icon_search

    Pozrite sa, či doručujeme aj na Vašu adresu!

    Prosím, vyplňte poštové smerovacie číslo adresy, na ktorú chcete, aby sme Vám nákup doručili a skontrolujte, či ponúkame našu službu aj v tejto oblasti.

    Alebo vyzdvihnite svoj nákup v najbližšej predajni Klikni & Vyzdvihni

    Ako funguje online nakupovanie?

    Vyberte si z viac ako
    18 000 produktov online.

    Sami si zvoľte najvhodnejší
    čas doručenia od 8.00 do 22.00 hod. každý deň.

    Zaplatiť môžete rýchlo
    a bezpečne platobnou
    kartou alebo online.

    Doručujeme
    až k vašim
    dverám.

    Kontrolujeme
    kvalitu každého
    nákupu.

    Pri Vašom prvom
    nákupe si môžete
    užiť zľavu 5€.

    Chladený a mrazený
    tovar udržujeme pri
    teplote až -19 °C.

    Nakupovať môžete za
    rovnaké ceny ako
    v predajni.

    Tovar, ktorý nechcete
    prijať, nám môžete
    vrátiť.

    Ušetrite s viac
    ako 2 500 akciami
    týždenne.

    Ako počítame približnú cenu nákupu?

    Konečná cena Vášho nákupu závisí od vážených položiek ako ovocie alebo zelenina.

    Pri ovocí a zelenine, ktoré je potrebné vážiť, je niekedy náročné vybrať napríklad presne 1 kilogram, takže aj konečná cena bude vypočítaná na základe skutočnej hmotnosti. Ak na Vašej účtenke bude cena za tieto položky nižšia v dôsledku miernej odchýlky od objednanej hmotnosti tovaru, rozdiel Vám pri platbe vrátime.

    Získajte 5 € zľavu

    Skopírujte a použite svoj kód kupónu pri pokladnici pri nákupe nad 23 €.
    1KUP5EUR
    Kúpiť teraz
    Platí pri doručení nákupu do: 31. 10. 2018.
    Podmienky používania.

    Vybraný E-kupón oprávňuje konkrétneho zákazníka k využitiu jednorazovej zľavy iba pri jeho prvom nákupe cez Tesco Online nákupy alebo Klikni & Vyzdvihni na stránke www.tesco.sk/potravinydomov a to iba v prípade, že výška sumy uvedená na E-kupóne bude rovná, alebo vyššia ako suma uvedená ako minimálna hodnota nákupného zoznamu. (ďalej len „E-kupón“).

    Uplatnením E-kupónu bude zákazníkovi z konečnej ceny nákupu odpočítaná suma v maximálnej hodnote 5 €. Kód E-kupónu je potrebné vložiť na príslušné miesto a potvrdiť jeho použitie. E-kupón je možné použiť pri potvrdení nákupného zoznamu do dátumu platnosti uvedeného na E-kupóne.

    E-kupónová zľava je platná iba v prípade, ak je zákazníkovi doručené potvrdenie nákupného zoznamu s uvedenou E-kupónovou zľavou. E-kupón je majetkom spoločnosti TESCO STORES SR a.s. (ďalej len „Tesco“), a nie je určený na ďalší predaj alebo zverejnenie. E-kupón sa nevzťahuje na nákup tabakových výrobkov, náhrad dojčenského mlieka, liekov a poplatku za dovoz tovaru.

    Ponuka platí iba pre Slovenskú republiku. E-kupón nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami, alebo E-kupónmi. E-kupón nie je možné vymeniť za peňažnú hotovosť. Zákazník je oprávnený využiť E-kupón iba jedenkrát. V prípade podozrenia zo zneužitia E-kupónu si spoločnosť Tesco vyhradzuje zľavu zákazníkovi neposkytnúť. Viac informácií k použitiu E-kupónu nájdete tu.

    Čo hovoria naši zákazníci?

    „Bolo to úplne jednoduché a zohnala som všetko, čo som potrebovala.“

    Eva, Malacky

    „Som rád, že už nemusím celý nákup nosiť ja sám.“

    Juraj, Nitra

    „Keď máte veľa práce a doma zopár hladných krkov, chcete nakupovať jednoducho. Preto už nakupujem jedine online a bez starostí."

    Mária, Prešov

    FAQ

    O službe Tesco Online nákupy

    Čo sú Tesco Online nákupy?

    Tesco Online nákupy je vzrušujúca nová služba spoločnosti Tesco. Táto služba vám umožní si vybrať zo širokej škály výrobkov z pohodlia vášho domova a nechať si ich doručiť priamo k vám domov v čase, kedy vám to bude najviac vyhovovať. Ponúkame vám rovnaké nízke ceny a propagačné akcie, ako nájdete v hypermarkete, takže hlavné výhody nakupovania v hypermarkete má doma k dispozícii každý s prístupom k internetu. Máte kartu Clubcard? Získavajte body online so službou Tesco Online nákupy!

    Ako bude mnou vybraný tovar, zabalený a dodaný, aby zostalo všetko čerstvé?

    O Váš nákupný zoznam sa stará veľa zamestnancov. Všetci sa usilujú, aby zabezpečili, že dostanete kvalitné služby a vynikajúcu kvalitu. Naši odborne vyškolení nákupcovia vždy vyberú výrobky, ktoré sú najčerstvejšie a majú najdlhšiu dobu spotreby – vyberajú rovnako ako keby ste nakupovali vy sami. Kladú si otázku: „Kúpil/a by som si to ja sám/a?“ A preto vám nebude poslané nič, čo nemá tú najvyššiu kvalitu. Pri balení vašich výrobkov je náš systém nastavený tak, že čerstvé potraviny sa pripravujú osobitne od nepotravinových výrobkov, mrazené výrobky a ťažké položky sa dávajú na spodok, aby sa predišlo zmačkaniu. Presne tak, ako by ste to robili pri nakupovaní vy sami. Všetky výrobky uskladňujeme v klimaticky regulovaných miestach, vrátane našich dodávok. To zaručuje, že vám bude váš tovar dodaný v najlepšom stave a v správnej teplote.

    Kam doručujeme?

    Naše online nákupné služby sú momentálne dostupné vo väčšine oblastí Bratislavy, Nitry, Košíc, Trnavy, Prešova, Galanty, Šaly, Malaciek, Hlohovca a okolia týchto miest. Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj do vašej oblasti, prejdite na našu stránku kontroly dostupnosti tovaru a zistite, kam doručujeme.

    Čo si môžem kúpiť?

    Aký tovar je dostupný v službe Tesco Online nákupy?

    Môžete si vybrať z tisícov výrobkov, od čerstvých potravín, mrazených výrobkov cez nápoje až po výrobky pre zdravie a krásu a domáce potreby.

    Existuje nejaké obmedzenie, koľko si môžem kúpiť?

    Maximálne množstvo jedného tovaru je 24 kusov alebo 24 kg z každého výrobku.

    Odkiaľ pochádza ovocie a zelenina?

    Zaujíma vás, odkiaľ pochádzajú plody ovocia a zeleniny, ktoré sú pre vás dostupné v našich predajniach? Overte si ich pôvod tu.

    Ceny

    Účtujete iné ceny online ako ceny v hypermarkete?

    Ceny, ktoré zaplatíte online, sú rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Toto sa týka aj propagačných akcií. V súčasnosti na webových stránkach nie sú zvýraznené množstevné akcie (napr. 1 + 1 zdarma), ale zľava bude uplatnená pri odúčtovaní z vašej platobnej karty. Ceny zobrazené na webových stránkach sú rovnaké ako ceny, ktoré vidíte v našich obchodných domoch

    Informácie o tovare so zálohou

    Ak si kúpite výrobok, ktorý si vyžaduje zálohu (napr. za vratné fľaše), zálohu môžete uplatniť v obchode, kde vám vrátia výdavky za zálohu.

    Množstevné zľavy X+Y zadarmo

    V prípade výrobkov s množstevnou zľavou dajte do košíka celkový počet položiek, ktoré si chcete kúpiť – napríklad pri akcii 1 + 1 zadarmo vložte do košíka 2 výrobky. Cena za bezplatný výrobok vám bude následne odpočítaná z celkovej ceny nákupu pri jeho doručení. Všetko si môžete skontrolovať na účtenke, ktorú dostanete k nákupu.

    Špeciálna ponuka s množstevnou zľavou

    V prípade produktov s množstevnou zľavou, ako napríklad pri akcii "2+1 zadarmo", bude umiestnené špeciálne logo "Kúpte 3, zaplaťte 2" hneď vedľa produktu. Aby ste získali túto zľavu, vložte do nákupného košíka tri rovnaké položky produktov a v deň doručenia zaplatíte iba za dva produkty. Zľavu si môžete overiť na účtenke, ktorú dostanete pri doručení tovaru. Množstevné zľavy sú platné pri doručení do utorka.

    Príde môj nákup v taškách?

