icon_search

    Zákaznícka podpora

    Registrácia a môj účet

    Ako zistím, či Tesco doručuje aj na moju adresu?

    Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj na vašu adresu, navštívte stránku „Kam doručujeme“ a zadajte PSČ.

    Aké osobné údaje budem potrebovať, ak sa chcem zaregistrovať? Je to bezpečné?

    Ak sa chcete zaregistrovať, zadajte:

    • vašu e-mailovú adresu a heslo,
    • vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu,
    • označenie adresy (slúži pre vašu referenciu, napr. „domov“),
    • vaše telefónne číslo,
    • vaše celé meno a priezvisko,
    • číslo karty Clubcard (je voliteľné, túto informáciu môžete zadať, ak chcete pri nákupe získať body Clubcard)

     

    Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.

    Musím zadať údaje mojej platobnej karty, ak sa chcem zaregistrovať?

    Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať nijaké platobné údaje. Ak si zvolíte zaplatenie on-line, požiadame vás o údaje platobnej karty len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). 

    Čo je Môj účet

    Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu adresu a telefónne číslo. Ak si želáte aktualizovať ostatné údaje, kontaktujte zákaznícku linku.

    Čo mám robiť, keď som zabudol svoje heslo?

    Ak ste zabudli vaše heslo, môžete ho resetovať pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre resetovanie. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie resetovania.