icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    V Bratislave sa vytvára trojuholník Tesco Extra

    8.3.2011 12:36:00 | Obchody a prevádzka
    Bratislava, 8. marca 2011 – V hypermarkete Tesco Zlaté piesky prebieha rekonštrukcia. Aj tento obchod dostane nový vzhľad, účelnejšie rozmiestnenie tovaru a nové služby priamo na predajnej ploche tak ako je tomu v hypermarkete Tesco Extra Petržalka a hypermarkete Tesco Lamač. Rekonštrukcia potrvá šesť týždňov, po jej skončení bude aj tento veľkoplošný obchod poskytovať vyšší zákaznícky servis. Bratislava sa tak stane prvým mestom v krajinách strednej Európy, kde všetky veľké hypermarkety sú prerobené na Extra. Zmeny na Zlatých pieskoch sa dejú za plnej prevádzky. V noci od 22.00 do 6.00 hodín je obchod zatvorený.

    Prínosom nového formátu pre zákazníkov budú služby priamo na predajnej ploche. Zákazníci ostatných Extra obchodov, vrátane toho, čo je vo Zvolene, si už zvykli na optiku, lekáreň a telekomunikačné služby. Štvrtou službou bude novinka – caffé shop, kde bude nielen predaj, ale aj posedenie a to s priamym prepojením na spomínané telefónne služby.

    „Nové usporiadanie sa ešte viac prispôsobí „logike“ zákazníka, jeho uvažovaniu, keď prechádza z oddelenia do oddelenia a to z pohľadu vyššieho nákupného zážitku“, hovorí pri tejto príležitosti Štefan Florek a pokračuje, “to znamená aj u nás bude ostrov kvetov s dennou tlačou a minútkou pospolu v blízkosti samoobslužných pokladní, ktoré sa tešia veľkej obľube už aj v obchodoch malého formátu,“

    Aj v hypermarkete Tesco Zlaté piesky sa zmení oddelenie textilu na obchody v obchodoch s pokladňou, s novým zariadením, väčším počtom kabín, so zníženým stropom, s osvetlením a plávajúcou podlahou. „Oddelenie bude podstatne väčšie ako doposiaľ a poskytne veľa nových materiálov a značiek vrátane obľúbených, ktoré sa vyrábajú len pre Tesco ako F&F a Cherokee. Baby oddelenie bude poskytovať ucelenú ponuku pre najmenších od potravín, cez oblečenie doplnky, kočíky, postieľky a podobne“, popisuje nový vzhľad obchodu Štefan Florek.

    Biela a čierna technika bude predstavovať kompaktné oddelenie s techtímom, teda s odborne vyškoleným personálom. V hypermarkete bude rad ďalších vylepšení napríklad v oddelení potravín, kde bude nová pekáreň, bude tu nové radenie obslužných pultov, presklené chladiace vitríny na vaňových boxoch, veď napokon rekonštrukcia sa týka všetkých oddelení, aby priniesla revolučnú zmenu v koncepcii veľkorozmerných predajní aj tu. Rozšíri sa počet pokladní, zvýši sa počet zamestnancov o približne 30 nových pozícií, zjednoduší sa vstup do budovy a prestavbou s zvýši aj komfort pre zamestnancov v zázemí.

    Poznámky pre vydavateľa:

    • Hypermarket Tesco Zlaté piesky sa stane novým formátom Tesco Extra
    • Rekonštrukcia prebieha od 28. februára a potrvá do 17. apríla
    • Prinesie vyššiu úroveň servisu zákazníkom a zvýši nákupný zážitok
    • Budú tu nové služby priamo na predajnej ploche ako optika, telefónne služby, lekáreň a čo je úplná novinka coffe shop s predajom, ale aj obsluhou
    • Zväčší sa oddelenie textilu a premení sa na obchody v obchodoch
    • Oddelenie elektro bude mať odborne vyškolený personál techtím
    • Bude tu nová pekáreň a nové obchodné zariadenia
    • Bude tu 8 samoobslužných pokladní s celkovým počtom pokladní 42
    • Rekonštrukcia prinesie 30 nových pracovných pozícií
    • HM Tesco Zlaté piesky bude tretím veľkoplošným novým formátom Extra v Bratislave, čím sa toto mesto stane jediným v rámci krajín, kde Tesco pôsobí – bude mať všetky veľké obchody prerobené na Extra
    • HM Tesco bude 4. Tesco Extra – po Petržalke, Lamači a Zvolene

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 93 obchodov /vrátane supermarketu v Starej Turej/ - 5 obchodných domov, 9 Expresov, 52 hypermarketov, z toho 2 Extra, 27 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.