icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Zlaté piesky sú tiež Extra!

    28.4.2011 13:54:00 | Biznis
    Bratislava, 28. apríl 2011 – Spoločnosť Tesco Stores SR ukončila po tieto dni rekonštrukciu hypermarketu Tesco Zlaté piesky na nový formát obchodu Extra, ktorý prináša vyššiu úroveň služieb ako doposiaľ. Slávnostné otvorenie obchodu sa uskutočnilo dnes o 8.30 hodine ráno za účasti Jozefa Mihaľa, ministra práce, sociálnych vecí a rodiny, Dominika Schroedera, chargé d´affairs Spojeného kráľovstva Veľkej Británie a Severného Írska na Slovensku a predstaviteľov spoločnosti Tesco, jej generálneho riaditeľa Johna Christieho, Andrey Kožuchovej, riaditeľky ľudských zdrojov a riaditeľa hypermarketu Tesco Extra Zlaté piesky Štefana Floreka. Dobrou správou je, že sa prestavbou vytvorilo 100 nových pracovných pozícií.

    Ide o tretí obchod obdobného druhu v Bratislave a štvrtý v rámci Slovenska. Pilotnou prevádzkou v rozmere krajín strednej Európy, kde Tesco pôsobí, bol pred rokom hypermarket Tesco Petržalka, obdobnou premenou potom prešla veľkoplošná predajňa v Lamači a na zelenej lúke vlani vznikol ešte aj Extra vo Zvolene. Bratislava sa stala prvým mestom v krajinách strednej Európy, kde všetky veľké hypermarkety v meste poskytujú svoje služby pod prívlastkom Extra!

    „Určite že nás tešia prvenstvá, ktoré nám prináša nový formát obchodu Extra na Slovensku, no najpodstatnejšia je pre nás spokojnosť zákazníkov s novým usporiadaním a novými službami“, hovorí pri tejto príležitosti Štefan Florek, riaditeľ hypermarketu Tesco Extra Zlaté piesky a dodáva, “keďže u nás je zlatým pravidlom, aby nasledujúci obchod bol vylepšením toho predchádzajúceho, Zlaté piesky momentálne ponúkajú najsofistikovanejší formát svojho druhu“.

    Rekonštrukcia sa dotkla všetkých oddelení od čerstvých a trvanlivých potravín, cez potravu pre zvieratá, ďalej textil, elektro, kozmetiku i zábavu. Pulty sú zmodernizované, vynovené regály, rozšírené mraziace boxy a prestavané časti oddelení lepšie na seba nadväzujú.

    „Nové usporiadanie sa ešte viac prispôsobilo „logike“ zákazníka, jeho uvažovaniu, keď prechádza z oddelenia do oddelenia a to z pohľadu vyššieho nákupného zážitku“, konštatuje Štefan Florek a pokračuje, “to napríklad znamená, že aj u nás bude ostrov kvetov s dennou tlačou a minútkou pospolu v blízkosti samoobslužných pokladní, ktoré sa tešia veľkej obľube.“

    Čo je tu novšie ako inde v Extra?
    Zo služieb je to moderne zariadená kaviareň priamo na predajnej ploche ako súčasť obchodnej uličky. „Je to novinka oddýchnuť si pri lahodnej káve so zákuskom za veľmi dobrú cenu počas nákupov“, hovorí riaditeľ Stefan Florek. Kaviareň voľne prechádza do susednej optiky, nasleduje lekáreň, telefónne a finančné služby. Je tu samoobslužný automat na výrobu fotiek z rôznych druhov nosičov /CD, DVD, USB kľúč, pamäťová karta z fotoaparátu, z telefónu, cez Blue tooth/. Efektne pôsobí aj Štúdio kvality – jediné svojho druhu na Slovensku, kde zákazníci testujú výrobky vlastnej značky, ako tomu bolo aj doposiaľ.

