Nakupujte online s našou novou aplikáciou

Objavte nové funkcie a nakupujte kdekoľvek a kedykoľvek.

 

S našou novou aplikáciou Tesco Online nákupy bude nakupovanie jednoduchšie

 

Nakupovanie online nebolo nikdy také jednoduché! Máme pre vás úplne nové funkcie v našej aplikácii Tesco Online nákupy! Chcete vedieť, čo je v nej nové? Stiahnite si alebo aktualizujte svoju aplikáciu teraz.

Objavte všetky nové výhody a funkcie v aplikácii. Je to jednoduché, rýchle a bezpečné.

Intuitívny dizajn

Intuitívny dizajn

Obľúbené alebo naposledy zakúpené produkty na hlavnej stránke

Obľúbené alebo naposledy zakúpené produkty na hlavnej stránke

Špeciálne ponuky a zľavy na domovskej stránke

Špeciálne ponuky
a zľavy na domovskej
stránke

Zmena dátumu a času doručenia

Zmena dátumu
a času
doručenia

Notifikácia 24 hodín pred doručením nákupu

Notifikácia 24 hodín
pred doručením
nákupu

Jednoduchá manipulácia s nákupným košíkom - filtre, prehľad košíka, platobné metódy

Jednoduchá manipulácia s nákupným košíkom - filtre, prehľad košíka, platobné metódy

Čo povedali naši zákazníci

Ako mama som zaneprázdnená aktivitami svojich detí a oceňujem nakupovanie online s doručením až domov. Dostanem dokonca aj notifikáciu 24 hodín pred doručením, takže presne viem, kedy moja objednávka dorazí.

Ivana, Detva

Ten nový dizajn je skvelý! Zvyčajne nakupujem tie isté veci, takže je pohodlné nájsť zoznam mojich obľúbených produktov na hlavnej stránke. Nikdy by som si nemyslel, že nakúpim za pár minút.

Karol, Trenčín

Teraz, keď netrávime toľko času doma, som rada, že môžem jednoducho zmeniť dátum a čas doručenia hocikedy, keď sa mi zmenia plány, a naplánovať doručenie na iný deň. Je to veľmi pohodlné, ďakujem!

Judita, Martin

Stiahnite si alebo aktualizujte svoju aplikáciu Tesco Online nákupy teraz

Aplikácia pre Windows už nie je podporovaná.

Stiahnite si alebo aktualizujte svoju aplikáciu Tesco Online nákupy teraz

Aplikácia pre Windows už nie je podporovaná.

Často kladené otázky

Ako nakupovať s aplikáciou Tesco online nákupy?

Najskôr si musíte aplikáciu stiahnuť v online obchode. Ak máte záujem nakupovať, je potrebné sa zaregistrovať. Formulár nájdete v nastaveniach v pravom hornom rohu obrazovky. Potom kliknite na možnosť „Online nákupy“ v hlavnom menu a môžete si prezerať naše výrobky, ktoré sú prehľadne zoradené do niekoľkých kategórií. Náš systém vám umožňuje pridať požadovaný tovar do košíka jednoducho tak, že ho dlhšie podržíte. Nákupný košík vidíte v dolnej časti stránky. Ak si chcete pozrieť celý obsah vášho košíka, stačí jeho ikonu prstom potiahnuť smerom nahor. Následne si môžete vybrať spôsob a čas doručenia tovaru. Zvoľte druh platby a po potvrdení jej prijatia si môžete očakávaný čas doručenia uložiť do svojho kalendára.

Prihlasujem sa rovnakými údajmi ako cez počítač?

Áno, prihlasujete sa tými istými údajmi. Jediné, čo pri prihlasovaní potrebujete, je vaša e-mailová adresa a heslo. Keď však u nás chcete nakupovať, je potrebné sa najskôr zaregistrovať. Pri registrácii musíte zadať adresu, na ktorú chcete mať doručovaný tovar, označenie tejto adresy, vaše telefónne číslo, vaše celé meno a priezvisko a pridať môžete tiež číslo vašej karty Clubcard.

Nájdem všetky výrobky, ktoré sú na webovej stránke aj v aplikácii?

Áno, záleží len na vás, či si našu ponuku prezeráte na webovej stránke alebo cez mobilnú aplikáciu. Nemusíte mať žiadne obavy, pretože tam skutočne nájdete tie isté výrobky a navyše si ich môžete kúpiť iba pomocou niekoľkých kliknutí. Vyberte si z viac ako 14 500 výrobkov a užite si nakupovanie!

Ako funguje čítačka čiarových kódov?

Skener čiarových kódov nájdete v ľavom hornom rohu obrazovky. Je automaticky zabudovaný vo vašej aplikácii a nemusíte si ho sťahovať. Následne sú tu dve možnosti, ako ho využívať. Môžete naskenovať čiarový kód EAN na výrobku a jednoducho si ho pridať do nákupného košíka alebo si pozrieť detaily výrobku. Keď si teraz naskenujete napríklad čiarový kód mlieka, ktoré máte v chladničke, čoskoro vám ho doručíme až k dverám.

Sú ceny v mobilnej aplikácii rovnaké ako na našej webovej stránke?

Áno, s mobilnou aplikáciou nakupujete za rovnaké ceny ako na našej webovej stránke. Platíte za ceny výrobkov, ktoré sú aktuálne v deň potvrdenia objednávky. V aplikácii máte navyše kompletný zoznam aktuálnych akciových ponúk.

Je daná minimálna hodnota nákupu?

Ak je celková hodnota objednávky nižšia ako 30 €, spoločnosť Tesco je oprávnená účtovať manipulačný poplatok, ktorého aktuálne palnú výšku uvidíte v procese vytvárania objednávky. Ak je celková hodnota objednávky vyššia než uvedená suma, manipulačný poplatok účtovaný nebude. Nezabudnite vziať do úvahy sumu za doručenie, ktorá sa mení podľa vzdialenosti. Cenu za doručenie pre jednotlivé časy a vzdialenosti nájdete pri slotoch v sekcii ich rezervácie. Pozrite si ju, skôr než začnete nakupovať.

Skontrolujte, či doručujeme na vašu adresu

Vložte prosím PSČ vašej adresy, na ktorú chcete nákup doručiť a zistite, či službu ponúkame vo vašom regióne.

Nesprávny tvar PSČ

Alebo si pozrite oblasti doručovania na mape

Prihláste sa alebo sa zaregistrujte na potravinydomov.itesco.sk a dostupnosť služby vám bude zobrazená na základe vami zadanej adresy.

Potrebujete pomôcť?

Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum.

 Radi vám odpovieme na vaše otázky.

Pre rýchlejšie spracovanie, nám prosím nezabudnite zaslať číslo vašej objednávky.

Sme tu pre vás denne od 8.00 do 23.00 hod.

 

tesco.sk/kontakty