icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco rozdelilo verným zákazníkom za prvý polrok 5,1 milióna eur

    1.6.2011 13:48:00 | Ostatné
    Bratislava, 1. júna 2011 – V druhom štvrťroku rozdelilo Tesco svojím verným zákazníkom - majiteľom vernostnej karty Clubcard, neuveriteľných 2 431 816 eur vo forme peňažných poukážok. Vyše 600 000 držiteľov klubovej karty Clubcard – teda každý deviaty obyvateľ Slovenska - si nájde po tieto dni v poštovej schránke svoje vyúčtovanie. V porovnaní s počtom zákazníkov pred rokom je to 25 percentný nárast. Priemerná hodnota poukážky je štyri eurá. Záujem Slovákov o Clubcard rastie neprestajne od jej uvedenia na slovenský trh v septembri 2009. Len za minulý rok celková rozdelená suma dosiala fantastických takmer 7,5 milióna eura, ktoré Tesco vrátilo zákazníkom do ich peňaženky na ďalšie útraty v Tesco obchodoch.

    „Neustále narastajúci počet verných zákazníkov nás nesmierne teší. Okrem čoraz vyššieho povedomia, že s každým nákupom v Tesco Stores môže zákazník ušetriť, to znamená aj fakt, že náš program úspešne funguje a prevádzky spoločnosti Tesco Stores sú vyhľadávanými aj vďaka nemu“, zhodnotil prvý polrok 2011 Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR.

    Veľkou výhodou ostáva platnosť poukážok – rovné dva roky. K poukážkam dostávajú verní zákazníci aj zľavové kupóny na konkrétny tovar, ktorí najčastejšie nakupujú. Od spustenia vernostného programu Clubcard na Slovensku v septembri 2009 už má Tesco 1075151 zákazníkov, ktorí si doteraz rozdelili vyše 13,7 milióna euro.

    Ako funguje Clubcard
    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa jeden bod. Bod sa premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý zákazník získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesco, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku na konkrétne výrobky. Aby zbieranie bodov bolo zábavnejšie, Tesco v priebehu roka pripravuje niekoľko aktivít, ktoré motivujú zákazníkov k rýchlejšiemu zbieraniu bodov na jeho Clubcard konto, napríklad akcie ako zdvojené získavanie bodov, extra body, body pre mamičky, body pri platbe Clubcard kreditnou kartou alebo body za nákup Tesco mobile.

    Fakty o karte Clubcard:

    • Spoločnosť Tesco rozdelila za prvý polrok 2011 medzi svojich verných zákazníkov vyše 5,1 milióna euro,
    • Za minulý finančný rok rozdelila spoločnosť Tesco svojim zákazníkom formou odmien 7,49 milióna euro
    • Priemerná hodnota poukážok je 4 eur
    • Tesco má už vyše milióna držiteľov klubovej karty Clubcard


    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 97 obchodov - 5 obchodných domov, 10 Expresov, 54 hypermarketov, z toho 3 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8 400 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.