icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Tesco Dodávateľská akadémia – ďalšia príležitosť pre slovenských výrobcov potravín

    17.8.2011 13:25:00 | Produkty, Služby, Ceny
    Bratislava, 17. augusta 2011 – Spoločnosť Tesco Stores SR pripravuje ďalší krok na podporu domácich výrobcov čerstvých potravín. Je ním systém podpory a edukačných aktivít na budovanie dlhodobých partnerstiev s lokálnymi a národnými dodávateľmi pod názvom Tesco Dodávateľská akadémia. Je určená nielen pre súčasných Tesco dodávateľov, ale aj pre tých, ktorí majú záujem spoluprácu začať. Dodávateľská akadémia začína so svojou činnosťou už v septembri tohto roku a bližšie o jej plánoch a cieľoch bude zajtra na Agrokomplexe v Nitre informovať Michal Dyttert, člen predstavenstva spoločnosti. Spoločnosť Tesco nadväzuje týmto počinom na vzdelávacie aktivity pre dodávateľov, ktoré po prvý raz spustila v roku 2003.

    „Od roku 2003, keď sme v Bratislave otvorili oddelenie nákupu pre čerstvé potraviny, počet našich miestnych dodávateľov sa zdvojnásobil na 800. Viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov“, uvádza v tejto súvislosti Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ pre čerstvé potraviny a pokračuje, “napriek tomu chceme ich počet aj naďalej zvyšovať a dávať príležitosť na rast tak úplným nováčikom, ako aj skúseným partnerom. Veríme, že budú rásť spolu s nami a pomôžeme tým aj slovenskej ekonomike, čo je práve v období globálnej recesie veľmi dôležité.“

    „Od projektu Dodávateľskej akadémie si veľa sľubujeme“, dopĺňa Michal Dyttert. „Zapojíme do nej celé naše oddelenie nákupu, sme presvedčení, že akadémia prinesie úspech, z ktorého budú profitovať nielen naši partneri, ale v konečnom dôsledku aj samotní zákazníci, ktorí od nás takéto aktivity očakávajú“.

    Tesco Dodávateľská akadémia je šitá na mieru domácich výrobcov

    Cieľom Dodávateľskej akadémie je získať pre spoluprácu malých producentov a potravinových prvovýrobcov, ktorí sa na informačných workshopoch dozvedia o podmienkach spolupráce s Tescom, o jeho obchodnej stratégii a zároveň pôjde o povzbudenie nováčikov a odbúranie komunikačných bariér.

    Druhou cieľovou skupinou sú tí, ktorí už s Tescom spolupracujú. Pre nich sú pripravené edukačné workshopy, kde sa Tesco s nimi podelí o svoje know-how a poskytne im technickú podporu.

    Začiatok už o niekoľko týždňov

    V stredu 21.9.2011 sa priestoroch Tesco Distribučného centra na Beckove bude konať informačný workshop pre miestnych a národných výrobcov potravín. „Budeme radi, ak na ňom uvidíme tých výrobcov čerstvých potravín, ktorí majú chuť a potenciál s nami spolupracovať. Vysvetlíme im našu obchodnú stratégiu, ciele a očakávania. Súčasťou programu bude aj prehliadka centra s ukážkou kontroly kvality pri príjme tovaru. Veríme, že v partnerstve so Slovenskou poľnohospodárskou a potravinovou komorou sa nám podarí osloviť všetkých potenciálnych partnerov“, dopĺňa informáciu o prvom tohoročnom podujatí Miroslav Kepák.

    Účasť na spomínanom workshope je bezplatná a prípadní záujemcovia o účasť môžu posielať svoje otázky na emailovú adresu gtocka@sk.tesco-europe.com Spoločnosť Tesco bude o jednotlivých podujatiach svojej Dodávateľskej akadémie pravidelne informovať aj prostredníctvom tlačových správ uverejnených na webovej stránke www.itesco.sk

    Zhrňujúce fakty

    • Dlhodobou stratégiou spoločnosti Tesco je podporovať domácich producentov čerstvých potravín
    • V septembri t.r. sa začína Tesco Dodávateľská akadémia ako systém podpory a edukačných aktivít pre lokálnych a národných výrobcov čerstvých potravín a prvovýrobcov
    • V súčasnosti Tesco spolupracuje s 800 domácimi dodávateľmi, tento počet sa od roku 2003 zdvojnásobil a viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov
    • V roku 2003 Tesco vytvorilo na svojej slovenskej centrále oddelenie nákupu pre čerstvé potraviny
    • Tesco nadväzuje Dodávateľskou akadémiou na vzdelávacie aktivity, po prvý raz spustené v roku 2003
    • Oficiálnu informáciu poskytne spoločnosť Tesco 18. augusta o 14.00 hodine na Agrokomplexe v Nitre
    • Tesco sa cíti byť firmou spoločensky zodpovednou, pomoc a podpora domácim producentom čerstvých potravín je jedným z pilierov jeho obchodnej stratégie