icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    S Maxi kartou Clubcard si Vianoce vylepšilo 100 Slovákov

    16.1.2012 11:07:12 | Produkty, Služby, Ceny

    BRATISLAVA 16. január 2012 – Doteraz najväčšia súťaž spoločnosti Tesco a vernostného programu Clubcard má svojho víťaza, ktorý získal 10 000 eur! Hlavnú cenu súťaže Slovensko hľadá Clubcard si tento týždeň prevzal Peter z Banskej Bystrice. Peter, podobne ako stovky ďalších Slovákov, hľadal v decembri maxi karty Clubcard ukryté v uliciach 10 najväčších miest Slovenska. V každom meste Tesco ukrylo na verejných miestach 10 kariet a ich nálezcovia okamžite vyhrávali 100 eur. Zo všetkých nálezcov Tesco pred Vianocami vyžrebovalo jedného šťastlivca, ktorý získal hlavnú cenu – fantastický vianočný darček – 10 000 eur. Program Clubcard tak Slovákom pred Vianocami rozdelil zábavnou formou 20 000 eur!

    „Súťaž bola veľmi úspešná, do hľadania kariet sa zapojili tisícky ľudí. Jedna rodina zo stredného Slovenska sa dokonca súťaže zúčastnila vo viacerých mestách, aby zvýšili svoje šance na nájdenie karty a výhru! Veríme, že sme zákazníkom Tesca a ich rodinám výhrami zlepšili Vianoce. Hravou formou sme zákazníkom chceli poďakovať za ich vernosť. Aj v budúcnosti chceme zákazníkom priniesť ďalšie podobné zaujímavé súťaže. Tesco chce byť pre zákazníkov nielen miestom na výhodné nákupy, ale aj synonymom pre služby, zábavu a dlhodobé partnerstvo,“ uviedla Mette Maix, marketingová riaditeľka Tesco Stores SR.

    Hlavnú cenu odovzdal tento týždeň výhercovi Petrovi z Banskej Bystrice (vpravo) manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR Peter Siváček. ,,Stále nemôžem uveriť, že som hlavnú cenu vyhral práve ja! Za výhru urobím radosť sebe aj svojím blízkym. Určite sa hľadanie maxi karty Clubcard po Banskej Bystrici oplatilo! Ďakujem!,“ uviedol šťastný výherca hlavnej ceny 10 000 eur Peter z Banskej Bystrice, ktorý pracuje v maloobchode.

    Súťaž Slovensko hľadá Clubcard sa začala 3. decembra 2011 v Bratislave a následne pokračovala v Trnave, Nitre, Trenčíne, Žiline, Martine, Banskej Bystrici, Poprade, Prešove a 12. decembra 2011 v Košiciach. Vyvrcholením celej hry bolo žrebovanie hlavnej ceny v hodnote 10 000 € deň pred Vianocami

    Slovensko hľadá Clubcard je prvou súťažou Tesco, ktorá sa presunula z predajní priamo k zákazníkom do ulíc. Prvýkrát mohli zákazníci priebeh súťaže sledovať aj na oficiálnej Facebookovej stránke TESCO SK.

    Ako funguje Clubcard
    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý zákazník získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku na konkrétne výrobky.

    Fakty o karte Clubcard

    • Spoločnosť Tesco rozdelila za rok 2011 medzi svojich verných zákazníkov vyše 10,35 milióna eur
    • Priemerná hodnota poukážky je v aktuálnom vyúčtovaní 3,95 eura
    • Za minulý finančný rok rozdelila spoločnosť Tesco svojim zákazníkom formou odmien 7,49 milióna eur
    • Tesco má 1,17 milióna držiteľov klubovej karty Clubcard

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 113 obchodov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave- Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.