icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Slováci vlani spotrebovali o 30,6 milióna igelitiek menej, najúspešnejší sú zákazníci na severe

    19.1.2012 12:01:00 | Produkty, Služby, Ceny
    BRATISLAVA 19. január 2012 – Spoločnosť Tesco pre veľký záujem zákazníkov pokračuje v jedinečnom projekte na ochranu životného prostredia Zelené body Clubcard aj v roku 2012. Každý zákazník Tesca, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a nezoberie si igelitku pri pokladni, dostane extra body na kartu Clubcard – tzv. Zelené body podľa veľkosti nákupu. Body sa majiteľom Clubcard premenia na peniaze pri pravidelnom štvrťročnom Clubcard vyúčtovaní. „Od spustenia projektu Zelené body v júni minulého roka spotrebovali zákazníci o tretinu menej igelitových tašiek, čo je vyše 30,6 milióna kusov tašiek! Ide o úžasné číslo a je to dôkaz, že Slovákom záleží na ochrane životného prostredia. Zákazníci sú aj radi, ak pri podpore dobrej veci môžu ušetriť peniaze. Preto unikátny projekt Zelené body bude pokračovať aj v tomto roku,“ uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.

    Najviac igelitových tašiek šetria najmä zákazníci v menších predajniach Tesco na severe Slovenska, kde spotrebovali o polovicu menej tašiek. V decembri sa najviac darilo opäť supermarketu v Turzovke, ktorého zákazníci spotrebovali o 68 % igelitiek menej. „December bol veľmi úspešným mesiacom a zákazníci pri vianočných nákupoch nezabúdali ani na životné prostredie – spotrebovali o 34 % menej igelitiek,“ doplnil P. Szabo.

    Držitelia populárnej karty Clubcard môžu zelené body získať aj za kúpu viackrát použiteľných ekologických Tesco tašiek alebo výrobkov šetriacich energiu – napríklad úsporných žiariviek či nabíjačiek batérií. Projekt Zelené body je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body. Tesco projekt Zelených bodov Clubcard koncipovalo tak, aby zákazníci nárast bodov pocítili veľmi výrazne. Napríklad za jutovú tašku či úsporné žiarovky dostanú 10 bodov, za úsporné žiarivky 20 bodov až 30 bodov a za niektoré druhy nabíjačiek napríklad až 40 bodov.

    Fakty o projekte Zelené body Clubcard

    • Zelené body Clubcard získajú zákazníci kúpou označených produktov šetrných k prírode alebo ak si kúpený tovar odnesú vo vlastnej taške
    • Zelené body Clubcard je spôsob, ako získať extra body
    • Zelené body Clubcard spustila spoločnosť Tesco pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia 8. júna 2011
    • Cieľom projektu je motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s Tescom

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 113 obchodov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave- Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.