    Poplatok za nákupné tašky

    Pred potvrdením objednávky si môžete vybrať, či si prajete mať svoj online nákup doručený v nákupných taškách alebo bez nich. Ak sa rozhodnete pre dodanie v taškách, bude Vám účtovaný jednotný poplatok vo výške 0,40 eur za nákup, a tento poplatok bude rovnaký bez ohľadu na počet tašiek v objednávke. Ak sa rozhodnete pre doručenie bez tašiek, Váš online nákup k Vám príde v našich debničkách a budete mať dostatok času, aby ste si ho vyložili. Z hygienických dôvodov sa produkty ako napr. čerstvé mäso, ryby a čistiace prostriedky budú naďalej doručovať zabalené bez ďalšieho poplatku. Váš názor na to, či si želáte objednávku doručiť v taške alebo bez, môžete zmeniť najneskôr jeden deň pred doručením do 23:00.

    Čo je orientačná cena

    Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach počas vášho vytvárania nákupného zoznamu sú len približné. Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach Potraviny domov v čase vytvorenia vášho nákupného zoznamu. Toto môže byť z nasledovných dôvodov: Váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr. Z toho dôvodu sa cena v obchode môže trochu odlišovať od ceny uvedenej na webovej stránke. Niekedy daný tovar nie je k dispozícii. V prípade, že sa to stane, vždy sa pokúsime vám ponúknuť náhradný tovar. Pokúsime sa ho nahradiť tovarom, ktorý je podobný originálnemu výrobku z vášho nákupného zoznamu a za podobnú cenu. Ceny niektorých výrobkov a propagačné ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom ako si vytvoríte nákupný zoznam a okamihom dodania. Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť pracovníkovi rozvozu zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý si neželáte. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Obchodné podmienky.

    Ako nakupovať

    Musím sa zaregistrovať a prečo?

    Ak si len prezeráte naše webové stránky, nemusíte sa registrovať. Registrácia je potrebná pri objednaní, aby ste sa ubezpečili, že dodávame do vašej oblasti. Takisto nám to umožní poskytnúť vám správne výrobky a informácie o doručení.

    Ako môžem vyhľadávať výrobky?

    Je niekoľko spôsobov, ako vyhľadať výrobky, ktoré si chcete kúpiť: prehľadávaním jednotlivých kategórií kliknutím na dané oddelenie, napr. pekáreň. Môžete si ich prefiltrovať na menšie kategórie pomocou filtrov v hornej časti stránky, vyhľadávaním výrobkov prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, použitím odkazu „Zvyšok regálu“, ktorým sa dostanete na podobné výrobky, použitím vášho zoznamu Obľúbené – je to šikovný nástroj, ktorý si zapamätá všetko, čo ste si už u nás pridali do nákupného zoznamu, použitím zoznamu Akcie. Zobrazuje zoznam výrobkov, ktoré sú v niektorej z propagačný akcii. Tento si môžete prefiltrovať na menší zoznam prostredníctvom oddelení v hornej časti stránky. Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť asistentovi dodávok zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý nechcete. Ohľadne ďalších informácií si pozrite Obchodné podmienky.

    Ako môžem pridať alebo zmeniť výrobky v mojom nákupnom zozname?

    Výrobky môžete pridávať kdekoľvek na webovej stránke stlačením tlačidla pridať. V závislosti od druhu výrobku môžete do nákupného zoznamu pridávať tovar podľa množstva alebo váhy a niektoré výrobky môžete pridávať aj podľa váhy a aj podľa množstva. pridanie podľa množstva – stlačte tlačidlo pridať, ak chcete do nákupného zoznamu pridať jeden kus, alebo môžete pridať naraz viac ako jeden kus prostredníctvom doplňovacieho poľa a stlačiť tlačidlo pridať, pridanie podľa váhy – stlačte tlačidlo pridať, ak do nákupného zoznamu chcete pridať 100 g, alebo zmeňte váhu v políčku a stlačte tlačidlo pridať, pridanie podľa množstva alebo váhy – vyberte si, či chcete upraviť množstvo alebo váhu. Ak ste si zvolili váhu, v políčku sa zobrazí priemerná váha jedného kusu výrobku.

    Čo mám robiť po zaradení výrobku do môjho nákupného zoznamu?

    Po dokončení nákupného zoznamu si vyberte čas dodania (ak ste si už nevyhradili jeden počas vytvárania nákupného zoznamu), a potom dokončite tri kroky dokončenia objednania dodania, vyberte spôsob platby a potvrďte nákupný zoznam.

    Registrácia a môj účet

    Ako zistím, či sa v rámci služby Tesco Online nákupy doručuje aj na moju adresu?

    Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj na vašu adresu, navštívte stránku „Kam doručujeme“ a zadajte PSČ.

    Aké osobné údaje budem potrebovať, ak sa chcem zaregistrovať? Je to bezpečné?

    Ak sa chcete zaregistrovať, zadajte: vašu e-mailovú adresu a heslo, vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu, označenie adresy (slúži pre vašu referenciu, napr. „domov“), vaše telefónne číslo, vaše celé meno a priezvisko, číslo karty Clubcard (je voliteľné, túto informáciu môžete zadať, ak chcete pri nákupe získať body Clubcard) Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.

    Musím zadať údaje mojej platobnej karty, ak sa chcem zaregistrovať?

    Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať nijaké platobné údaje. Ak si zvolíte zaplatenie online, požiadame vás o údaje platobnej karty len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). Poprípade si môžete zvoliť možnosť zaplatiť platobnou kartou doma pri preberaní a v takomto prípade nám nemusíte dávať nijaké údaje o vašej platobnej karte.

    Čo je Môj účet

    Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu adresu a telefónne číslo. Ak si želáte aktualizovať ostatné údaje, kontaktujte zákaznícku linku.

    Čo mám robiť, keď som zabudol svoje heslo?

    Ak ste zabudli vaše heslo, môžete ho resetovať pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre resetovanie. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie resetovania.

    Objednanie/dodanie tovaru

    Kedy mi doručia môj tovar?

    Môžete si vybrať z 2 hodinových dodacích časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dni v týždni. Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte nákupný zoznam v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že dostanete časový úsek, ktorý chcete. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť až 3 týždne vopred.

    Ako si zvolím dátum dodania a časový úsek dodania?

    Potom, ako ste sa prihlásili, kliknite na tlačidlo „Rezervovať úsek“, aby ste zistili dostupnosť dodacích úsekov. Najvýhodnejšie je rezervovať si váš úsek na začiatku vytvárania vášho nákupného zoznamu. Berte, prosím, na vedomie, že bude zarezervovaný len 2 hodiny po tom, čo ste si ho vybrali. Poprípade si môžete registrovať váš úsek tesne pred platením, keď dokončíte nákupný zoznam.

    Na čo sa používajú pokyny k dodaniu, ktoré som uviedol/a?

    Všetky pokyny k dodaniu, ktoré zadáte, pomôžu nasmerovať pracovníka rozvozu zákazníkom do vášho domu alebo bytu. Napr. môžete uviesť priezvisko hlavného obyvateľa bytu, ak je takéto meno na zvončeku, alebo uveďte pokyny, ak je vašu adresu ťažké nájsť.

    Koľko stojí dodanie tovaru v rámci služby Tesco Online nákupy?

    Manipulačný poplatok za každý dodací úsek je uvedený v časti „Rezervovať úsek”. Môžete ho skontrolovať pred začatím vytvárania nákupného zoznamu kliknutím na tlačidlo „Zarezervovať čas“/ „rezervovať úsek“

    Platba

    Ako zaplatím za tovar?

    Za tovar môžete platiť buď on-line alebo zaplatiť platobnou kartou pri dodaní tovaru. V obidvoch prípadoch vám za tento tovar nebude účtované, kým tovar nebude dodaný. Za tovar však neprijímame platby v hotovosti. Je to z dôvodu, že náš pracovník rozvozu tovaru zákazníkom z bezpečnostných dôvodov nenosí pri sebe hotovosť.

    Aký je postup pri platbe on-line?

    Ak chcete zaplatiť on-line, zvoľte, prosím, túto možnosť pri platení. Požiadame Vás o zadanie údajov o platobnej karte na formulári on-line platenia. Kartu skontrolujeme, aby sme overili údaje, a potom potvrdíme nákupný zoznam. V tejto chvíli vám za tovar nebude účtované. Za nákup bude z karty zúčtované až po dodaní tovaru. Dovtedy budú peniaze na Vašom účte iba blokované.

    Aký typ platobnej karty môžem použiť?

    Na zaplatenie za váš nákup môžete použiť debetnú alebo kreditnú kartu. Akceptujeme nasledovné platobné karty: debetnú kartu Visa Visa Electron Kreditnú kartu Visa Master Card Maestro

    Je bezpečné platiť on-line?

    Áno, on-line platby sú veľmi bezpečné. Všetky vaše detaily sú bezpečne uložené, vrátane údajov o platobnej karte. Sú uchovávané v súlade so zákonmi a ako dôverné.

    Čo je bezpečnostný kód?

    Váš bezpečnostný kód z vašej platobnej karty žiadame z dôvodu zabránenia podvodného použitia vášho účtu. Tento kód je vytlačený na vašej karte, ale nenachádza sa na magnetickom páse, ani nie je reliéfne vytlačený, takže o ňom vie len osoba, ktorá má danú kartu. Na väčšine kariet kód pozostáva z troch číslic vytlačených na páse podpisu. Ak máte problém prečítať bezpečnostný kód, kontaktujte vašu banku.

    Čo sa stane, ak bude moja platba odmietnutá?

