Ak zadáte údaje o platobnej karte online, nákup nebudeme účtovať ihneď. Najprv kartu a údaje overíme. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to. Môžete skúsiť zadať údaje znova alebo uviesť inú kartu, prípadne zmeniť platobnú metódu a zaplatiť kartou pri doručení. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš zákaznícky servis. Tesne pred doručením nákupu skontrolujeme vašu kartu, aby sme sa ubezpečili, že na nej máte dostatok prostriedkov. V prípade, že to tak nie je, budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či nechcete zmeniť spôsob platby a zaplatiť pri doručení, alebo či chcete zrušiť doručenie nákupu zrušiť. Dovtedy bude platba na účte iba rezervovaná. Plná suma bude zaúčtovaná z vašej platobnej karty len po dodaní tovaru podľa prevzatých produktov. Hotovosť ako spôsob platby neakceptujeme. Ak nebude fungovať ani jedna z platobných kariet alebo vo výnimočných prípadoch, ak je problém s terminálom pri doručení, budeme musieť vziať tovar späť do obchodu. V prípade, že k tomuto dôjde, vám nebudeme nič účtovať.