icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco pre veľký záujem rozširuje ponuku od malých výrobcov potravín

    8.3.2018 19:08:19 | Produkty, Služby, Ceny

    Bratislava 8. marec 2017 – Desiatky špecialít od slovenských farmárov v kategórii čerstvých potravín pribudli na pulty v predajniach Tesca. Novinky sú súčasťou programu podpory malých lokálnych výrobcov potravín, ktorý reťazec spustil v septembri minulého roka.  Na projekte Tesco spolupracovalo aj s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktoré aktívne pomáhalo pri výbere malých slovenských producentov.

    V septembri minulého roka reťazec spustil projekt podpory malých výrobcov v 20 hypermarketoch, pričom zákazníci si mohli vybrať až z 500 lokálnych produktov od trvanlivých až po čerstvé potraviny. Výrobky farmárov majú v predajniach vyhradený exkluzívny priestor označený špeciálnymi ľudovými ornamentmi. Reťazec pre malých výrobcov pripravil aj špeciálne podmienky ako napríklad objednávkový režim či distribúciu. Cieľom je podporiť rast malých firiem, z ktorých mnohé nemajú skúsenosti s dodávaním tovaru do reťazcov. 

    Sme veľmi radi, že si ľudia výrobky obľúbili a môžeme tak podporiť ďalších malých slovenských výrobcov. Je to pre nich šanca zvýšiť predaj, výrobu a aj zamestnanosť. Pre veľký záujem zákazníkov sme optimalizovali ponuku lokálnych výrobkov v kategórii čerstvých potravín. Novinky nájdu zákazníci vo vybraných veľkých hypermarketoch po celom Slovensku,“ uviedla Janka Fábryová, manažérka nákupu čerstvých potravín. Medzi obľúbené výrobky lokálnych farmárov patrí maslo, jogurty a mäsové výrobky.

    Tesco tiež zvýšilo počet malých dodávateľov pre kategóriu čerstvých potravín. K novým partnerom pribudol napríklad výrobca mliečnych výrobkov BS Profi, Mäsovýroba Hôrka či Farma Zliechov. Ponuka sa v predajniach odlišuje podľa dodávateľov v jednotlivých regiónoch.

    Podľa nezávislých prieskumov agentúry GfK v hypermarketoch Tesco Extra môžu nájsť zákazníci vo všeobecnosti aj najširšiu ponuku potravín od rôznych slovenských výrobcov. Tržby za slovenské výrobky tvoria až približne polovicu tržieb za potraviny tohto reťazca.