icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco spustilo koncept Chutne a výhodne. Doplní kampaň Hravo a zdravo

    19.3.2015 09:57:00 |

    Koncept Chutne a výhodne je ďalším krokom v zjednocovaní komunikácie ponuky obchodov Tesco.  Z  produktového hľadiska doplní prebiehajúci komunikačný koncept Hravo a zdravo, ktorý je zameraný na mladé moderné rodiny. Jeho prostredníctvom Miška Králiková radí ako sa stravovať zdravšie a zábavnejšie. Kým Hravo a zdravo inšpiruje zákazníkov, koncept Chutne a výhodne prízvukuje atraktivitu ponuky v zmysle hodnoty za peniaze.

    Chutne a výhodne sa stane súčasťou komunikácie na mieste predaja, v letákoch ale aj v outdoore a TV reklamách.  

     

    Zverejnené spoty: https://www.youtube.com/watch?v=wqWPZ_n1RMA&list=PLH_kRZsJpDb9DbDhR5nrw86n58_NNZIK-