icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco rozširuje sortiment bioproduktov vlastnej značky

    9.9.2019 09:17:00 | Produkty a služby

    Bratislava 9. 9. 2019 - Pod označením Tesco Organic si zákazníci môžu kúpiť vyše sto čerstvých aj trvanlivých biopotravín, ku ktorým sa od septembra tohto roka pridajú čia semienka, quinoa, goji, ľanové semienka, kokosová múka a kokosový cukor. Uvedením týchto produktov na trh reaguje Tesco na rastúci trend zákazníkov, ktorí uprednostňujú zdravú výživu v biokvalite.  

    Tesco patrí k reťazcom, ktoré v strednej Európe predávajú najširší sortiment biopotravín. Zákazníkom ponúka okrem značkových výrobkov tiež rad potravín v biokvalite pod vlastnou značkou Tesco Organic. Ponuka Tesco Organic obsahuje široké spektrum výrobkov ako cereálie, semienka a orechy, niekoľko druhov čaju a kávy, nealkoholické nápoje a vína, ryžu, celozrnné cestoviny, oleje, čerstvé mäso a tiež pod označením Tesco Bio ovocie a zeleninu.

    Pri príležitosti septembra ako mesiaca biopotravín Tesco rozširuje svoju ponuku o čia semienka, quinou, goji, ľanové semienka, kokosovú múku a kokosový cukor. Rozšírením tohto sortimentu reaguje na rastúci zákaznícky dopyt Slovákov po zdravých výrobkoch v biokvalite. „Všetky produkty sú v biokvalite, bez tukov alebo sladidiel a neobsahujú geneticky modifikované organizmy. Tiež platí, že rastie nielen záujem o biokvalitu, ale všeobecne o výrobky racionálnej výživy,“ vysvetľuje Andrea Votýpková, manažérka vývoja nových produktov pre obilniny, zdravé výrobky a konzervované potraviny.

    Predaj biopotravín v Tescu neustále rastie, a to aj vďaka cene, za akú ich reťazec ponúka. „V Tescu ponúkame skutočne širokú škálu potravín i nápojov v biokvalite. Hoci by niektorých zákazníkov mohla odrádzať od ich nákupu vyššia cena, v Tescu sa jej nemusia obávať. V Tescu ponúkame aj bioprodukty za výhodné ceny,“ dodáva Andrea Votypková. Len za letné obdobie roku 2019 vzrástol predaj biopotravín a výrobkov vlastnej značky Tesco Organic v priemere o tretinu. Privátna značka tvorila v nákupnom košíku takmer polovicu z celkového predaja bioproduktov. Medzi najobľúbenejšie produkty patria Tesco Organic slané tyčinky, praclíky  a celozrnné špagety.

    Základné fakty o Tesco Organic

    • • Tesco aktuálne ponúka vyše 100 výrobkov v kvalite bio pod značkou Tesco Organic
    • • Pod označením Tesco BIO nájde zákazník zeleninu a ovocie v biokvalite
    • • Biotovar je vystavený v samostatných moduloch v oddelení čerstvých a trvanlivých potravín

    Prečo sú biopotraviny chutnejšie?

    • • Aby mohol výrobok niesť označenie bio, musí minimálne 95 % použitých surovín pochádzať z ekologického poľnohospodárstva. To znamená z farmy, kde sa nepoužívajú pesticídy, umelé hnojivá ani geneticky modifikované organizmy
    • • Na ekofarmách sa zvieratá chovajú s možnosťou výbehu alebo pastvy a sú kŕmené prirodzenými krmivami bez stimulátorov rastu či hormonálnych prípravkov
    • • Splnenie všetkých uvedených požiadaviek musí byť podložené certifikáciou, ktorú udeľujú kontrolné orgány s týmto oprávnením