icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Zákazníci Tesca spotrebovali od júna o takmer 19 miliónov igelitiek menej

    15.11.2011 14:01:00 | Produkty, Služby, Ceny
    BRATISLAVA 10. november 2011 – Držitelia vernostnej karty Clubcard spotrebovali od júna o 18,9 milióna menej nákupných igelitových tašiek v sieti Tesco obchodov. Dôvodom je unikátny projekt spoločnosti Tesco s názvom Zelené body Clubcard, ktorý podporuje ochranu životného prostredia. Každý zákazník, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a odmietne možnosť zobrať si igelitky pri pokladni, dostane extra body na svoju kartu Clubcard – tzv. Zelené body podľa veľkosti nákupu. „Za 4,5 mesiaca fungovania projektu sme s pomocou našich zákazníkov ušetrili až 28 percent vydaných igelitiek, čo je vynikajúci výsledok. Sme naozaj radi, že Slovákom čoraz viac záleží na ochrane životného prostredia. Pre veľký záujem sme akciu Zelené body predĺžili až do konca tohto roka,“ uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.

    Držitelia populárnej karty Clubcard môžu zelené body získať aj za kúpu viacnásobne použitých ekologických Tesco tašiek alebo výrobkov šetriacich energiu – napríklad úsporných žiariviek či nabíjačiek batérií.

    „Najviac tašiek ušetrili predajne menších formátov a obchodné domy. Napríklad v predajni Tesco v Turzovke ušetrili až rekordných 69 % vydaných igelitiek a v Prievidzi Prior 57 % tašiek. Viac ako polovicu ušetrili aj zákazníci v našej ekologickej predajni Tesco v Rajci,“ doplnil P. Szabo.

    Projekt Zelené body je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body. Tesco projekt Zelených bodov Clubcard koncipovalo tak, aby zákazníci nárast bodov pocítili veľmi výrazne. Napríklad za jutovú tašku či úsporné žiarovky dostanú 10 bodov, za úsporné žiarivky 20 bodov až 30 bodov a za niektoré druhy nabíjačiek napríklad až 40 bodov.

    Fakty o projekte Zelené body Clubcard

    • Zelené body Clubcard získajú zákazníci kúpou označených produktov šetrných k prírode alebo ak si kúpený tovar odnesú vo vlastnej taške
    • Zelené body Clubcard je spôsob, ako získať extra body
    • Zelené body Clubcard spustila spoločnosť Tesco pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia 8. júna 2011
    • Cieľom projektu je motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s Tescom

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 108 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 16 expresov, 56 hypermarketov, z toho 5 Extra, 31 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.