icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco rozdá zákazníkom viac zelených bodov za ochranu prírody

    1.8.2013 10:00:00 | Produkty, Služby, Ceny

    Zelené body CluubcardBRATISLAVA, 1. augusta 2013 – Majitelia vernostnej karty Clubcard budú môcť od augusta získať ešte viac zelených bodov za svoje ekologické nákupy. Tesco totiž rozširuje zoznam výrobkov, za ktoré môžu zákazníci získať Zelené body za šetrenie prírody. K viackrát použiteľným eko taškám, úsporným žiarovkám či biopotravinám pribudnú aj trvanlivé potraviny a oblečenie. ,,Projekt Zelené body je medzi zákazníkmi Tesco veľmi obľúbený. Len vlani majitelia Clubcard za svoje ekologické nákupy nazberali rekordných 26 miliónov zelených bodov na svoje karty. Zákazníci tak šetria dvakrát – získavajú extra body na svoje karty Clubcard, ktoré sa im vo vyúčtovaní premenia na eurá a zároveň šetria prírodu. Aby sme im vyšli v ústrety, rozširujeme počet výrobkov, za ktoré môžu zákazníci získať zelené body, na vyše 600 produktov," uviedol Peter Siváček, manažér vernostného programu Clubcard na Slovensku. Podľa neho chce spoločnosť tak ešte viac prispieť k ochrane životného prostredia a motivovať zákazníkov, aby znížili množstvo používaných plastových tašiek. Od 31. júla 2013 ich Tesco spoplatnilo symbolickou sumou 0,03 €. ,,Veríme, že aj týmto krokom prispejeme k šetreniu životného prostredia," dodal Peter Siváček.

    Tesco odmeňuje verných zákazníkov za ekologické správanie a kúpu ekologických výrobkov zelenými bodmi už dva roky. Projekt Zelených bodov je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body na svoje Clubcard konto.

    Novinky v zelených bodoch

    Od augusta Tesco odmení majiteľov vernostnej karty Clubcard zelenými bodmi aj za kúpu niektorého z vyše 300 výrobkov Fair trade oblečenia z BIO bavlny, ako sú napríklad tričká, topy alebo legíny, rovnako za kúpu nielen čerstvých, ale aj trvanlivých potravín vlastnej značky reťazca Tesco Organic, ako sú napríklad pomarančová šťava či cestoviny. Zelené body dostanú zákazníci aj za kúpu systému na výrobu domácej sódovky Sodastream alebo solárnej lampy. Celkovo si zákazníci môžu vybrať z vyše 600 výrobkov. „Projekt Zelených bodov Clubcard sme koncipovali tak, aby naši zákazníci ich nárast pocítili veľmi výrazne a aby sme ich aj takouto cestou motivovali myslieť na prírodu. Napríklad za kúpu Fair trade trička z biobavlny či úsporných žiaroviek dostanú 2 - 20 bodov, za niektoré trvanlivé potraviny až 5 bodov," doplnil Peter Siváček.

    Zelené body Clubcard získa automaticky každý zákazník – držiteľ klubovej karty Clubcard platiaci pri pokladni, ktorý si kúpi ekologické produkty, napríklad úsporné žiarovky, žiarivky, nabíjacie batérie či ekologické nákupné tašky a ďalšie stovky výrobkov. Výrobky sú v predajniach označené symbolom Zelené body a ich zoznam je na www.clubcard.sk. Spôsob prideľovania bodov je v tomto prípade  rovnaký ako  pri už doteraz zavedených „extra bodoch" za konkrétne produkty. Body sú automaticky prirátavané naskenovaním konkrétneho výrobku a sú viditeľné na pokladničnom bloku.

    Ako funguje Clubcard

    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard priamo v predajni, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty a jej naskenovaním pri nákupe. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý majiteľ vernostnej karty Clubcard získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku konkrétnych výrobkov. Viac info na www.clubcard.sk.

    Fakty o vernostnej karte Clubcard na Slovensku:

    • spoločnosť Tesco spustila vernostný systém Clubcard 21. septembra 2009
    • počet aktívnych vernostných kariet Clubcard presiahol 1,2 milióna
    • vlani dostali majitelia vernostnej karty Clubcard za svoje nákupy späť 13,6 milióna eur vo forme peňažných poukážok
    • celkovo majitelia vernostnej karty Clubcard dostali počas jej fungovania späť vyše 39,7 milióna eur za svoje nákupy
    • v historicky prvom štvrťročnom vyúčtovaní Clubcard koncom roku 2009 Tesco zákazníkom vrátilo zhruba milión eur, aktuálne štvrťročné sumy sa pohybujú nad tromi miliónmi eur
    • nákupné poukážky a kupóny na zľavu na vybrané výrobky dostávajú majitelia Clubcard do schránok v pravidelnom štvrťročnom vyúčtovaní

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 142 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 30 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 45 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje aj dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a v Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spoločnosť spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.