    Ak zadáte údaje o platobnej karte on-line, za tovar nebudeme účtovať hneď. Platnosť karty skontrolujeme, aby sme ju overili. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to na webovej stránke. Môžete sa znovu pokúsiť, alebo môžete uviesť inú kartu, alebo zmeniť platobnú metódu a zaplatiť kartou pri dodaní. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám rád pomôže. Tesne pred dodaním tovaru skontrolujeme vašu kartu, aby sme sa ubezpečili, že na karte máte dostatok financií. V prípade, že to tak nie je, budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či nechcete zmeniť a zaplatiť pri dodávke, alebo či chcete zrušiť dodanie tovaru. Dovtedy bude suma na účte iba blokovaná. Plná suma bude odpočítaná z vašej platobnej karty len po dodaní tovaru podľa skutočne prevzatých tovarov. Hotovosť ako spôsob platby neakceptujeme. Ak nebude fungovať ani jedna z platobných kariet, alebo vo výnimočných prípadoch, ak je problém s pripojením sa terminálu pri doručení, budeme musieť vziať tovar späť do obchodu. V prípade, že k tomuto dôjde, vám nebude účtované nič.

    E-kupóny

    Čo je to E-kupón?

    E-kupón je elektronický kupónový kód, ktorý vám umožní ušetriť peniaze pri objednávke potravín. Tieto kódy sa skladajú z písmen a čísel, napr. ABC123.

    Ako použijem E-kupón?

    Prihláste sa na svoj Tesco účet, alebo ak ste nový zákazník Tesca, zaregistrujte sa. Pridajte produkty, ktoré chcete kúpiť do košíka a skontrolujte Váš nákupný zoznam. Na stránke platby sa nachádza sekcia E-kupóny. Zadajte Váš E-kupónový kód do textového políčka a stlačte ikonu "Vložte kód". Týmto pridáte E-kupón do Vášho nákupného zoznamu. E-kupónová zľava sa automaticky odpočíta od celkovej ceny Vášho nákupného zoznamu pred realizáciou platby.

    Prečo môj E-kupón nefunguje?

    Vložili ste E-kupónový kód správne? Znovu zadajte kód, aby ste skontrolovali, či ste sa nepomýlili. Je dátum na E-kupóne aktuálny? E-kupóny majú dátum platnosti. Prosím skontrolujte, či sú Vaše E-kupóny platné pre deň doručenia Vášho nákupného zoznamu. E-kupón musí byť platný v deň dodávky, aby ste ho mohli použiť. Boli E-kupóny zaslané priamo Vám? Niekedy sú E-kupóny obmedzené a môžu byť použité len osobou, ktorej boli zaslané. Použili ste E-kupón viac krát? Niektoré E-kupóny môžu byť použité raz; iné nemajú obmedzený počet použití. Dosiahli ste minimálnu cenu nákupu? Niektoré E-kupónové kódy môžu byť použité iba vtedy, keď dosiahnete určitú minimálnu sumu nákupného zoznamu.. Zadali ste viac ako jeden E-kupón? Niektoré E-kupóny nemôžu byť použité súčasne s inými pri tom istom nákupnom zozname. Pokúsili ste sa použiť E-kupón na inej webovej stránke Tesco? Naše E-kupóny môžu byť použité iba na internetovej stránke krajiny, v ktorej boli vydané. Vezmite prosím na vedomie, že použitie E-kupónov je obmedzené. Pre viac informácií si pozrite obchodné podmienky E-kupónov.

    Clubcard

    Získam za nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy body Clubcard?

    Áno, za nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy získate dvojnásobný počet Clubcard bodov ako pri nákupe v kamennej predajni.

    Môžem použiť kupóny alebo poukážky Clubcard v rámci služby Tesco Online nákupy?

    V rámci Tesco Online nákupy nemôžete použiť ani kupóny Ecoupons ani poukážky Clubcard, ale pracujeme na tom, aby ich náš systém v budúcnosti dokázal prijať.

    Zrušenie alebo zmena výrobkov v nákupnom zozname

    Ako môžem zrušiť nákupný zoznam?

    Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23:00 dňa predchádzajúceho dňu dodania tovaru. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zrušiť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete zrušiť. Ak chcete v núdzovom prípade zrušiť nákupný zoznam po tomto čase, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle a my urobíme všetko, aby sme vám pomohli.

    Ak zruším nákupný zoznam, bude bude ma to niečo stáť?

    Nie, ak nákupný zoznam zrušíte na webovej stránke v časti Moje nákupné zoznamy, za nákup vám nebude účtované nič.

    Ako pridám alebo odstránim tovar z nákupného zoznamu pred dodaním?

