icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco tento rok verným zákazníkom vrátilo za nákupy už 10,3 milióna eur

    31.8.2012 14:34:00 | Produkty, Služby, Ceny
    BRATISLAVA 31. august 2012 – Tesco rozdelí v auguste medzi verných zákazníkov až 3,7 milióna eur v pravidelnom štvrťročnom vyúčtovaní Clubcard. Celkovo tak v tomto roku Tesco majiteľom Clubcard vrátilo 10,3 milióna eur. „Vernostný systém pomáha zákazníkom šetriť pri nakupovaní – každé minuté euro sa majiteľovi Clubcard premení vo vyúčtovaní na jeden cent. Veľmi obľúbené medzi zákazníkmi je zbieranie Zelených bodov, ktoré dostane zákazník na Clubcard, ak odmietne pri pokladni igelitku alebo si kúpi biopotraviny či výrobky šetriace životné prostredie,“ uviedol Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR.

    Informácia o tom, koľko Zelených bodov za ochranu životného prostredia majiteľ Clubcard nazbieral, je uvedená v obálke s s pravidelným vyúčtovaním. Od júna tohto roka za kúpu ekologických výrobkov, ako sú ekotašky či ekožiarovky, a biopotravín dostane majiteľ vernostnej karty Clubcard na svoju kartu až dvojnásobok Zelených bodov.

    Vernostnú kartu Clubcard na Slovensku aktuálne vlastní vyše 1, 3 milióna ľudí, pričom najviac kartu využívajú spotrebitelia na východe krajiny. „Zákazníci sa môžu tešiť aj na veľké odmeňovanie v súťaži Mraky cien, ktorú pre nich pripravujeme k tretím Clubcard narodeninám na Slovensku. Oslavovať začíname už 12. septembra 2012. Viac sa dozviete v obchodoch a na našich internetových a facebookových stránkach,“ doplnil Peter Szabo.

    Ako funguje Clubcard
    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý zákazník získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom. Zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku konkrétnych výrobkov.

    Fakty o karte Clubcard

    • Spoločnosť Tesco rozdelila za rok 2011 medzi svojich verných zákazníkov vyše 10,4 milióna eur
    • Tesco má aktuálne 1,3 milióna držiteľov klubovej karty Clubcard
    • Clubcard je jedna z možností, ako ušetriť pri nákupoch v Tescu – okrem vernostného programu Tesco je ďalšou z možností ako ušetriť aj projekt Cena pod kontrolou – pravidelne monitoruje trh a znižuje ceny najžiadanejších 1 500 výrobkov, zákazníci môžu ušetriť aj kúpou tovarov z letákov alebo tovarov vlastnej značky Tesco, ktoré majú veľmi dobrý pomer kvality a ceny

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 126 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 60 hypermarketov, z toho 8 Extra, 37 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.