Môže sa stať, že tovar, ktorý ste si objednali, nie je momentálne dostupný v obchode, ktorý pripravuje vašu objednávku.
Počas online nákupu môžete zaškrtnúť/odškrtnúť políčko, ktoré vám dáva možnosť povoliť náhrady vo vašej objednávke. Ak si neželáte, aby ste pri nákupe dostali náhrady, nechajte políčko nezaškrtnuté. Náhrady môžete povoliť aj len pri konkrétnych produktoch alebo pri celom nákupe.
Po doručení nákupu a v prípade, že ste povolili náhrady, sa môžete rozhodnúť, či ich chcete prijať alebo nie. Cena, veľkosť balenia a značka náhrady sa môže líšiť od ceny, veľkosti balenia a značky produktu, ktorý ste si objednali. V dodacom liste zaslanom e-mailom, bude v hornej časti stránky uvedený zoznam zámen vrátane počtu kusov, jednotkovej ceny a predajnej ceny. Ak si náhradu neželáte prebrať, stačí ju odovzdať späť dovozcovi a produkt vám nebude účtovaný.
Ak neexistuje žiadna adekvátna náhrada, ktorú by sme vám mohli poskytnúť namiesto objednaného produktu, do vašej objednávky nebude pridaný žiadny tovar a nebude vám ani účtovaný poplatok za nedostupný produkt.