac ako 14 000 produktov online.

Artboard 2 copy

Sami si zvoľte najvhodnejší čas doručenia od 8.00 do 22.00 hod. každý deň.

Artboard 2 copy 6

Tovar udržujeme v optimálnej teplote po celý čas prepravy.

Artboard 2 copy 8

Tovar, ktorý nechcete prijať, nám môžete vrátiť.

Artboard 2 copy 7

Nakupovať môžete za rovnaké ceny ako v predajni.

Objednávajte rýchlo a výhodne s mobilnou aplikáciou.

Čo hovoria naši zákazníci?

„Cez službu Tesco Online nákupy nakupujem už viac ako dva roky a bola som vždy spokojná. Zoženiem tam všetko, čo potrebujem, tovar dostanem v maximálnej čerstvosti a kvalite a objednávku spravím zo svojho gauča. Prednedávnom som na túto službu nahovorila aj svokru, nevie si ju vynachváliť.“

Jana, Žilina

„Mám zdravotné problémy a nerád chodím v dnešnej dobe medzi veľa ľudí do obchodov, preto preferujem objednávať cez internet. Celý nákup mi potom skvelí kuriéri donesú až domov, a tak nemusím nikoho prosiť, aby mi šiel nakúpiť."

Jozef, Martin

„Dcéra je vegánka, manžel celiatik, preto sú kvalita potravín a široký výber pre mňa a moju rodinu veľmi dôležité. Cez službu Tesco Online nákupy dostanem všetko, čo potrebujeme- čerstvú zeleninu, mrazené potraviny aj produkty špeciálnej výživy. A ešte mi ich dovezú priamo domov!“

Veronika, Trenčín

Vyskúšajte aj našu službu Klikni+Vyzdvihni

Čo by ste povedali na to, keby ste si mohli po ceste do práce alebo z práce sami vyzdvihnúť hotový nákup? Teraz to môžete vyskúšať už aj v Martine! Svoj nákup si môžete vyzdvihnúť priamo v Tesco Hypermarket Martin.
Prečo je uvedená cena len orientačná?

Prečo je uvedená cena len orientačná?

Dlhodobo vylepšujeme zobrazovanie produktov a cien a zároveň zapracúvame požiadavky našich zákazníkov, preto u nás môžete nakupovať rôznym spôsobom. Objednávka môže obsahovať produkty predávané na váhu, ako mäso, ovocie, zeleninu a iné, alebo predbalené vážené produkty, ktorých váha sa bohužiaľ nedá vždy presne vypočítať. Rozdiel v cene môže nastať aj v prípade, že akcia na produkt sa skončí pred dňom doručenia vašej objednávky. Nedokážeme zaručiť ani dostupnosť každého jedného produktu v objednávke v deň doručenia – v takom prípade vyberáme produkt s porovnateľnou cenou a kvalitou. Náhradné produkty a to, či sa ich rozhodnete prevziať, môžu finálnu cenu objednávky aj znížiť. Ak ste si zvolili platbu pri doručení, rozdiel vám odrátame priamo na mieste. V prípade online platby kartou vopred vám bude z účtu stiahnutá iba suma za produkty, ktoré si naozaj prevezmete. Nech už budete platiť akokoľvek, vždy zaplatíte len za to, čo dostanete.

FAQ

Ako garantujeme kvalitu?

Naši zákazníci sú pre nás prvoradí. Preto sa snažíme neustále zlepšovať našu ponuku produktov a služieb. Nevynímajúc online nakupovanie v Tescu. Každý deň robíme všetko preto, aby sme produkty z vašich objednávok vybrali čo najlepšie, udržali čerstvé a doručili vám ich v perfektnom stave. Záleží nám na tom, aby ste boli spokojní. Pokiaľ sa vám niečo nezdá, pohotovo vyriešime každú vašu požiadavku. Jednoducho nás kontaktujte telefonicky na zákazníckej linke 0800 222 333 alebo nám napíšte e-mail na potravinydomov@itesco.sk.

Kto vyberá a pripravuje tovar z online objednávok?

Tovar z vašich objednávok pripravujú profesionálni pickeri Tesco Online nákupov. Vyberajú pre vás najlepšie produkty každý deň od 6.00 hod. Naši vyškolení pickeri vyberajú každý produkt podľa hesla: Kúpil/-a by som to aj pre seba? Takisto sa riadia určitými pravidlami, ktoré uplatňujú, aby vám vybrali to najlepšie. Nie je žiadnym tajomstvom, že sú mimoriadne vyberaví.

Čo robia pickeri a za čo sú zodpovední?

Od skorého rána začínajú pripravovať tovar z vašich online objednávok. Každý produkt dôsledne prezrú zo všetkých strán, skontrolujú dátum spotreby a čerstvosť. Dbajú na to, aby ovocie a zelenina neboli poškodené, skontrolujú celkový vzhľad produktu a vyberú ten s najdlhšou trvanlivosťou. Prichystaný tovar z vašej objednávky sa potom skladuje v priestoroch s optimálnou teplotou.

Čo znamená slovo picker/pickerka? Má slovenský ekvivalent?

Slovom picker označujeme v Tescu pracovnú pozíciu človeka, ktorý vyberá a pripravuje tovar z vašich online objednávok. Ide o novú profesiu, pre ktorú zatiaľ v slovenčine nemáme vhodný ekvivalent.

Môžeme ho doslovne preložiť ako vyberač, ale význam, ktorý má toto slovo v slovenčine, nevystihuje túto profesiu (používa sa skôr vo význame vyberač daní, poplatkov).

Ďalšie slovenské ekvivalenty pre profesiu picker by mohli byť pripravovač alebo chystač, no tieto slová sa na rozdiel od slova vyberač v slovníkoch nenachádzajú.

Vzhľadom na globalizáciu, rozvoj moderných technológií či technický pokrok prenikajú do slovenčiny anglické výrazy, ktoré sa preberajú, lebo zatiaľ pre ne nemáme vhodné výrazy. Niektoré sa po čase v našej slovnej zásobe udomácnia a ich písanie sa prispôsobí našim pravopisným a gramatickým pravidlám.

Keďže v slovenčine sa uplatňuje prechyľovanie, v ženskom rode používame tvar pickerka.

O službe Tesco Online nákupy

Čo sú Tesco Online nákupy?

Tesco Online nákupy je vzrušujúca nová služba spoločnosti Tesco. Táto služba vám umožní si vybrať zo širokej škály výrobkov z pohodlia vášho domova a nechať si ich doručiť priamo k vám domov v čase, kedy vám to bude najviac vyhovovať. Ponúkame vám rovnaké nízke ceny a propagačné akcie, ako nájdete v hypermarkete, takže hlavné výhody nakupovania v hypermarkete má doma k dispozícii každý s prístupom k internetu. Máte kartu Clubcard? Získavajte body online so službou Tesco Online nákupy!

Ako bude mnou vybraný tovar, zabalený a dodaný, aby zostalo všetko čerstvé?

O Váš nákupný zoznam sa stará veľa zamestnancov. Všetci sa usilujú, aby zabezpečili, že dostanete kvalitné služby a vynikajúcu kvalitu. Naši odborne vyškolení nákupcovia vždy vyberú výrobky, ktoré sú najčerstvejšie a majú najdlhšiu dobu spotreby – vyberajú rovnako ako keby ste nakupovali vy sami. Kladú si otázku: „Kúpil/a by som si to ja sám/a?“ A preto vám nebude poslané nič, čo nemá tú najvyššiu kvalitu. Pri balení vašich výrobkov je náš systém nastavený tak, že čerstvé potraviny sa pripravujú osobitne od nepotravinových výrobkov, mrazené výrobky a ťažké položky sa dávajú na spodok, aby sa predišlo zmačkaniu. Presne tak, ako by ste to robili pri nakupovaní vy sami. Všetky výrobky uskladňujeme v klimaticky regulovaných miestach, vrátane našich dodávok. To zaručuje, že vám bude váš tovar dodaný v najlepšom stave a v správnej teplote.

Kam doručujeme?

Naše on-line nákupné služby sú momentálne dostupné vo väčšine oblastí Bratislavy, Martina, Žiliny, Považskej Bystrice, Terchovej, Nitry, Košíc, Trnavy, Prešova, Galanty, Šale, Malaciek, Hlohovca a okolia týchto miest. Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj do vašej oblasti, prejdite na našu stránku kontroly dostupnosti tovaru a zistite, kam doručujeme.

Čo si môžem kúpiť prostredníctvom služby Tesco Online nákupy?

Aký tovar je dostupný v službe Tesco Online nákupy?

Môžete si vybrať z tisícov výrobkov, od čerstvých potravín, mrazených výrobkov cez nápoje až po výrobky pre zdravie a krásu a domáce potreby.

Existuje nejaké obmedzenie, koľko si môžem kúpiť?

Maximálne množstvo jedného tovaru je 24 kusov alebo 24 kg z každého výrobku.

Čo znamená kód na vajciach?

Tu nájdete vysvetlenie kódov na vajciach.

Odkiaľ pochádza ovocie a zelenina?

Zaujíma vás, odkiaľ pochádzajú plody ovocia a zeleniny, ktoré sú pre vás dostupné v našich predajniach? Overte si ich pôvod tu.

Ceny

Účtujete iné ceny on-line ako ceny v hypermarkete?

Ceny, ktoré zaplatíte online, sú rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Toto sa týka aj propagačných akcií. V súčasnosti na webových stránkach nie sú zvýraznené množstevné akcie (napr. 1 + 1 zdarma), ale zľava bude uplatnená pri odúčtovaní z vašej platobnej karty. Ceny zobrazené na webových stránkach sú rovnaké ako ceny, ktoré vidíte v našich obchodných domoch.

Informácie o tovare so zálohou

Ak si kúpite výrobok, ktorý si vyžaduje zálohu (napr. za vratné fľaše), zálohu môžete uplatniť v obchode, kde vám vrátia výdavky za zálohu.

