icon_search

    Prvá verzia platná od 14. apríla 2020.

    Rýchla pomoc

    Čo je Tesco Zásielka?

    Tesco Zásielka je vopred pripravený balíček plný starostlivo vybraných potravín a ďalších základných produktov s donáškou priamo k vašim dverám. Vy tak nemusíte chodiť do obchodu a zásielku si prevezmete pokojne doma. Obsah balíčka sa nedá upravovať, ale veríme, že vybrané produkty sú adekvátne súčasnej situácii.

    Čo obsahuje Tesco Zásielka?

    Tesco Zásielka obsahuje základné trvanlivé potraviny a hygienické výrobky. Obsah balíčka nemôžete upravovať. Úplný zoznam produktov, ktoré môžu byť súčasťou Tesco Zásielky, nájdete na našom webe. Značky jednotlivých produktov sa vyberú podľa aktuálnych zásob v čase prípravy objednávky.

    Kam doručujeme Tesco Zásilku?

    Sme pripravení obslúžiť čo najviac zákazníkov a doručujeme kamkoľvek v SR mimo rozvozovej oblasti Tesco Online nákupov. Aby sme mohli Tesco Zásielku doručiť čo najväčšiemu počtu zákazníkov, zaviedli sme pri objednávke limit, takže v súčasnosti umožňujeme každému zákazníkovi objednať si jeden balíček denne.

    Čo všetko je zahrnuté v cene Tesco Zásielky?

    Cena balíčka je konečná a nebude sa meniť. K cene balíka sa nepripočítavajú žiadne ďalšie poplatky.

    Registrácia a Môj účet

    Ako sa dozviem, či je služba Tesco Zásielka dostupná aj na mojej adrese?

    Ak si chcete overiť, či doručujeme tovar aj na vašu adresu, zadajte na tomto odkaze svoje poštové smerovacie číslo.

    Potrebujem kartu Clubcard, aby som sa mohol zaregistrovať?

    Nie, na nakupovanie prostredníctvom služby Tesco Zásielka nepotrebujete kartu Clubcard. Pokiaľ ju máte a prajete si dostávať body Clubcard za svoje nákupy ako v obchodoch Tesco, zadajte, prosím, číslo svojej karty Clubcard pri registrácii.

    Aké osobné detaily musím poskytnúť pri registrácii na Tesco Zásielka?

    Pri registrácii sú povinné nasledujúce údaje:

    • e-mailová adresa
    • adresa na doručenie nákupu
    • určenie adresy (napr. domov alebo práca)
    • telefónne číslo
    • meno a priezvisko
    • heslo

    číslo Clubcard (nepovinné – vložte ho v prípade, že si prajete dostávať body Clubcard za svoje nákupy)

    Aká je veková hranica pri registrácii na Tesco Zásielka?

    Službu môže využívať iba fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá súhlasí s obchodnými a produktovými podmienkami, dá súhlas na spracovanie osobných údajov a zaregistruje sa na https://potravinydomov.itesco.sk/groceries/sk-SK/.

    Aké dlhé by malo byť moje heslo?

    Heslo musí mať 8 – 15 znakov a musí obsahovať číslice aj písmená.

    Musím pri registrácii vkladať detaily svojej platobnej karty?

    Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať detaily platobnej karty. Pokiaľ si však vyberiete platbu online, budete musieť vložiť údaje o karte pred potvrdením objednávky (dáta budú zakódované a bezpečne uložené).

    Môžem svoje osobné údaj neskôr zmeniť? Ako ich môžem zmeniť?

    Svoju adresu a telefónne číslo môžete zmeniť v sekcii „Môj účet“. Ak chcete zmeniť ostatné osobné údaje, volajte na zákaznícku linku.

    Je dôležité aktualizovať svoje telefónne číslo?

    Áno, vaše telefónne číslo je veľmi dôležité. Ak vás bude zákaznícky servis alebo kuriér potrebovať kontaktovať ohľadom nákupu  (napr. ak bude meškať), bude volať práve na uvedené číslo. Preto je veľmi dôležité, aby bolo vaše číslo aktuálne.

    Ako nakupovať

    Ako nakupovať so službou Tesco Zásielka?

    Vyhľadávanie je možné podľa kategórií (napr. Tesco Zásielka). Na zobrazenie vybranej časti kategórie môžete použiť filter v hornej časti obrazovky. V súčasnosti máme v ponuke jeden druh Tesco Zásielky, ktorá obsahuje sortiment základných produktov. Tie môžeme priebežne rozširovať a meniť.

    Ako pridám produkty do košíka?

    Výrobky vložíte do košíka pomocou tlačidla „Pridať“ pri konkrétnom tovare.

    Aby sme obslúžili čo najviac zákazníkov, zaviedli sme limit na objednávky a v súčasnosti umožňujeme každému zákazníkovi objednať si jeden balíček denne.

    Ako môžem urýchliť nakupovanie?

    Najrýchlejší spôsob nakupovania je prostredníctvom sekcie „Obľúbené“. Po každom online nákupe sa zakúpené produkty uložia do sekcie „Obľúbené“ a budú tam aj pri vašom ďalšom prihlásení. Týmto spôsobom môžete veľmi rýchlo nájsť produkty, ktoré nakupujete pravidelne. Stačí sa iba prihlásiť do svojho účtu.

    Čo znamená sekcia „Obľúbené“?

    „Obľúbené“ je sekcia, ktorá si zapamätá a zobrazuje položky zakúpené pri predchádzajúcich online nákupoch. Pokiaľ si chcete tieto výrobky zakúpiť opäť, môžete ich týmto spôsobom rýchlo a jednoducho nájsť.

    Kde nájdem sekciu „Obľúbené“?

    Po prihlásení do svojho účtu uvidíte v hornej časti obrazovky sekciu „Obľúbené“.

    Prečo nie sú v mojej sekcii „Obľúbené“ žiadne produkty?

    V sekcii „Obľúbené“ sa objavia položky až po vašom prvom nákupe.

    Ako môžem vymazať produkty zo sekcie „Obľúbené“?

    Bohužiaľ, táto služba nie je v súčasnosti dostupná. Pracujeme na tom, aby sme vám ju mohli v budúcnosti ponúknuť.

    Ako zmením obsah nákupného košíka?

    Zmenu produktov vykonáte jednoducho. Kliknite na tlačidlo „Zobraziť košík“ na pravej strane spodnej časti obrazovky. Tu uvidíte všetky položky v košíku, aj ich množstvo.

    Nájdite produkt, ktorého množstvo chcete upraviť, a kliknite na + alebo - podľa toho, či chcete pridať položku do košíka alebo ju odobrať.

    Je bezpečné nakupovať online?

    Áno, nakupovanie s Tesco Zásielkou je bezpečné. Všetky vaše údaje vrátane informácií o platobnej karte sú uchovávané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

    Ako je môj nákup vyberaný a balený?

    Všetci naši kolegovia, ktorí sa podieľajú na vašom nákupe, robia maximum na zabezpečenie servisu najvyššej kvality. Zamestnanci sú školení, aby vždy volili produkty s najdlhšou dobou trvanlivosti a aby pre vás vyberali tovar rovnakej kvality, ako by nakupovali sami pre seba.

    Pri balení vášho nákupu kladieme dôraz na to, aby sme oddelili potraviny od nepotravinových výrobkov. Ťažšie potraviny ukladáme naspodok, aby sme predišli poničeniu ostatných výrobkov – jednoducho presne tak, ako by ste to urobili pri balení svojho nákupu aj vy.

    Aké výrobky si môžem nakúpiť prostredníctvom Tesco Zásielky?

    Aké produkty sú dostupné v sortimente Tesco Zásielka?

    Sortiment sa môže priebežne meniť a rozširovať. V súčasnosti máme v ponuke jeden druh Tesco Zásielky, ktorý obsahuje sortiment základných produktov. Úplný zoznam výrobkov, ktoré môžu byť súčasťou Tesco Zásielky, nájdete tu. Značky jednotlivých produktov sa vyberú na základe aktuálnych zásob v čase chystania tovaru.

    Prečo nemôžem nájsť produkt, ktorý si v obchode kupujem zvyčajne?

    Aby sme obslúžili čo najväčší počet zákazníkov, máme v ponuke zatiaľ len jeden druh balíčka. Ten obsahuje pevne dané základné potraviny a hygienické potreby.

    Je limit na množstvo tovaru, ktoré si môžem nakúpiť?

    Súčasná situácia nás núti obmedziť objednávku na jeden balíček Tesco Zásielky na zákazníka. Tesco si vyhradzuje právo za výnimočných situácií meniť maximálne limity pre objednávky.

    Cena online nákupu

    Ako určujeme cenu?

    Cena zásielky uvedená na stránkach v čase vytvorenia objednávky je konečná suma vrátane DPH, ktorú zaplatíte pri úhrade objednávky.

    Čo všetko je zahrnuté v cene Tesco Zásielky?

