icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Stretnutie s lokálnymi výrobcami čerstvých potravín

    22.9.2011 13:21:00 | Produkty, Služby, Ceny
    Bratislava, 22. septembra 2011 – Informačný seminár spoločnosti Tesco pre miestnych a národných výrobcov potravín odštartoval dnes 22. septembra v konferenčnej sále hotela Perla na Zelenej Vode pri Novom meste nad Váhom projekt Dodávateľská Akadémia. Jeho hlavným cieľom je rozvíjať lokálnych producentov čerstvých potravín tak, aby dokázali zvyšovať objemy svojej produkcie a zároveň exportovať kvalitné slovenské potraviny do iných krajín, kde Tesco podniká.

    „Sme radi, že sme sa stretli s výrobcami čerstvých a trvanlivých potravín, ktorí majú chuť a potenciál s nami spolupracovať. Vysvetlili sme im našu obchodnú stratégiu a ciele a tiež očakávania našich zákazníkov. Ukázali sme im aj náš distribučný sklad v susednom Beckove, kde sme im počas jeho prehliadky vysvetlili systém kontroly kvality pri príjme tovaru,“ povedal Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ spoločnosti. „Mám pocit, že sa nám podarilo povzbudiť nováčikov a odbúrať komunikačné bariéry a že viacerí z nich dostali chuť stať sa našimi dodávateľmi“, povedal médiám po ukončení prehliadky distribučného skladu Tesco v Beckov.

    Spoločnosť Tesco dnešným podujatím začala realizovať ďalší projekt na podporu domácich výrobcov čerstvých potravín. Predmetný seminár je súčasťou dlhodobého projektu Tesco Dodávateľská Akadémia. Prostredníctvom tohto projektu Tesco bude realizovať systém podpory a edukačných aktivít na budovanie dlhodobých partnerstiev s lokálnymi a národnými dodávateľmi. Projekt je pripravený pre dodávateľov, ktorí s Tescom ešte nespolupracovali, ale aj pre tých, ktorí sieti už produkty dodávajú, ale chcú s Tescom rásť z hľadiska kvality aj objemu produkcie.


    „Už z predbežných rozhovorov s viacerými dodávateľmi, ktorí s nami ešte nespolupracujú, je zrejmé, že časť z nich zalistujeme. Dokonca som si istý, že s niektorými z nich budeme vyvíjať špeciálne prémiové produkty tradičných slovenských receptov,“ zhodnotil výsledky stretnutia Peter Sova, trading manažér pre čerstvé potraviny.

    Zhrňujúce fakty

    • Dlhodobou stratégiou spoločnosti Tesco je podporovať producentov domácich potravín
    • Tesco Dodávateľská akadémia je systém podpory a edukačných aktivít pre lokálnych a národných výrobcov potravín a prvovýrobcov
    • V súčasnosti Tesco spolupracuje s 800 domácimi dodávateľmi, tento počet sa od roku 2003 zdvojnásobil a viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov
    • V roku 2003 Tesco vytvorilo na svojej slovenskej centrále oddelenie nákupu pre čerstvé potraviny
    • Tesco nadväzuje Dodávateľskou akadémiou na vzdelávacie aktivity, po prvý raz spustené v roku 2003
    • Tesco Dodávateľská akadémia bol slávnostne oznámená 18. augusta 2011 na Agrokomplexe v Nitre
    • Tesco sa cíti byť firmou spoločensky zodpovednou, pomoc a podpora domácim producentom čerstvých potravín je jedným z pilierov jeho obchodnej stratégie