Množstevné zľavy X+Y zadarmo

V prípade výrobkov s množstevnou zľavou dajte do košíka celkový počet položiek, ktoré si chcete kúpiť – napríklad pri akcii 1 + 1 zadarmo vložte do košíka 2 výrobky. Cena za bezplatný výrobok vám bude následne odpočítaná z celkovej ceny nákupu pri jeho doručení. Všetko si môžete skontrolovať na účtenke, ktorú dostanete k nákupu.

Špeciálna ponuka s množstevnou zľavou

V prípade produktov s množstevnou zľavou, ako napríklad pri akcii "2+1 zadarmo", bude umiestnené špeciálne logo "Kúpte 3, zaplaťte 2" hneď vedľa produktu. Aby ste získali túto zľavu, vložte do nákupného košíka tri rovnaké položky produktov a v deň doručenia zaplatíte iba za dva produkty. Zľavu si môžete overiť na účtenke, ktorú dostanete pri doručení tovaru. Množstevné zľavy sú platné pri doručení do utorka.

Príde môj nákup v taškách?

Poplatok za nákupné tašky

Pred potvrdením objednávky si môžete vybrať, či si prajete mať svoj online nákup doručený v nákupných taškách alebo bez nich. Ak sa rozhodnete pre dodanie v taškách, bude Vám účtovaný jednotný poplatok vo výške 0,40 eur za nákup, a tento poplatok bude rovnaký bez ohľadu na počet tašiek v objednávke. Ak sa rozhodnete pre doručenie bez tašiek, Váš online nákup k Vám príde v našich debničkách a budete mať dostatok času, aby ste si ho vyložili. Z hygienických dôvodov sa produkty ako napr. čerstvé mäso, ryby a čistiace prostriedky budú naďalej doručovať zabalené bez ďalšieho poplatku. Váš názor na to, či si želáte objednávku doručiť v taške alebo bez, môžete zmeniť najneskôr jeden deň pred doručením do 23:00.

Čo je orientačná cena

Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach počas vášho vytvárania nákupného zoznamu sú len orientačné. Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach Potraviny domov v čase vytvorenia vášho nákupného zoznamu. Toto môže byť z nasledovných dôvodov: Váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr. Z toho dôvodu sa cena v obchode môže trochu odlišovať od ceny uvedenej na webovej stránke. Niekedy daný tovar nie je k dispozícii. V prípade, že sa to stane, vždy sa pokúsime vám ponúknuť náhradný tovar. Pokúsime sa ho nahradiť tovarom, ktorý je podobný originálnemu výrobku z vášho nákupného zoznamu a za podobnú cenu. Ceny niektorých výrobkov a propagačné ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom ako si vytvoríte nákupný zoznam a okamihom dodania. Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť pracovníkovi rozvozu zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý si neželáte. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Obchodné podmienky.

Ako nakupovať

Musím sa zaregistrovať a prečo?

Ak si len prezeráte naše webové stránky, nemusíte sa registrovať. Registrácia je potrebná pri objednaní, aby ste sa ubezpečili, že dodávame do vašej oblasti. Takisto nám to umožní poskytnúť vám správne výrobky a informácie o doručení.

Ako môžem vyhľadávať výrobky?

Je niekoľko spôsobov, ako vyhľadať výrobky, ktoré si chcete kúpiť: prehľadávaním jednotlivých kategórií kliknutím na dané oddelenie, napr. pekáreň. Môžete si ich prefiltrovať na menšie kategórie pomocou filtrov v hornej časti stránky, vyhľadávaním výrobkov prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, použitím odkazu „Zvyšok regálu“, ktorým sa dostanete na podobné výrobky, použitím vášho zoznamu Obľúbené – je to šikovný nástroj, ktorý si zapamätá všetko, čo ste si už u nás pridali do nákupného zoznamu, použitím zoznamu Akcie. Zobrazuje zoznam výrobkov, ktoré sú v niektorej z propagačný akcii. Tento si môžete prefiltrovať na menší zoznam prostredníctvom oddelení v hornej časti stránky. Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť asistentovi dodávok zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý nechcete. Ohľadne ďalších informácií si pozrite Obchodné podmienky.

Ako môžem pridať alebo zmeniť výrobky v mojom nákupnom zozname?

Výrobky môžete pridávať kdekoľvek na webovej stránke stlačením tlačidla pridať. V závislosti od druhu výrobku môžete do nákupného zoznamu pridávať tovar podľa množstva alebo váhy a niektoré výrobky môžete pridávať aj podľa váhy a aj podľa množstva. pridanie podľa množstva – stlačte tlačidlo pridať, ak chcete do nákupného zoznamu pridať jeden kus, alebo môžete pridať naraz viac ako jeden kus prostredníctvom doplňovacieho poľa a stlačiť tlačidlo pridať, pridanie podľa váhy – stlačte tlačidlo pridať, ak do nákupného zoznamu chcete pridať 100 g, alebo zmeňte váhu v políčku a stlačte tlačidlo pridať, pridanie podľa množstva alebo váhy – vyberte si, či chcete upraviť množstvo alebo váhu. Ak ste si zvolili váhu, v políčku sa zobrazí priemerná váha jedného kusu výrobku.

