icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Vianoce 2013. Pod stromček deťom poputujú Monster bábiky či Transformers. Starší si nájdu i floorbalovú výbavu

    24.10.2013 11:30:00 | Produkty, Služby, Ceny

    Bratislava, 23 október 2013 –  Kým deti pod stromčekom hľadajú hračky so silnými príbehmi, dospelí čoraz viac preferujú praktické darčeky. Takto možno vnímať hlavné trendy obdarovávania i tieto Vianoce. „Špeciálnu kapitolu tvorí príklon k sortimentu, ktorý v strednej Európe nie je tradične vianočný. Citeľný je napríklad záujem o športové a fitnes potreby,“ konštatuje Pavol Škojec, manažér komerčného oddelenia spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

    Najhorúcejší hit pre deti tento rok oslavuje svoje 1600-té narodeniny alebo je dokonale vybavený na lov príšer. Aj takto možno opísať dve najčastejšie detské vianočné želania. Suverénnym top darčekom pre dievčatá budú bábiky Monster High, konkrétne Draculaura, ktorá pripravuje pre svojich priateľov oslavu 1600-tych narodenín. Súčasťou narodeninového balenia je torta, pozvánka či špeciálny kľúč. Naopak, pri chlapcoch v popredí zostávajú Transformers, predovšetkým kolekcia Transformers Prime Commander Beast Hunters. „Oba hity Vianoc len podčiarkujú nemenné pravidlo. Aj keď sa obľúbené hračky na prvý pohľad menia stále, o úspechu rozhoduje to, či za nimi stojí skutočný príbeh. Ideálne i vysielaný v televízii,“ podotýka Pavol Škojec.

    Vianoce pre dievčatá

    V duchu „nesmrteľných“ darčekov pre dievčatá sa však nesú i ďalšie dva hity týchto Vianoc. Zberateľská kolekcia bábik s doplnkami Zombie Girls alebo Pixie Punks. Netreba však zabúdať ani na dievčatá, ktoré monster bábikám nepodľahli. V ich prípade je veľmi obľúbenou alternatívou zberateľská kolekcia bábik Sweetyz so sladkosťami,“ podotýka Pavol Škojec.

    Vianočné darčeky

    Bokom nezostane ani legendárna Barbie. Práve jej fanúšičky pod stromčekom poteší Barbie čarovný šatník – štýlová rozkladacia skrinka s ramienkami na šaty, či priehradkami na topánky. V zloženej forme predstavuje praktický kufrík. K slovu sa však dostanú i obľúbené poníky. Obchodníci očakávajú, že séria Sparkle ´n´ glitz, teda súprava poníkov vo vrecúškach alebo súprava stajne s poníkmi i tento rok potvrdia svoju obľúbenosť medzi dievčatami.

    Vianoce pre chlapcov

    Asi najakčnejším darčekom pre chlapcov sa tento rok stanú Mattel Max Steel Turbo bojovníci Cytro. „Ide v podstate o hračky bojovníkov a zároveň o stolovú hru. Bojovníkov možno postaviť proti sebe, natiahnuť lanko a nechať ich proti sebe bojovať,“ pokračuje Pavol Škojec. Ďalším hitom Vianoc sa podľa jeho slov stane i Lego Star Wars BARC Speeder – rýchlostné vozidlo z legendárnej trilógie. Spája totiž skladanie lega s možnosťou hrať sa na preteky vozidiel. Star Wars BARC Speeder obsahuje okrem rýchlostného vozidla i dve komandá droidov a dve minifugúrky s plnou výbavou.

    Vianočné darčeky

    Do tretice nemožno zabudnúť i najtradičnejší typ darčekov, ktorý rok čo rok chlapci hľadajú a nachádzajú pod vianočným stromčekom – teda autá. Čím väčšie a čím rýchlejšie o to lepšie. „Veľmi rýchlo sa tak vypredá napríklad Roto Hasičská súprava či RC 1:32 mini terénne auto alebo dráha pre autíčka Raptor,“ podotýka Pavol Škojec.

    Ani tieto Vianoce však nezostanú bokom darčeky, ktoré umožňujú rozvíjať danosti detí. Príkladom je i klasická hra Scrabble, množstvo detských hudobných nástrojov alebo úplná novinka – futbalová lopta Fisher Price, ktorá pomáha najmenším športovcom osvojovať si čísla, farby a protiklady. „Pred Vianocami tradične narastá záujem o hračky z dreva, Trendom je súprava kociek s vozíkom, hracia debnička s deviatimi rôznymi aktivitami alebo pretekárska dráha,“ pokračuje Pavol Škojec.

    Vianoce pre partnera či partnerku

    Kým pri deťoch sa pri výbere darčekov fantázii medze nekladú, pri starších do popredia viac vstupuje racionalita. „Pri výbere darčekov pre svojich blízkych zohľadňujeme trendy súčasnej doby,“ konštatuje Pavol Škojec. Naráža tým na skutočnosť, že medzi klasickými darčekmi sa zjavujú i novinky, ktoré doteraz neboli na Slovensku pre Vianoce typické.Príkladom sú športové potreby ako floorballové či fitnes potreby alebo bicykel s alternatívnym pohonom. Podľa slov Pavla Škojca je i na Vianociach čoraz viditeľnejší tlak na zdravší životný štýl či environmentálne cítenie. Elektrobicykel spája oba tieto prvky.

    Bicykel s alternatívnym pohonom má navyše výhodu v tom, že je univerzálnym darčekom pre mužov i ženy. Zákazníci si ho môžu objednať online a vyzdvihnúť v predajni Tesco. „Vyslovene pre mužov je určený i ďalší, trochu atypický hit týchto Vianoc – stolný futbal, pre mužov i ženy sa považuje za vhodný darček napríklad i stôl na stolný tenis,“ nadväzuje Pavol Škojec. Tie rovnako možno objednať online a vyzdvihnúť na predajni.

    Vianočné darčeky

    Pri ženách tlak na zdravý životný štýl zosobňuje zvýšený záujem nájsť pod stromčekom i výživové doplnky. Príkladom je rada výrobkov Aminostar, ktorá zastrešuje minerály, vitamíny či aminokyseliny, proteínové tyčinky, iontové nápoje, regeneráciu, ... .  „K slovu sa tento rok dostanú i klasické darčeky pre ženy ako fény či kulmy v darčekových a kombinovaných baleniach,“ pokračuje Pavol Škojec. Svoje slová ilustruje už tradičným záujmom o darčekové sety kónickej kulmy a keramickej slim žehličky na vlasy pre ženy. Pre mužov v tejto kategórii zas vyhráva darčeková sada zastrihávača vlasov a detailného zastrihávača.

    Vianočné darčeky

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 145 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 32 expresov, 63 hypermarketov, z toho 8 Extra, 45 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.