    Výrobky vo vašom nákupnom zozname môžete zmeniť kedykoľvek do 23:00 hod dňa predchádzajúcom dňu dodania. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zmeniť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete aktualizovať. Pridať alebo odstrániť výrobky môžete obvykle prehliadaním, vyhľadávaním, používaním obľúbených zoznamov alebo akciového zoznamu. Počas zmeny vášho nákupného zoznamu môžete zmeny kedykoľvek zrušiť stlačením tlačidla v pravom hornom rohu obrazovky. Po dokončení aktualizácie nákupného zoznamu zmeny potvrdíte stlačením tlačidla v nákupnom zozname. Dokonca aj keď ste už zadali údaje o platbe on-line, úhrada nebude uskutočnená, až kým nákup neprijmete. Nemusíte sa obávať, že by Vám platba bola zaúčtované dvakrát.

    Prijatie tovaru

    Zabudol som, kedy mi má byť doručený tovar, ako si skontrolujem čas doručenia?

    Zvolený dodací úsek si môžete skontrolovať na stránke „Moje nákupné zoznamy“. Prihláste sa a prejdite na záložku „Moje nákupné zoznamy“. Rovnako dostanete potvrdzujúci e-mail, aký ste dostali pri odhlásení a v ktorom je uvedený čas, ktorý ste si rezervovali pre doručenie tovaru.

    Koľko rokov musím mať, aby som mohol/a prevziať tovar?

    Na prijatie tovaru musíte mať 18 rokov. Ak platíte platobnou kartou pri doručení, držiteľ karty musí byť prítomný.

    Ak bývam v byte, doručí tovar pracovník doručovacích služieb až k dverám môjho bytu?

    Náš pracovník doručovacích služieb doručí tovar až k dverám vášho bytu/domu.

    Čo sa stane, ak zmeškám doručenie? Čo mám urobiť?

    Ak ste zmeškali doručenie, skontrolujte si poštovú schránku, či v nej nemáte oznam od nášho pracovníka rozvozu zákazníkom. Môžete zavolať aj naše zákaznícke služby. Pokúsia sa presmerovať pracovníka rozvozu zákazníkomdoručovacích služieb, aby vám tovar znovu doručil, ak sa ešte nevrátil späť do obchodu. Ak je vozidlo späť v obchode, váš nákupný zoznam bude zrušený, preto budete musieť nákupný zoznam vytvoriť znova.

    Čo ak výrobok z môjho nákupného zoznamu nebol dostupný?

    Ak výrobok z vášho nákupného zoznamu nebol dostupný v obchode, bude vám dodaný alternatívny výrobok, ktorý môžete pri doručení prijať, alebo ho môžete odmietnuť. Vo vašom dodacom zozname bude uvedený náhradný tovar v hornej časti. Ak si neprajete náhradný tovar, vráťte ho pracovníkovi rozvozu zákazníkom a za výrobok vám nebude účtované. V prípade, ak váš osobný nákupca nemôže nájsť náhradnú alternatívu výrobku, ktorý ste mali v nákupnom zozname, nebude pridaný do nákupného zoznamu a za výrobok vám nebude účtované nič.

    Čo ak bude doručenie meškať?

    Vo výnimočných prípadoch, ak pracovník rozvozu zákazníkom bude meškať, budeme Vás kontaktovať.prostredníctvom zákazníckej linky..

    Čo mám urobiť, ak v nákupnom zozname chýba výrobok?

    V prípade, že v nákupnom zozname chýba výrobok, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle linky pomoci.

    Môžem vrátiť výrobok, ktorý som si zakúpil/a?

    Ak nie ste spokojní s ktorýmkoľvek výrobkom, vráťte ho pracovníkovi rozvozu zákazníkom a za výrobok vám nebude účtované. Ak sa tak stane až potom, ako pracovník rozvozu tovaru odišiel, vezmete výrobok a dodacie doklady do hypermarketu Tesco. Adresa hypermarketu je uvedená na potvrdenke. O vrátenie peňazí môžete požiadať na oddelení Služieb zákazníkom. Odporúčame Vám ,aby ste si skontrolovali váš nákup pred tým, ako odíde pracovník rozvozu tovaru zákazníkom. Takto môžeme zabezpečiť, že z vašej platobnej karty nebude odúčtované za výrobky, ktoré nechcete prijať.

    Prečo je potrebné pri prevzatí tovaru vždy podpisovať poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy?

    Táto povinnosť nám vyplýva zo Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, č. 102/2014. Vašim podpisom nám potvrdzujete, že ste boli s týmito podmienkami a obsahom dokumentov plne oboznámení a súhlasíte s nimi. Dokumenty, ktoré Vám dávame podpisovať pri prevzatí si môžete vopred pozrieť aj tu:

    - Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

    - Formulár na odstúpenie od zmluvy

    - Všeobecné obchodné podmienky

    Tieto dokumenty Vám nemôžeme dať potvrdiť iba v elektronickej podobe, pretože podľa zákona musia byť uchované na pevnom nosiči. Výhody pre vás Nakoľko kúpno-predajnú zmluvu uzatvárame s Vami pri prevzatí a zaplatení tovaru mimo sídla predávajúceho (zväčša pri Vašich dverách), máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa dodania tovaru.

    Postup pri vrátení tovaru

    Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť o tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením na e-mailovej adrese: potravinydomov@itesco.sk, alebo na korešpondenčnej adrese: TESCO STORES SR, a.s., Centrálna kancelária – „Potraviny domov“, Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám osobne odovzdali pri dodaní Vášho nákupu (Príloha č. 2), resp. si ho môžete stiahnuť na našej stránke tu.

     

    Tovar, ktorý chcete vrátiť, neposielajte na dobierku. Po doručení formulára na odstúpenie od zmluvy Vám pošleme potvrdzovací e-mai/list o obdržaní odstúpenia od zmluvy a následne Vás budeme kontaktovať za účelom spresnenia spôsobu a miesta prevzatia tovaru, ktorý nám chcete vrátiť. Ak uprednostníte zaslanie tovaru poštovou službou, tovar zabaľte tak, aby sa pri prevoze nepoškodil.

     

    Odstúpením od zmluvy Vám vyplýva Vaša povinnosť v 14 dňovej lehote vrátiť tovar v rovnakom stave ako pri kúpe (nepoškodený, nerozbalený), v opačnom prípade nám vzniká nárok na náhradu škody, alebo nárok na vydanie bezdôvodného obohatenia. K tovaru je potrebné priložiť kompletnú dokumentáciu, príslušenstvo ako aj pokladničný doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru.

     

    Po doručení odstúpenia od zmluvy Vám do 14 kalendárnych dní vrátime kúpnu cenu vráteného tovaru na bankový účet, cez ktorý bola realizovaná platba za tovar. Nakoľko po odstúpení od zmluvy nie je možné odstúpiť od služby dopravy, ktorá Vám bola poskytnutá, znáša náklady za službu dopravy spotrebiteľ. Ak bola spotrebiteľovi v rámci marketingovej akcie cena za dopravu znížená na nulu, ale vrátením tovaru už zákazník nespĺňa podmienky tejto marketingovej akcie, tak peňažná čiastka za vrátený tovar bude znížená o túto hodnotu. Tieto typy tovaru nie je možné vrátiť - Všetky potraviny, ktoré sú označené dátumom spotreby - Všetky potraviny, kde výrobca určuje podmienky skladovania - Tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia, alebo z hygienických dôvodov - Zvukové a obrazové záznamy, počítačový software predávaný v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil - Periodická tlač a knihy nedodávané v ochrannom obale

    Klikni & Vyzdvihni

    Čo je Klikni & Vyzdvihni?

    Klikni & Vyzdvihni ponúka všetky výhody nakupovania cez internetovú službu Tesco Online nákupy spolu s možnosťou vyzdvihnúť si vaše potraviny z Tesco obchodu v čase, ktorý vám vyhovuje.

    Prečo by som mal využívať Klikni & Vyzdvihni?

    Táto služba prináša ešte viac výhod - Nechajte nás spraviť všetku ťažkú prácu za vás - Váš nákup je pripravený, zabalený a bezpečne uložený na vyzdvihnutie v čase, ktorý vám vyhovuje - Vyzdvihnite si svoj nákup keď ste práve vonku, na ceste domov z práce, po odvoze detí do školy, alebo dokonca, keď sa vrátite z dovolenky - Stačí len prísť na výdajné miesto a my sa postaráme o zvyšok - Výdajné miesto ma kontrolovanú teplotu - Všetky výrobky sú pripravené v deň odberu a bezpečne uložené v chladničke, mrazničke alebo v regáli, až kým neprídete - Všetky ponuky, ktoré nájdete v obchode u nás nájdete na jednom mieste - Je jednoduché nájsť akcie

    Ako môžem používať Klikni & Vyzdvihni?

    Ak váš obchod ponúka službu Klikni & Vyzdvihni , uvidíte túto možnosť, keď si budete rezervovať čas dodávky. 2. Vyberte si 2 hodinový časový úsek, v ktorom si prídete vyzdvihnúť váš nákup. Dostupné časové úseky nájdete na webovej stránke. 3. Spravte si svoj nákupný zoznam 4. Vyzdvihnite si nákup počas časového úseku, ktorý ste si zvolili a môžete ísť!

    Prečo nevidím Klikni & Vyzdvihni ako spôsob nakupovania na webovej stránke?

    V súčasnej dobe ponúkame službu Klikni & Vyzdvihni len v niektorých z našich predajní. Ak túto možnosť nevidíte, neponúkame túto službu vo vašom obchode. Pre viac informácií sa obráťte na zákaznícku linku.

    Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

    Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

    Aký identifikačný doklad musím priniesť?

    Prineste si vaše číslo nákupného zoznamu a občiansky preukaz. Ak platíte na výdajnom mieste, budete potrebovať vašu platobnú kartu a číslo nákupného zoznamu. Bohužiaľ vám nebudeme môcť vydať váš nákup bez týchto dokladov.

    Môže niekto vyzdvihnúť môj nákup za mňa?

    Áno, ak má kópiu potvrdzovacieho e-mailu s číslom nákupného zoznamu. Bohužiaľ bez toho vám nebudeme môcť vydať váš nákup.

    Kedy si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

    Časové úseky vyzdvihnutia tovaru sú k dispozícii 7 dní v týždni. Dostupné časové úseky sa vám zobrazia vo voľbe „Zarezervovať čas" na stránke.

    Čo sa stane, keď prídem skôr alebo neskoro?

    Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

    Koľko to bude stáť?

    Služba Klikni & Vyzdvihni stojí 0,99€.

    Kde budú moje potraviny uložené počas odberného času?

    Všetky produkty sú pripravované v deň odberu a bezpečne uložené na teplotne regulovanom výdajnom mieste v chladiacom a mraziacom priestore, alebo regáli, až kým sa nedostavíte.

    Bude môj nákup v taškách?

    Váš nákup bude v taškách.

    Musím prísť na výdajné miesto autom?

    Odporúčame prísť na výdajné miesto autom, aby sme vám doň mohli priamo dať váš nákup. Môžete však prísť akýmkoľvek spôsobom dopravy, aj peši. Majte prosím na pamäti, že výškový limit pre autá je 2,8 metra.

    Čo sa stane, ak som si objednal niečo, čo nie je k dispozícii?

    Vo výnimočnom prípade, ak produkt, ktorý ste si vložili do nákupného zoznamu nie je k dispozícii, budeme sa vám snažiť ponúknuť alternatívu. Môžete vrátiť všetky položky, ktoré nechcete, zamestnancovi na výdajnom mieste a cena nákupného zoznamu bude znížená.

    Čo mám robiť, keď nie som spokojný s náhradou alebo by som chcel produkt vrátiť?

    Náhradné produkty budú uvedené v hornej časti dodacieho listu a budú zabalené v modrej taške. Ak sa rozhodnete vrátiť náhradný produkt, náš pracovník vám zníži cenu a táto položka vám nebude účtovaná.

    Môžem zmeniť alebo zrušiť svoj nákupný zoznam pre Klikni & Vyzdvihni na webovej stránke?

    Môžete zmeniť svoj nákupný zoznam tým, že pôjdete na "Moje nákupné zoznamy". Do 23.00 pred dňom odberu, môžete pridať / odobrať výrobky z nákupného zoznamu. Nebudete môcť zmeniť váš spôsob nákupu alebo ​​čas odberu. Nezabudnite skontrolovať svoj nákupný zoznam, či sú všetky zmeny uložené. Nákupné zoznamy je možné zrušiť v "Moje nákupné zoznamy". Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23.00 pred dňom odberu. Služba je k dispozícii iba vo vybraných predajniach.

    Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

    Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode, môžete si ho nájsť tu. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

    Obľúbené

    Čo je to Moje obľúbené?

    Váš zoznam „Obľúbené“ si pamätá všetky výrobky z vašich predchádzajúcich nákupných zoznamov. Po prihlásení sa prejdite do „Obľúbené“, ak do nákupného zoznamu chcete pridať rovnaké položky, takže ich nemusíte vyhľadávať znovu druhýkrát.

    Môžem odstrániť položky z „Obľúbených“?

    Áno, produkty, ktoré už nechcete, aby sa vám naďalej zobrazovali v zozname vašich obľúbených položiek, môžete vymazať buď jednotlivo, alebo viacero produktov naraz.

    Obchodné podmienky a ochrana osobných údajov

    Ak si chcete prečítať všeobecné obchodné podmienky služby Potraviny domov, prejdite na Všeobecné obchodné podmienky

    Ak si chcete prečítať o ochrane osobných údajov, prejdite na Ochranu súkromia

    Potrebujete pomoc?

    Zavolajte na našu bezplatnú zákaznícku infolinku 0800 222 333 denne od 7:00 do 23:00 hod.
    Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.
    Prípadne nám napíšte cez Online chat.

    Objednajte si z mobilu a nákup Vám doručíme až k dverám.

    Stiahnite si našu aplikáciu a nakupujte kedykoľvek a kdekoľvek chcete