Čo mám robiť po zaradení výrobku do môjho nákupného zoznamu?

Po dokončení nákupného zoznamu si vyberte čas dodania (ak ste si už nevyhradili jeden počas vytvárania nákupného zoznamu), a potom dokončite tri kroky dokončenia objednania dodania, vyberte spôsob platby a potvrďte nákupný zoznam.

Registrácia a môj účet

Ako zistím, či sa v rámci služby Potraviny domov doručuje aj na moju adresu?

Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj na vašu adresu, navštívte stránku „Kam doručujeme“ a zadajte PSČ.

Aké osobné údaje budem potrebovať, ak sa chcem zaregistrovať? Je to bezpečné?

Ak sa chcete zaregistrovať, zadajte: vašu e-mailovú adresu a heslo, vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu, označenie adresy (slúži pre vašu referenciu, napr. „domov“), vaše telefónne číslo, vaše celé meno a priezvisko, číslo karty Clubcard (je voliteľné, túto informáciu môžete zadať, ak chcete pri nákupe získať body Clubcard) Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.

Musím zadať údaje mojej platobnej karty, ak sa chcem zaregistrovať?

Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať nijaké platobné údaje. Ak si zvolíte zaplatenie on-line, požiadame vás o údaje platobnej karty len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). Poprípade si môžete zvoliť možnosť zaplatiť platobnou kartou doma pri preberaní a v takomto prípade nám nemusíte dávať nijaké údaje o vašej platobnej karte.

Čo je Môj účet

Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu adresu a telefónne číslo. Ak si želáte aktualizovať ostatné údaje, kontaktujte zákaznícku linku.

Čo mám robiť, keď som zabudol svoje heslo?

Ak ste zabudli vaše heslo, môžete ho resetovať pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre resetovanie. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie resetovania.

Objednanie dodania tovaru

Kedy mi doručia môj tovar?

Môžete si vybrať z 2 hodinových dodacích časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dni v týždni. Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte nákupný zoznam v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že dostanete časový úsek, ktorý chcete. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť až 3 týždne vopred.

Ako si zvolím dátum dodania a časový úsek dodania?

Potom, ako ste sa prihlásili, kliknite na tlačidlo „Rezervovať úsek“, aby ste zistili dostupnosť dodacích úsekov. Najvýhodnejšie je rezervovať si váš úsek na začiatku vytvárania vášho nákupného zoznamu. Berte, prosím, na vedomie, že bude zarezervovaný len 2 hodiny po tom, čo ste si ho vybrali. Poprípade si môžete registrovať váš úsek tesne pred platením, keď dokončíte nákupný zoznam.

Na čo sa používajú pokyny k dodaniu, ktoré som uviedol/a?

Všetky pokyny k dodaniu, ktoré zadáte, pomôžu nasmerovať pracovníka rozvozu zákazníkom do vášho domu alebo bytu. Napr. môžete uviesť priezvisko hlavného obyvateľa bytu, ak je takéto meno na zvončeku, alebo uveďte pokyny, ak je vašu adresu ťažké nájsť.

Koľko stojí dodanie tovaru v rámci služby Tesco Online nákupy?

Manipulačný poplatok za každý dodací úsek je uvedený v časti „Rezervovať úsek”. Môžete ho skontrolovať pred začatím vytvárania nákupného zoznamu kliknutím na tlačidlo „Zarezervovať čas“/„rezervovať úsek“.

Platba

Ako zaplatím za tovar?

Za tovar môžete platiť buď online alebo zaplatiť platobnou kartou pri dodaní tovaru. V obidvoch prípadoch vám za tento tovar nebude účtované, kým tovar nebude dodaný. Za tovar však neprijímame platby v hotovosti. Je to z dôvodu, že náš pracovník rozvozu tovaru zákazníkom z bezpečnostných dôvodov nenosí pri sebe hotovosť.

Aký je postup pri platbe online?

Ak chcete zaplatiť online, zvoľte, prosím, túto možnosť pri platení. Požiadame Vás o zadanie údajov o platobnej karte na formulári on-line platenia. Kartu skontrolujeme, aby sme overili údaje, a potom potvrdíme nákupný zoznam. V tejto chvíli vám za tovar nebude účtované. Za nákup bude z karty zúčtované až po dodaní tovaru. Dovtedy budú peniaze na Vašom účte iba blokované.

Aký typ platobnej karty môžem použiť?

Na zaplatenie za váš nákup môžete použiť debetnú alebo kreditnú kartu. Akceptujeme nasledovné platobné karty: debetnú kartu Visa Visa Electron Kreditnú kartu Visa Master Card Maestro.

Je bezpečné platiť online?

