icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco pomáha šetriť každý deň

    23.1.2012 12:00:00 | Produkty, Služby, Ceny

    Bratislava 23. januára 2012 – Spoločnosť Tesco Stores SR spustila na Slovensku od januára program kontroly a znižovania cien 1 000 najobľúbenejších výrobkov. Projektom Cena pod kontrolou zareagovala spoločnosť na očakávania zákazníkov, ktorí sú podľa prieskumov spoločností Dunnhumby opatrnejší v nákupoch, citlivejší na cenu, viac reagujú na akčné ponuky a za nákupmi dennej spotreby sú ochotní cestovať dokonca aj za hranice republiky. Každý týždeň špeciálny tím pracovníkov porovnáva na trhu ceny najžiadanejších výrobkov a upravuje ich tak, aby zákazníci tovar bežnej spotreby kúpili v obchodoch Tesco najvýhodnejšie.

    „Projektom Cena pod kontrolou chceme pomôcť šetriť pri nákupoch aj zákazníkom, ktorí sú zaneprázdnení a nemajú čas porovnávať ceny bežných potravín na trhu alebo sledovať špeciálne akcie. Porovnávanie urobíme za nich my. Zákazníci tak nájdu v našich obchodoch denne najvýhodnejšie ceny potravín nielen počas špeciálnych letákových akcií, ale po celý rok,“ uviedla Mette Maix, marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR.

    Cenový tím Tesco bude týždenne sledovať a porovnávať ceny potravín na trhu, ako sú napríklad chlieb, mlieko, maslo, tvaroh, jogurty, vajcia, párky, krkovička, káva a med. Z nepotravinových výrobkov budú pravidelne kontrolované a upravované ceny výrobkov ako napríklad toaletný papier, mydlo, šampón, papierové vreckovky či vybrané krmivo pre zvieratá. Celkove bude cenový tím týždenne monitorovať a upravovať ceny 1 000 výrobkov bežnej spotreby, ktoré nie sú v letákových či iných špeciálnych akciách.

    Cena pod kontrolou je ďalším spôsobom, ako zákazník nakupovaním v Tescu usporí. Tesco pomáha zákazníkom šetriť aj vďaka stovkám výrobkov v zľavách v ponukovom letáku, výrobkami vlastnej značky Tesco a Tesco výhodný nákup, ako aj vernostnému programu Clubcard, ktorý vracia peniaze zákazníkom za každý nákup či Zeleným bodom Clubcard, ktoré pridávajú peniaze na clubcardové konto v prípade, že si donesú vlastné tašky na odnesenie nákupu.

    O projekte Cena pod kontrolou

    • Štart – január 2012
    • Ide o dlhodobý projekt, ktorý pomáha zákazníkom šetriť každý deň.
    • Špeciálny cenový tím týždenne monitoruje 1 000 výrobkov bežnej spotreby na trhu a upravuje ceny tak, aby boli pre zákazníkov siete Tesco najvýhodnejšie.
    • Medzi monitorované výrobky patria potraviny aj nepotravinové tovary, ktoré nie sú práve v špeciálnych zľavových akciách.
    • Ide v poradí o štvrtý spôsob, ako Tesco pomáha zákazníkom ušetriť peniaze pri nakupovaní, k ďalším možnostiam úspory peňazí patrí pravidelný ponukový leták, vernostná karta Clubcard i so Zelenými bodmi a výrobky vlastnej značky.

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 113 obchodov a 17 čerpacích staníc. V prevádzke má tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním predovšetkým na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.