    V oddelení elektro sa môžete pohodlne posadiť do kresiel, dať si špeciálne okuliare a vychutnať si po prvý raz v sieti Tesco prezentovaný 3D rozmer. „Pre mnohých je to prvý zážitok svojho druhu a začnú uvažovať o televízore v takomto prevedení. V oddelení vystavujeme nové technológie s novou stenou televízorov. Vynovené je aj oddelenie zábavy s modernými „play station“ “, robí nám sprievodcu po predajnej ploche riaditeľ Florek. Je tu odborne vyškolený personál – technický tím, v skratke techtím, ktorý poskytuje odborné poradenstvo na televízory a elektrospotrebiče, okrem iného poradí, ako najlepšie využiť vybraný produkt alebo ako vybrať ideálny produkt za najlepšiu cenu.

    V oddelení kozmetiky nájdete po prvý raz a exkluzívne viac ako 100 druhov novej kvalitnej značkovej kozmetiky vo veľmi dobrých cenách. „Aby si zákazníci mohli vyberať z ešte výhodnejších cien, doplnili sme súčasnú ponuku kozmetiky o nové značky obľúbené vo Veľkej Británii. Prinášame tak viac ako 100 nových značiek, celkovo vyše 1860 nových produktov“, oboznamuje nás Štefan Florek.

    Oddelenie Baby predstavuje ucelenú ponuku všetkého, čo si pre najmenších vieme vôbec predstaviť od kočíkov cez oblečenie, hračky, kozmetiku až po stravu. Nájdete tu 200 druhov nových výrobkov. Je tu aj pokladňa, aby ste s malým bábätkom nemuseli stáť v rade v bežnej pokladni, ale aj zóna oddychu a miesto na posedenie s malými deťmi.

    Nasleduje nové usporiadanie pultového predaja čerstvých potravín od grilu s miestom na konzumáciu, cez syry, lahôdky, mäso, ryby až po pekáreň.

    V oddelení cukríkov nájdete 70 druhov noviniek, vrátane vážených sladkostí do kelímkov. Oddelenie pekárne je úplne nové, vrátane strojového zariadenia s celkovou ponukou vyše 600 druhov pekárenských výrobkov. Kompletne nové je oddelenie mrazeného tovaru so sklenými vitrínami. „Všetky mraziace a chladiace boxy sú zakryté z ekologického hľadiska, aby sa šetrilo elektrickou energiou a aby sme postupne znižovali produkciu CO2 do ovzdušia”, poznamenáva Florek.

    Oddelenie textilu je zväčšené o tretinu, spôsob predaja je ako obchod v obchode. Kvalitná akoby drevená podlaha, unížené stropy, priestranné skúšacie kabínky, možnosť platenia priamo v oddelení. „V našom obchode sa vždy veľmi dobre predával textil. Na zmenu v tomto oddelení som obzvlášť hrdý, už teraz máme veľmi dobrú spätnú väzbu od zákazníkov, že vynovenie sa im páči“, hovorí riaditeľ hypermarketu Tesco Extra Zlaté piesky Štefan Florek.

    Obchod zmenil fasádu...
    Doterajší červeno-modrý náter obvodového plášťa obchodu ustúpil farbe a prevedeniu, ktoré oveľa viac korešponduje s okolím. Bielo-sivá farba s dreveným obložením vstupných vchodových veží pôsobí príjemným, teplým dojmom tak ako tomu je už napríklad v prípade zvolenského hypermarketu. Na parkovisku sú na nákupné vozíky, na ktoré netreba použiť mince, vybudované stánky s použitím drevenej konštrukcie.

    No a takúto zmenu treba poriadne so zákazníkmi osláviť!
    Na to sa tu tiež pamätalo. Je tu dostatok rozptýlenia a súťaží sa o ceny, ktoré sú naozaj extra. Tí, ktorí medzi 20. aprílom a 1. májom nakúpia tovar nad 20 euro a pošlú SMS, môžu vyhrať jedno z desiatich áut Kia Piccato, jeden z desiatich LED televízorov Samsung alebo niektorý z desiatich zájazdov v hodnote viac ako 24 500 euro. To platí napokon aj pre zákazníkov obchodov Extra v Petržalke a Lamači. Po ukážke veľkonočných remesiel a veľkonočnej dielne pre deti tu bude zajtra 29. apríla od 15-tej do 17-tej Extra bublinková show, 30. apríla po celý deň balónikový šašo, no a na 1. mája od 14-tej hodiny zákazníci uvidia veľkolepé finále so žrebovaním o spomínané ceny.