Áno, online platby sú veľmi bezpečné. Všetky vaše detaily sú bezpečne uložené, vrátane údajov o platobnej karte. Sú uchovávané v súlade so zákonmi a ako dôverné.

Čo sa stane, ak bude moja platba odmietnutá?

Ak zadáte údaje o platobnej karte online, za tovar nebudeme účtovať hneď. Platnosť karty skontrolujeme, aby sme ju overili. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to na webovej stránke. Môžete sa znovu pokúsiť, alebo môžete uviesť inú kartu, alebo zmeniť platobnú metódu a zaplatiť kartou pri dodaní. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám rád pomôže. Tesne pred dodaním tovaru skontrolujeme vašu kartu, aby sme sa ubezpečili, že na karte máte dostatok financií. V prípade, že to tak nie je, budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či nechcete zmeniť a zaplatiť pri dodávke, alebo či chcete zrušiť dodanie tovaru. Dovtedy bude suma na účte iba blokovaná. Plná suma bude odpočítaná z vašej platobnej karty len po dodaní tovaru podľa skutočne prevzatých tovarov. Hotovosť ako spôsob platby neakceptujeme. Ak nebude fungovať ani jedna z platobných kariet, alebo vo výnimočných prípadoch, ak je problém s pripojením sa terminálu pri doručení, budeme musieť vziať tovar späť do obchodu. V prípade, že k tomuto dôjde, vám nebude účtované nič.

E-kupóny

Čo je to E-kupón?

E-kupón je elektronický kupónový kód, ktorý vám umožní ušetriť peniaze pri objednávke potravín. Tieto kódy sa skladajú z písmen a čísel, napr. ABC123.

Ako použijem E-kupón?

Prihláste sa na svoj Tesco účet, alebo ak ste nový zákazník Tesca, zaregistrujte sa. Pridajte produkty, ktoré chcete kúpiť do košíka a skontrolujte Váš nákupný zoznam. Na stránke platby sa nachádza sekcia E-kupóny. Zadajte Váš E-kupónový kód do textového políčka a stlačte ikonu "Vložte kód". Týmto pridáte E-kupón do Vášho nákupného zoznamu. E-kupónová zľava sa automaticky odpočíta od celkovej ceny Vášho nákupného zoznamu pred realizáciou platby.

Prečo môj E-kupón nefunguje?

Vložili ste E-kupónový kód správne? Znovu zadajte kód, aby ste skontrolovali, či ste sa nepomýlili. Je dátum na E-kupóne aktuálny? E-kupóny majú dátum platnosti. Prosím skontrolujte, či sú Vaše E-kupóny platné pre deň doručenia Vášho nákupného zoznamu. E-kupón musí byť platný v deň dodávky, aby ste ho mohli použiť. Boli E-kupóny zaslané priamo Vám? Niekedy sú E-kupóny obmedzené a môžu byť použité len osobou, ktorej boli zaslané. Použili ste E-kupón viac krát? Niektoré E-kupóny môžu byť použité raz; iné nemajú obmedzený počet použití. Dosiahli ste minimálnu cenu nákupu? Niektoré E-kupónové kódy môžu byť použité iba vtedy, keď dosiahnete určitú minimálnu sumu nákupného zoznamu.. Zadali ste viac ako jeden E-kupón? Niektoré E-kupóny nemôžu byť použité súčasne s inými pri tom istom nákupnom zozname. Pokúsili ste sa použiť E-kupón na inej webovej stránke Tesco? Naše E-kupóny môžu byť použité iba na internetovej stránke krajiny, v ktorej boli vydané. Vezmite prosím na vedomie, že použitie E-kupónov je obmedzené. Pre viac informácií si pozrite obchodné podmienky E-kupónov.

Clubcard

Získam v aplikácii Clubcard body prostredníctvom Tesco Online nákupov?

Áno, od 1. júla dostanete rovnaký počet bodov pri každej objednávke prostredníctvom služby Tesco Online nákupy ako pri nákupoch v kamenných predajniach. Pre viac informácií kliknite sem.

Môžem použiť kupóny alebo poukážky Clubcard v rámci služby Tesco Online nákupy?

V rámci služby Tesco Online nákupy nemôžete použiť ani kupóny Ecoupons ani poukážky Clubcard, ale pracujeme na tom, aby ich náš systém v budúcnosti dokázal prijať.

Zrušenie alebo zmena výrobkov v nákupnom zozname

Ako môžem zrušiť nákupný zoznam?

Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23:00 dňa predchádzajúceho dňu dodania tovaru. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zrušiť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete zrušiť. Ak chcete v núdzovom prípade zrušiť nákupný zoznam po tomto čase, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle a my urobíme všetko, aby sme vám pomohli.

Ak zruším nákupný zoznam, bude bude ma to niečo stáť?

Nie, ak nákupný zoznam zrušíte na webovej stránke v časti Moje nákupné zoznamy, za nákup vám nebude účtované nič.

Ako pridám alebo odstránim tovar z nákupného zoznamu pred dodaním?

