icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Uhorky pod slovenskou zástavou

    3.6.2011 13:45:00 | Produkty, Služby, Ceny
    Bratislava, 3. júna 2011 – Zvýšený dopyt po výrobkoch zo Slovenska vyriešila spoločnosť Tesco Stores SR novým spôsobom prezentácie čerstvej zeleniny. Práve šalátové uhorky, ktorých pôvod bol po tieto dni celou Európou ostro sledovaný, sa stali prvým artiklom, ktorý sa objavuje v novej prezentácii - predstavuje ju jednak špeciálna modrá fólia s logom slovenskej zástavy v prepravkách, v ktorých sú uhorky uložené a jednak samolepky na uhorkách taktiež so slovenskou vlajkou a s informáciou pre zákazníkov Uhorka vypestovaná na Slovensku.

    „Odštartovali sme nový spôsob vystavenia čerstvých výrobkov s jasným odkazom pre zákazníkov v čase, keď si prakticky celý svet uvedomuje význam krajiny pôvodu“, hovorí pri tejto príležitosti David Matejov, obchodný manažér pre zeleninu a pečivo spoločnosti Tesco Stres SR.

    Ako ďalej David Matejov uvádza, táto novinka je výsledkom úspešnej spolupráce so slovenským dodávateľom, osvedčeným partnerom Vita-zel s r.o. Dunajská Streda.

    Vďaka dlhodobej stratégii spoločnosti Tesco podporovať domácich producentov, je na regáloch Tesco obchodov v súčasnosti o 20 % šalátových uhoriek v tomto roku v ponuke viac ako vlani v rovnakom čase.

    Ďalšou prednosťou domácich uhoriek v ponuke siete Tesco je fóliový obal, v ktorom sa každá uhorka nachádza. „Predlžuje sa tak trvácnosť výrobkov aj o niekoľko dní, čo je veľmi významné z hľadiska požadovanej kvality“, hovorí Miroslav Sudický, agronóm a spolumajiteľ firmy Vitazel a pokračuje, „Tesco je pre nás náročný odberateľ a my robíme všetko preto, aby sme ponúkli len tie najkvalitnejšie uhorky, ktoré prechádzajú mnohými kontrolami kvality - vizuálnymi, váhovými, sledujeme v rámci požadovanej Tesco špecifikácie veľa aspektov, ako sfarbenie, tvrdosť, dĺžku, ap“.

    „V silnej komunikácii slovenského pôvodu výrobkov budeme aj ďalej pokračovať . Po prvej lastovičke – uhorkách, prídu na rad ďalšie druhy zeleniny i ovocia“, uzatvára David Matejov, obchodný manažér pre zeleninu a pečivo.

    Základné fakty z tlačovej správy:

    • Tesco spúšťa nový spôsob prezentácie čerstvej zeleniny vyrobenej na Slovensku
    • Novú prezentáciu predstavuje modrá fólia v prepravkách so zobrazením slovenskej vlajky a tiež samolepka so štátnou zástavou a informáciou Uhorka vypestovaná na Slovensku
    • Prvým produktom takto označeným je šalátová uhorka zo Slovenska z firmy Vita–zel s r.o. Dunajská Streda
    • Prednosťou slovenských uhoriek je aj ich zabalenie do fólie, ktorá predlžuje ich trvácnosť a zabezpečuje sa tak ich kvalita
    • V tomto roku Tesco ponúka o 20 % viac šalátových uhoriek z domácej produkcie ako pred rokom

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 98 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 11 expresov, 54 hypermarketov, z toho 4 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave - Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 8 800 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých. Od marca 2010 sa spoločnosť osamostatnila od českého trhu. Za projekt Plán zodpovedného susedstva získala spoločnosť Tesco hlavnú cenu v prestížnej súťaži Via Bona Slovakia 2008 organizovanej Nadáciou Pontis. Okrem hlavnej ceny získala spoločnosť Tesco aj zelenú cenu za projekt v oblasti životného prostredia – prvý unikátny energeticky úsporný obchod Tesco v Rajci.