    Cena zásielky je konečná a zahŕňa cenu všetkých produktov obsiahnutých v balíčku vrátane DPH. K cene balíka sa nepripočítavajú žiadne ďalšie poplatky.

    Najčstejšie otázky týkajúce sa e-kupónov

    Vezmite na vedomie, že e-kupóny podliehajú obmedzeniam. Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach služby Tesco Zásielka.

    Čo je to e-kupón?

    E-kupón je elektronický kupón s kódom, ktorý môžete použiť pri svojej objednávke a ušetriť tak peniaze.

    Kódy elektronických kupónov tvoria písmená a číslice, t. j. ABC123.

    Ako sa používa e-kupón?

    • Zaregistrujte sa alebo sa prihláste do svojho Tesco účtu.
    • Produkty, ktoré chcete kúpiť, vložte do nákupného košíka a skontrolujte si objednávku.
    • Na stránke určenej na platbu nájdete sekciu týkajúcu sa elektronických kupónov. Zadajte kód svojho e-kupónu do textového poľa a kliknutím na tlačidlo „Použiť kód“ pridajte e-kupón k svojej objednávke.
    • Zľava na základe elektronického kupónu sa automaticky odpočíta od celkovej sumy nákupu ešte pred zaplatením.

    Ako sa používa e-kupón?

    • Zadali ste kód elektronického kupónu správne? Zadajte ho znovu, aby ste si overili, že ste neurobili chybu pri písaní.
    • Sú údaje na elektronickom kupóne platné? E-kupóny majú dátum vypršania platnosti, skontrolujte si teda, či sú pre vašu objednávku platné. Elektronický kupón musí byť platný ku dňu, v ktorom prebehne príslušné doručenie.
    • Bol elektronický kupón zaslaný priamo vám? Niekedy majú e-kupóny obmedzenia a môže ich využiť len osoba, ktorej boli poslané.
    • Použili ste elektronický kupón maximálne toľkokrát, koľkokrát je to možné? Niektoré naše e-kupóny možno použiť iba raz, iné nemajú žiadne obmedzenia týkajúce sa počtu použitia.
    • Naplnili ste minimálnu útratu? Kódy niektorých našich elektronických kupónov možno použiť iba v prípade, že miniete minimálnu sumu.
    • Zadali ste viac ako jeden elektronický kupón? Niektoré e-kupóny nemožno použiť pri objednávke spolu s inými e-kupónmi.
    • Snažíte sa načítať svoj elektronický kupón na správnych webových stránkach Tesco? Naše e-kupóny možno použiť iba na webových stránkach s potravinami tej krajiny, pre ktorú boli vydané.

    Platenie a pokladňa

    Ako môžem zaplatiť za svoj nákup?

    Za svoj nákup môžete zaplatiť online. Bohužiaľ, nemôžeme prijať platbu v hotovosti ani platbu kartou pri dverách.

    Aký typ platobných kariet môžem použiť na platenie?

    Zaplatiť môžete debetnou alebo kreditnou kartou. Prijímame nasledujúce typy kariet:

    • Visa Debit
    • Visa Electron
    • Visa kreditná karta
    • Mastercard
    • Maestro

    Je bezpečné platiť online?

    Áno, nakupovanie s Tesco Zásielka je bezpečné. Všetky vaše údaje vrátane informácií o platobnej karte sú bezpečne uchované v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

    Nemôžem prečítať svoj bezpečnostný kód.

    Ak nemôžete prečítať bezpečnostný kód na platobnej karte, kontaktujte svoju banku.

    Dostanem zákaznícku účtenku k svojmu nákupu?

    Hneď ako potvrdíte objednávku, dostanete od nás potvrdzujúci e-mail so súhrnom nákupu a s množstvom aj cenou zakúpených produktov.

    Kedy zaplatím za svoj online nákup?

    Suma za váš nákup sa z karty odpočíta až po doručení objednávky.

    Dostanem Clubcard body za svoj nákup?

    Áno, za vaše online nákupy vám budú pripísané body Clubcard rovnako ako pri nákupe v obchodoch Tesco.

    Je možné použiť kupóny a Clubcard poukážky pri online nákupe?

    V súčasnosti, bohužiaľ, nie je možné použiť ani kupóny, ani Clubcard poukážky pri online nákupoch. Táto možnosť však bude v budúcnosti dostupná.

    Čo sa stane, keď budem mať problém s platbou?