Výrobky vo vašom nákupnom zozname môžete zmeniť kedykoľvek do 23:00 hod dňa predchádzajúcom dňu dodania. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zmeniť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete aktualizovať. Pridať alebo odstrániť výrobky môžete obvykle prehliadaním, vyhľadávaním, používaním obľúbených zoznamov alebo akciového zoznamu. Počas zmeny vášho nákupného zoznamu môžete zmeny kedykoľvek zrušiť stlačením tlačidla v pravom hornom rohu obrazovky. Po dokončení aktualizácie nákupného zoznamu zmeny potvrdíte stlačením tlačidla v nákupnom zozname. Dokonca aj keď ste už zadali údaje o platbe online, úhrada nebude uskutočnená, až kým nákup neprijmete. Nemusíte sa obávať, že by Vám platba bola zaúčtované dvakrát.

Prijatie tovaru

Zabudol som, kedy mi má byť doručený tovar, ako si skontrolujem čas doručenia?

Zvolený dodací úsek si môžete skontrolovať na stránke „Moje nákupné zoznamy“. Prihláste sa a prejdite na záložku „Moje nákupné zoznamy“. Rovnako dostanete potvrdzujúci e-mail, aký ste dostali pri odhlásení a v ktorom je uvedený čas, ktorý ste si rezervovali pre doručenie tovaru.

Koľko rokov musím mať, aby som mohol/a prevziať tovar?

Na prijatie tovaru musíte mať 18 rokov. Ak platíte platobnou kartou pri doručení, držiteľ karty musí byť prítomný.

Ak bývam v byte, doručí tovar pracovník doručovacích služieb až k dverám môjho bytu?

Náš pracovník doručovacích služieb doručí tovar až k prvým dverám vášho bytu/domu.

Čo sa stane, ak zmeškám doručenie? Čo mám urobiť?

Ak ste zmeškali doručenie, skontrolujte si poštovú schránku, či v nej nemáte oznam od nášho pracovníka rozvozu zákazníkom. Môžete zavolať aj naše zákaznícke služby. Pokúsia sa presmerovať pracovníka rozvozu zákazníkom doručovacích služieb, aby vám tovar znovu doručil, ak sa ešte nevrátil späť do obchodu. Ak je vozidlo späť v obchode, váš nákupný zoznam bude zrušený, preto budete musieť nákupný zoznam vytvoriť znova.

Čo ak výrobok z môjho nákupného zoznamu nebol dostupný?

Ak výrobok z vášho nákupného zoznamu nebol dostupný v obchode, bude vám dodaný alternatívny výrobok, ktorý môžete pri doručení prijať, alebo ho môžete odmietnuť. Vo vašom dodacom zozname bude uvedený náhradný tovar v hornej časti. Ak si neprajete náhradný tovar, vráťte ho pracovníkovi rozvozu zákazníkom a za výrobok vám nebude účtované. V prípade, ak váš osobný nákupca nemôže nájsť náhradnú alternatívu výrobku, ktorý ste mali v nákupnom zozname, nebude pridaný do nákupného zoznamu a za výrobok vám nebude účtované nič.

Čo ak bude doručenie meškať?

Vo výnimočných prípadoch, ak pracovník rozvozu zákazníkom bude meškať, budeme Vás kontaktovať prostredníctvom zákazníckej linky.

Čo mám urobiť, ak v nákupnom zozname chýba výrobok?

V prípade, že v nákupnom zozname chýba výrobok, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle linky pomoci.

Môžem vrátiť výrobok, ktorý som si zakúpil/a?

Ak nie ste spokojní s ktorýmkoľvek výrobkom, môžete ho vrátiť pracovníkovi rozvozu a za daný výrobok vám nebude účtovaný žiadny poplatok. Ak sa tak stane až potom, ako pracovník rozvozu tovaru odišiel, výrobok môžete vymeniť alebo vrátiť v ktorejkoľvek predajni Tesco. O vrátenie peňazí môžete požiadať na oddelení služieb zákazníkom. Odporúčame vám, aby ste si skontrolovali svoj nákup predtým, ako odíde pracovník rozvozu tovaru zákazníkom. Takto môžeme zabezpečiť, že z vašej platobnej karty nebude odúčtovaná platba za výrobky, ktoré nechcete prijať. Rovnako vám ponúkame možnosť kontaktovať pracovníkov našej zákazníckej linky (telefonicky alebo emailom). Naši pracovníci vám vedia aj takouto rýchlejšou cestou pomôcť pri riešení vášho podnetu alebo reklamácie a prípadne ho vyriešiť aj bez nutnosti návštevy našej predajne.

Prečo je potrebné pri prevzatí tovaru vždy podpisovať poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy?

