icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Záujem Slovákov o zdravé bio výrobky vzrástol o tretinu

    22.8.2011 13:25:00 | Produkty, Služby, Ceny
    BRATISLAVA, 19. august 2011 – Kvalitné potraviny bez umelých prísad sú medzi Slovákmi čoraz obľúbenejšie. Predaj bio výrobkov vlastnej značky Organic v reťazci Tesco medziročne vzrástol až o 29 percent! Dôvodom je rastúci záujem Slovákov o zdravý životný štýl a ochranu životného prostredia, ktoré svojou dlhodobou stratégiou podporuje aj spoločnosť Tesco. Každý výrobok radu Organic reťazec špeciálne vyvíja v spolupráci s dodávateľmi. Rad vlastnej značky Organic v súčasnosti zahŕňa 96 trvanlivých a čerstvých potravín.

    ,,Najväčší záujem majú zákazníci o bio mliečne výrobky, ovocie a zeleninu. Predaj výrobkov kvality bio ukazuje, že počet ľudí, ktorí uznávajú zdravý životný štýl prudko rastie aj na Slovensku. Ponuku bio výrobkov plánujeme v budúcnosti rozširovať,“ uviedla Erika Kováčová, manažérka vlastnej značky spoločnosti Tesco Stores SR.

    Najpredávanejšie bio výrobky značky Organic
    1. musli tyčinka s marhuľami
    2. biely jogurt
    3. mrkva
    4. banány

    Zdroj: Tesco Stores SR

    Ponuka Tesco Organic obsahuje široké spektrum výrobkov ako cereálne výrobky, semienka a orechy, niekoľko druhov čajov a kávy, nápoje, ryžu, cestoviny, olivové oleje, veľký výber čerstvého mäsa a údenín, pečivo, ale tiež ovocie a zeleninu. Tesco ponúka zákazníkom tiež bio víno z unikátnej biosferickej rezervácie Pálava v odrodách Malverina a Laurot.

    Prečo sú biopotraviny chutnejšie?
    Biopotraviny neobsahujú žiadne cudzorodé pridané látky a tak vynikne ich prirodzená chuť. Ovocie a zelenina v kvalite bio sú oveľa výraznejšie vďaka nižšej vodnatosti. Veľa zákazníkov tiež oceňuje kvalitu bio mäsa. Napríklad hovädzie pochádza z mäsitých plemien a nie z vyradených kusov mliečnych plemien. Steak pripravený z bio hovädzieho tak môže byť oveľa krehkejší a šťavnatejší než steak z bežného mäsa. Aby mohli výrobky niesť označenie bio, musí minimálne 95 % použitých surovín pochádzať z ekologického poľnohospodárstva. To znamená z farmy, kde sa nepoužívajú pesticídy, umelé hnojivá ani geneticky modifikované organizmy. Na ekofarmách sa zvieratá chovajú s možnosťou výbehu alebo pastvy a sú kŕmené prirodzenými krmivami bez stimulátorov rastu či hormonálnych prípravkov. Splnenie všetkých uvedených požiadaviek musí byť podložené certifikáciou, ktorú udeľujú kontrolné orgány s týmto oprávnením.

    Základné fakty o Tesco Organic

    • Tesco aktuálne ponúka 96 výrobkov v kvalite bio pod značkou Tesco Organic a Tesco BIO
    • Tovar je vystavený v samostatných moduloch v oddelení čerstvých a trvanlivých potravín
    • Výrobky sú označené logom Tesco Organic a grafickým znakom preukazujúcim bio pôvod
    • Výrobky sú v predaji od októbra 2007 vo vybraných obchodoch Tesco
    • Ovocie a zelenina sa predáva pod značkou Tesco Bio
    • Tesco Organic je už šiestym radom výrobkov vlastnej značky, ktoré firma zákazníkom ponúka
    • K značkám Tesco, ktoré podporujú zdravý životný štýl patria okrem Tesco Organic aj Tesco Healthy Living a Tesco Light Choices

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 101 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 13 expresov, 54 hypermarketov, z toho 4 Extra, 29 supermarketov a 16 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave - Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 8 800 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých