• Aktuálna cena produktov je uvedená na webovej stránke po prihlásení sa do účtu služby Tesco Online Nákupy. Po potvrdení objednávky sa cena produktov už nezmení, iba ak budete chcieť svoju objednávku zmeniť, pridať alebo odstrániť produkty, zmeniť čas doručenia, alebo uplatniť zľavové kupóny. V takomto prípade sa aktualizujú ceny všetkých produktov v objednávke podľa cien platných v deň, kedy objednávku zmeníte. Najmä pri vážených (ovocie, zelenina a pultové produkty) a pri predbalených produktoch (mäso, hydina, syry) sa môže stať, že hmotnosť sa bude mierne líšiť od tej, ktorú ste zadali online. To samozrejme môže aj mierne ovplyvniť cenu vášho nákupu.
• Čo sa stane, ak objednané produkty nebudú v deň doručenia nákupu v obchode dostupné?
Pokiaľ nastane táto situácia, budeme sa vám vždy snažiť ponúknuť zodpovedajúci náhradný produkt. Náhradný produkt bude pôvodne vybranému produktu zodpovedať kvalitou aj cenou.
Konečná cena vami objednaných produktov vrátane dodávaných náhradných produktov vám bude pred doručením oznámená prostredníctvom elektronického dodacieho listu zaslaného na vašu e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak dostanete náhradný produkt, ktorý z rôznych dôvodov nechcete, môžete ho vrátiť kuriérovi. Ak ste si vybrali platbu pri preberaní objednávky, za tento produkt nezaplatíte. Ak ste za objednávku zaplatili online, peniaze vám vrátime do 3 až 5 pracovných dní. Viac informácií nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach pre Tesco Online Nákupy.