Táto povinnosť nám vyplýva zo Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, č. 102/2014. Vašim podpisom nám potvrdzujete, že ste boli s týmito podmienkami a obsahom dokumentov plne oboznámení a súhlasíte s nimi. Dokumenty, ktoré Vám dávame podpisovať pri prevzatí si môžete vopred pozrieť aj tu: - Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy - Formulár na odstúpenie od zmluvy - Všeobecné obchodné podmienky Tieto dokumenty Vám nemôžeme dať potvrdiť iba v elektronickej podobe, pretože podľa zákona musia byť uchované na pevnom nosiči. Výhody pre vás Nakoľko kúpno-predajnú zmluvu uzatvárame s Vami pri prevzatí a zaplatení tovaru mimo sídla predávajúceho (zväčša pri Vašich dverách), máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa dodania tovaru. Postup pri vrátení tovaru Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť o tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením na e-mailovej adrese: potravinydomov@itesco.sk, alebo na korešpondenčnej adrese: TESCO STORES SR, a.s., Centrálna kancelária – „Potraviny domov“, Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám osobne odovzdali pri dodaní Vášho nákupu (Príloha č. 2), resp. si ho môžete stiahnuť na našej stránke tu. Tovar, ktorý chcete vrátiť, neposielajte na dobierku. Po doručení formulára na odstúpenie od zmluvy Vám pošleme potvrdzovací e-mai/list o obdržaní odstúpenia od zmluvy a následne Vás budeme kontaktovať za účelom spresnenia spôsobu a miesta prevzatia tovaru, ktorý nám chcete vrátiť. Ak uprednostníte zaslanie tovaru poštovou službou, tovar zabaľte tak, aby sa pri prevoze nepoškodil. Odstúpením od zmluvy Vám vyplýva Vaša povinnosť v 14 dňovej lehote vrátiť tovar v rovnakom stave ako pri kúpe (nepoškodený, nerozbalený), v opačnom prípade nám vzniká nárok na náhradu škody, alebo nárok na vydanie bezdôvodného obohatenia. K tovaru je potrebné priložiť kompletnú dokumentáciu, príslušenstvo ako aj pokladničný doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru. Po doručení odstúpenia od zmluvy Vám do 14 kalendárnych dní vrátime kúpnu cenu vráteného tovaru na bankový účet, cez ktorý bola realizovaná platba za tovar. Nakoľko po odstúpení od zmluvy nie je možné odstúpiť od služby dopravy, ktorá Vám bola poskytnutá, znáša náklady za službu dopravy spotrebiteľ. Ak bola spotrebiteľovi v rámci marketingovej akcie cena za dopravu znížená na nulu, ale vrátením tovaru už zákazník nespĺňa podmienky tejto marketingovej akcie, tak peňažná čiastka za vrátený tovar bude znížená o túto hodnotu. Tieto typy tovaru nie je možné vrátiť - Všetky potraviny, ktoré sú označené dátumom spotreby - Všetky potraviny, kde výrobca určuje podmienky skladovania - Tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia, alebo z hygienických dôvodov - Zvukové a obrazové záznamy, počítačový software predávaný v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil - Periodická tlač a knihy nedodávané v ochrannom obale.

Pohodlné vybavenie vrátenia tovaru a reklamácie

Chcete tovar vrátiť či reklamovať?

Každú požiadavku posudzujeme a riešime individuálne. Naši kolegovia sú pripravení vyriešiť každú nepríjemnosť, ktorá nastane pri doručení.

 

Ponúkame Vám bezproblémový postup reklamácie bez potreby predloženia dokladu. Požiadajte o kompenzáciu vo forme e-kupónu alebo inou formou na základe dohody.

 

Ak chcete tovar vrátiť, môžete si vybrať z troch možností:

 

1. Za tovar nezaplatíte a vrátite ho priamo šoférovi.

2. Tovar vrátite do najbližšieho obchodného reťazca Tesco. Peniaze dostanete naspäť, prípadne si na základe dohody uplatníte iný druh kompenzácie.

3. Budete kontaktovať náš zákaznícky servis:

Klikni & Vyzdvihni

Čo je Klikni & Vyzdvihni?

Klikni & Vyzdvihni ponúka všetky výhody nakupovania cez internetovú službu Tesco Online nákupy spolu s možnosťou vyzdvihnúť si vaše potraviny z Tesco obchodu v čase, ktorý vám vyhovuje.

Prečo by som mal využívať Klikni & Vyzdvihni?

Táto služba prináša ešte viac výhod - Nechajte nás spraviť všetku ťažkú prácu za vás - Váš nákup je pripravený, zabalený a bezpečne uložený na vyzdvihnutie v čase, ktorý vám vyhovuje - Vyzdvihnite si svoj nákup keď ste práve vonku, na ceste domov z práce, po odvoze detí do školy, alebo dokonca, keď sa vrátite z dovolenky - Stačí len prísť na výdajné miesto a my sa postaráme o zvyšok - Výdajné miesto ma kontrolovanú teplotu - Všetky výrobky sú pripravené v deň odberu a bezpečne uložené v chladničke, mrazničke alebo v regáli, až kým neprídete - Všetky ponuky, ktoré nájdete v obchode u nás nájdete na jednom mieste - Je jednoduché nájsť akcie

Ako môžem používať Klikni & Vyzdvihni?