    Ak budete mať problém s platením, môžete skúsiť použiť inú platobnú kartu, poprípade sa vám ozve náš tím na zákazníckej linke v momente, keď zaznamenáme problém s vašou platobnou kartou. Pracovník zákazníckej linky vás požiada o využitie náhradnej platobnej karty.

    Musím uvádzať detaily svojej platobnej karty?

    Pri dokončení objednávky vás požiadame o vloženie údajov o platobnej karte. Tieto informácie budú zašifrované a bezpečne uchovávané.

    Rezervácia času doručenia

    Kedy bude môj nákup doručený?

    Pri vytváraní objednávky uvidíte približný čas doručenia. Zásielka je väčšinou doručená do troch pracovných dní. Presnejší dátum a čas vám formou e-mailu a/alebo SMS poskytne priamo kuriér.

    Ako si môžem zmeniť svoj čas doručenia?

    Hneď ako dostanete od kuriéra približný dátum doručenia zásielky, môžete ho podľa inštrukcií kontaktovať a dohodnúť si iný termín.

    Aký vysoký je poplatok za doručenie?

    V súčasnosti nie je za doručenie Tesco Zásielky účtovaný žiadny poplatok.

    Zrušenie/zmena objednávky

    Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

    Objednávku môžete sami zrušiť do 23.00 hod. pred dňom spracovania a odoslania nákupu. Na webových stránkach kliknite na záložku „Moje objednávky“ a potom pri konkrétnej objednávke na „Zrušiť objednávku“. Ak nastane výnimočná situácia a budete potrebovať zrušiť objednávku po tomto čase, kontaktujte zákaznícky servis a my sa vám pokúsime pomôcť.

    Ak zruším svoju objednávku, stiahne sa mi suma z účtu?

    Nie, ak zrušíte svoju objednávku cez „Moje objednávky“ na webovej stránke, suma sa vám nestiahne z účtu.

    Dokedy najneskôr môžem zrušiť svoju objednávku?

    Objednávku môžete sami zrušiť do 23.00 hod. pred dňom spracovania a odoslania nákupu. Ak ste tento čas nestihli, kontaktujte zákaznícky servis a my sa vám pokúsime pomôcť.

    Ako môžem pridať alebo odstrániť výrobky z objednávky pred doručením?

    Produkty môžete pridávať alebo odoberať najneskôr do 23.00 hod. v deň, keď ste objednávku vytvorili. Objednávku môžete upravovať v záložke „Moje objednávky“ kliknutím na tlačidlo „Zmena objednávky“ pri nákupe, ktorý chcete upraviť.

    Prevzatie nákupu

    Môže môj nákup prevziať niekto iný?

    Áno, ktokoľvek starší ako 18 rokov môže prevziať váš nákup.

    Aká je veková hranica na prevzatie nákupu?

    Na prevzatie nákupu musíte byť starší ako 18 rokov.

    Čo ak produkt, ktorý som si objednal/-a, nebol k dispozícii?

    Pokiaľ vami vybraný produkt nebol v obchode dostupný, vaša objednávka neodišla a nebudeme vám nič účtovať.

    Jak zjistím, jestli produkt nebyl k dispozici?

    Jakmile vaši objednávku přichystáme a zabalíme pošleme Vám elektronický dodací list, na kterém najdete kompletní informace o všech produktech, které jste si objednali, včetně informace o nedostupných položek.

    Čo sa stane, keď zmeškám doručenie objednávky?

    Ak ste zmeškali doručenie tovaru, kontaktujte kuriéra a dohodnite si nové doručenie zásielky.

    Čo mám robiť, ak nie som spokojný/-á s kvalitou výrobkov v doručenom nákupe?

    Výrobky môžete vrátiť poštou prostredníctvom vyplneného formulára, ktorý pošlete na svoje náklady spolu s tovarom na túto adresu: Tesco Zásielka, Hypermarket Tesco Žilina, Košická 3, Žilina. Vzorový formulár je dostupný  tu.

    Čo mám robiť, ak mi v nákupe chýbajú nejaké produkty?

    Je nám to veľmi ľúto, ak vo vašom nákupe chýba nejaký tovar. Kontaktujte, prosím, zákaznícky servis na bezplatnej infolinke 0800 222 333.

    Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu, keď už som si nákup objednal/-a?

    Po odoslaní objednávky nie je možné zmeniť adresu doručenia. V tomto prípade je nutné zrušiť existujúcu objednávku a vytvoriť novú.

    Všeobecné obchodné podmienky

    Všeobecné obchodné podmienky

    Prečítajte si Všeobecné obchodné podmienky služby Tesco Zásielka.