icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco vráti zákazníkom za nákupy 3,3 milióna eur

    25.6.2013 08:45:00 | Produkty, Služby, Ceny

    ClubcardBRATISLAVA 14. jún 2013 – Tesco verným zákazníkom za ich nákupy vráti počas júna 3,3 milióna eur, čo je o 4,4 percenta viac ako v rovnakom období pred rokom. Majitelia vernostnej karty Clubcard tak zatiaľ v tomto roku za svoje nákupy dostali späť viac ako 7 miliónov eur. Priemerná hodnota poukážky v júnovom vyúčtovaní je 4,52 eura. „Prehľadný systém Clubcard je najpopulárnejšou vernostnou kartou na Slovensku. Veľkej obľube sa teší aj v iných krajinách, kde Tesco pôsobí. Zákazníci oceňujú, že Clubcard im pomáha v súčasnej ekonomicky náročnej dobe nielen šetriť peniaze pri nakupovaní, ale poskytuje im špeciálne výhody a zľavy, ktoré by inak nezískali. Aj rok 2013  bude plný noviniek," uviedol Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco na Slovensku. Zákazníci s Clubcard sa podľa neho môžu tešiť na množstvo zaujímavých ponúk a viac produktových zľavových kupónov vo vyúčtovaní vyberaných presne podľa individuálnych potrieb jednotlivých zákazníkov a podľa ich nákupných preferencií.

    Zelené body ClubcardAktuálne môžu len majitelia vernostnej karty Clubcard získať dvojnásobok bodov na svoju kartu, ak využijú do konca augusta obľúbenú online službu Tesco Potraviny domov. Zvýhodnení budú aj majitelia Clubcard, ktorí využívajú predplatenú kartu Tesco mobile – pri jej dobití získajú až dvojnásobok kreditu. Stále obľúbeným medzi zákazníkmi najmä severných častí Slovenska je projekt Zelené body – zákazník dostane extra body na svoju vernostnú kartu, ak si na nákup prinesie vlastnú nákupnú tašku alebo si kúpi výrobky či potraviny šetrné k životnému prostrediu. „Tento rok zákazníci na svoje karty nazbierali rekordných takmer 26 miliónov zelených bodov. Pomáhajú tak nielen šetriť životné prostredie, ale získavajú extra body na svoje Clubcard vyúčtovanie," dodal Peter Szabo.

    Ako funguje Clubcard

    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard priamo v predajni, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý majiteľ vernostnej karty Clubcard získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku konkrétnych výrobkov. Viac info na www.clubcard.sk.

    Fakty o vernostnej karte Clubcard na Slovensku:

    • spoločnosť Tesco spustila vernostný systém Clubcard 21. septembra 2009
    • počet aktívnych vernostných kariet Clubcard presiahol 1,2 milióna
    • vlani dostali majitelia vernostnej karty Clubcard za svoje nákupy späť 13,6 milióna eur vo forme peňažných poukážok
    • celkovo majitelia vernostnej karty Clubcard dostali počas jej fungovania späť vyše 39,7 milióna eur za svoje nákupy
    • v historicky prvom štvrťročnom vyúčtovaní Clubcard koncom roku 2009 Tesco zákazníkom vrátilo zhruba milión eur, aktuálne štvrťročné sumy sa pohybujú nad tromi miliónmi eur
    • nákupné poukážky a kupóny na zľavu na vybrané výrobky dostávajú majitelia Clubcard do schránok v pravidelnom štvrťročnom vyúčtovaní

    Spoločnosť TESCO STORES SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 138 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 43 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.