Ak váš obchod ponúka službu Klikni & Vyzdvihni , uvidíte túto možnosť, keď si budete rezervovať čas dodávky. 2. Vyberte si 2 hodinový časový úsek, v ktorom si prídete vyzdvihnúť váš nákup. Dostupné časové úseky nájdete na webovej stránke. 3. Spravte si svoj nákupný zoznam 4. Vyzdvihnite si nákup počas časového úseku, ktorý ste si zvolili a môžete ísť!

Prečo nevidím Klikni & Vyzdvihni ako spôsob nakupovania na webovej stránke?

V súčasnej dobe ponúkame službu Klikni & Vyzdvihni len v niektorých z našich predajní. Ak túto možnosť nevidíte, neponúkame túto službu vo vašom obchode. Pre viac informácií sa obráťte na zákaznícku linku.

Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

Aký identifikačný doklad musím priniesť?

Prineste si vaše číslo nákupného zoznamu a občiansky preukaz. Ak platíte na výdajnom mieste, budete potrebovať vašu platobnú kartu a číslo nákupného zoznamu. Bohužiaľ vám nebudeme môcť vydať váš nákup bez týchto dokladov.

Môže niekto vyzdvihnúť môj nákup za mňa?

Áno, ak má kópiu potvrdzovacieho e-mailu s číslom nákupného zoznamu. Bohužiaľ bez toho vám nebudeme môcť vydať váš nákup.

Kedy si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Časové úseky vyzdvihnutia tovaru sú k dispozícii 7 dní v týždni. Dostupné časové úseky sa vám zobrazia vo voľbe „Zarezervovať čas" na stránke.

Čo sa stane, keď prídem neskoro?

Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

Čo sa stane, keď prídem skôr?

Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

Koľko to bude stáť?

Služba Klikni & Vyzdvihni stojí 0,99€.

Kde budú moje potraviny uložené počas odberného času?

Všetky produkty sú pripravované v deň odberu a bezpečne uložené na teplotne regulovanom výdajnom mieste v chladiacom a mraziacom priestore, alebo regáli, až kým sa nedostavíte.

Bude môj nákup v taškách?

Váš nákup bude v taškách.

Musím prísť na výdajné miesto autom?

Odporúčame prísť na výdajné miesto autom, aby sme vám doň mohli priamo dať váš nákup. Môžete však prísť akýmkoľvek spôsobom dopravy, aj peši. Majte prosím na pamäti, že výškový limit pre autá je 2,8 metra.

Čo sa stane, ak som si objednal niečo, čo nie je k dispozícii?

Vo výnimočnom prípade, ak produkt, ktorý ste si vložili do nákupného zoznamu nie je k dispozícii, budeme sa vám snažiť ponúknuť alternatívu. Môžete vrátiť všetky položky, ktoré nechcete, zamestnancovi na výdajnom mieste a cena nákupného zoznamu bude znížená.

Čo mám robiť, keď nie som spokojný s náhradou alebo by som chcel produkt vrátiť?

Náhradné produkty budú uvedené v hornej časti dodacieho listu a budú zabalené v modrej taške. Ak sa rozhodnete vrátiť náhradný produkt, náš pracovník vám zníži cenu a táto položka vám nebude účtovaná.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoj nákupný zoznam pre Klikni & Vyzdvihni na webovej stránke?

Môžete zmeniť svoj nákupný zoznam tým, že pôjdete na "Moje nákupné zoznamy". Do 23.00 pred dňom odberu, môžete pridať / odobrať výrobky z nákupného zoznamu. Nebudete môcť zmeniť váš spôsob nákupu alebo ​​čas odberu. Nezabudnite skontrolovať svoj nákupný zoznam, či sú všetky zmeny uložené. Nákupné zoznamy je možné zrušiť v "Moje nákupné zoznamy". Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23.00 pred dňom odberu. Služba je k dispozícii iba vo vybraných predajniach.

Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode, môžete si ho nájsť tu. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

Obľúbené

Čo je to Moje obľúbené?

Váš zoznam „Obľúbené“ si pamätá všetky výrobky z vašich predchádzajúcich nákupných zoznamov. Po prihlásení sa prejdite do „Obľúbené“, ak do nákupného zoznamu chcete pridať rovnaké položky, takže ich nemusíte vyhľadávať znovu druhýkrát.

Môžem odstrániť položky z „Obľúbených“?

Áno, produkty, ktoré už nechcete, aby sa vám naďalej zobrazovali v zozname vašich obľúbených položiek, môžete vymazať buď jednotlivo, alebo viacero produktov naraz.

Obchodné podmienky a ochrana osobných údajov

Ak si chcete prečítať všeobecné obchodné podmienky služby Potraviny domov, prejdite na Všeobecné obchodné podmienky

Ak si chcete prečítať o ochrane osobných údajov, prejdite na Ochranu súkromia

Potrebujete pomôcť?

Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Radi vám odpovieme na vaše otázky.
Pre rýchlejšie spracovanie, nám prosím nezabudnite zaslať číslo vašej objednávky.
Sme tu pre vás denne od 8.00 do 23.00 hod.