    Po slávnostných príhovoroch, odovzdaní symbolického šeku neziskovej organizácii občianskemu združeniu Slnečnica Slovenska v hodnote 1 000 euro, hostia prestrihnú pásku a zákazníci môžu nakupovať v krásnom novom obchodnom prostredí.

    Fakty o rekonštrukcii HM Tesco Extra Zlaté piesky:

    • Hypermarket Tesco Zlaté piesky sa stal novým formátom Tesco Extra
    • Rekonštrukcia prebiehala od 28. februára do 20. apríla 2011
    • Priniesol vyššiu úroveň servisu zákazníkom a zvýši nákupný zážitok
    • Sú tu nové služby priamo na predajnej ploche ako optika, telefónne služby, lekáreň, samoobslužný automat na výrobu fotiek a čo je úplnou novinkou - kaviareň
    • Zväčšilo sa oddelenie textilu a premenilo sa na obchody v obchodoch
    • Oddelenie elektro bude mať odborne vyškolený personál techtím, 3D techniku, nvú TV stenu
    • Je tu nové pekárenské zariadenie
    • Extra prináša rozšírenie sortimentu:

                      o viac ako 160 nových položiek údenín a mäsa
                      o viac ako 90 nových druhov ovocia a zeleniny
                      o viac ako 100 nových druhov pečiva
                      o viac ako 30 nových druhov mliečnych výrobkov a syrov
                      o viac ako 100 nových značiek kozmetiky
                      o viac ako 200 nových druhov výrobkov v oddelení baby

    • Je tu 8 samoobslužných pokladní s celkovým počtom pokladní 42
    • Rekonštrukcia prinesie 100 nových pracovných pozícií, celkovo tu pracuje 350 zamestnancov
    • HM Tesco Zlaté piesky je tretím veľkoplošným novým formátom Extra v Bratislave, čím sa toto mesto stane jediným v rámci krajín, kde Tesco pôsobí – bude mať všetky veľké obchody prerobené na Extra
    • HM Tesco bude 4. Tesco Extra – po Petržalke, Lamači a Zvolene

    O Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 98 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 11 expresov, 54 hypermarketov, z toho 4 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove. So svojimi vyše 8 800 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých. Od marca 2010 sa spoločnosť osamostatnila od českého trhu. Za projekt Plán zodpovedného susedstva získala spoločnosť Tesco hlavnú cenu v prestížnej súťaži Via Bona Slovakia 2008 organizovanej Nadáciou Pontis. Okrem hlavnej ceny získala spoločnosť Tesco aj zelenú cenu za projekt v oblasti životného prostredia – prvý unikátny energeticky úsporný obchod Tesco v Rajci. Tesco dlhodobo presadzuje zodpovedný prístup k spoločnosti, kde pôsobí a venuje sa projektom spoločenskej zodpovednosti. Ku koncu roka 2010 založilo Nadáciu Tesco, ktorá bude flexibilnejšie pomáhať neziskovému sektoru a komunitám ako tomu bolo doposiaľ prostredníctvom Fondu Tesco. Vlani spoločnosť Tesco s partnermi venovala neziskovým organizáciám a komunitám vyše 371 tisíc euro. Tretí ročník projektu Tesco beh pre život v roku 2010 zameraný na boj proti rakovine bol veľmi úspešný. Zúčastnilo sa ho takmer 9 000 bežcov a vyzbieralo vyše 68 000 euro. Spoločnosť Tesco patrila v roku 2010 k oceneným firmám za dlhodobú podporu projektu v zamedzení dostupnosti tabakových výrobkov neplnoletým Na veku záleží. Spoločnosť Tesco získala v roku 2011 titul Hlavný laureát a Cena Dar roka 2010 za zorganizovanie verejnej vianočnej finančnej zbierky Pomôžte spolu s nami v spolupráci so Slovenskou humanitnou radou. Celkový výťažok tejto zbierky predstavuje sumu 85 000 euro.