icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Za dva mesiace spotreba igelitiek temer o štvrtinu nižšia!

    4.8.2011 13:27:00 | Produkty, Služby, Ceny
    Bratislava, 4. august 2011 – Ochrana životného prostredia a úspora energií sú témy, na ktorých Slovákom z roka na rok viac záleží a ktoré ich aj vedú k aktívnemu správaniu. Svedčí o tom projekt spoločnosti Tesco – Zelené body pre majiteľov vernostnej karty Clubcard. Od spustenia projektu pred dvoma mesiacmi zákazníci spotrebovali na nákupy o 5,5 milióna igelitových tašiek menej! Ľuďom sa princíp projektu páči – kto si k nákupu nezoberie igelitovú tašku na jednorazové použitie, získa na Clubcard kartu extra body. Rovnako extra Zelené body zinkasuje zákazník aj za kúpu výrobkov šetriacich životné prostredia, najmä energie, napríklad za tašky na opakovaný nákup - Tesco ponúka niekoľko druhov, ale aj za úsporné žiarivky, nabíjačky batérií a iné.

    ,,Sme veľmi radi, že projekt Zelené body, ktorý sme spustili v júni t.r., je taký úspešný medzi zákazníkmi. Prostredníctvom Zelených bodov sme ušetrili 24 % vydaných igelitových tašiek, čo je približne 5,5 milióna kusov. V rámci krajov sa do projektu zapojilo najviac ľudí na východe Slovenska,“ uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.

    Podľa Petra Szabu mali zákazníci od spustenia projektu najväčší záujem o kúpu ekologických, viackrát použiteľných Tesco tašiek. ,,Predaj jutových tašiek vzrástol o tretinu, záujem o veľké modré eko tašky Green Bag vzrástol o 54 %, o ich menšiu variantu až o 65 %,“ doplnil.

    Projekt Zelené body je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body. „Zavedením zelených bodov chceme motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s nami. Našim cieľom bolo znížiť spotrebu jednorazových igelitových tašiek o 10 %, úspora 24 % je jednoducho vynikajúci výsledok a veríme, že sa toto percento bude ešte zvyšovať“, vyhlásil v tejto súvislosti Szabo a dodal, “projekt Zelených bodov Clubcard sme koncipovali tak, aby zákazníci ich nárast pocítili veľmi výrazne, napríklad za jutovú tašku či úsporné žiarovky dostanú 10 bodov, za úsporné žiarivky 20 bodov až 30 bodov a za niektoré druhy nabíjačiek napríklad až 40 bodov,“

    Ako to vyzerá v praxi? Pokladník nablokuje tovar a vydá potrebný počet igelitových tašiek k nákupu. Ak však zákazník povie, že tašky na odnesenie tovaru nepotrebuje, pokladník zváži, koľko by vydal k danému nákupu tašiek a po nablokovaní celého nákupu pridelí zákazníkovi toľko zelených bodov, koľko by mu vydal tašiek. Teda ak by zákazník mal tovaru odniesť povedzme v piatich taškách, ktoré si ale nezoberie, pokladník mu pripočíta 5 zelených bodov. Môže sa však stať, že počas blokovanie si zákazník vypýta dve tašky. Vtedy pokladník nablokuje len tri zelené body. Maximálny počet pridelených bodov k jednému nákupu môže byť deväť.

    Fakty o projekte Zelené body Clubcard:

    • Zelené body Clubcard získajú zákazníci kúpou označených produktov šetrných k prírode alebo ak si kúpený tovar odnesú vo vlastnej taške
    • Zelené body Clubcard je spôsob ako získať extra body
    • Zelené body Clubcard spustila spoločnosť Tesco pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia od 8. júna
    • Po jeho vyhodnotení koncom augusta a po pozitívnom prijatí zo strany zákazníkov je Tesco pripravené v projekte plynule pokračovať ďalej
    • Cieľom projektu je motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s Tescom



    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s
    ., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 101 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 13 expresov, 54 hypermarketov, z toho 4 Extra, 29 supermarketov a 16 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave - Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 8 800 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých