icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Projekt Detská atletika si získal podporu aj majstra sveta Mateja Tótha

    23.10.2015 10:16:00 | Ľudia, Spoločenská zodpovednosť

    Týmto projektom vzniká skvelá príležitosť pritiahnuť deti a mládež k športu veľkými vzormi, ku ktorým Matej Tóth v súčasnosti bezpochyby patrí. „Verím, že i vďaka Tescu a tomuto  projektu dokážeme získať mladé športové talenty, z ktorých v budúcnosti môžu vyrásť noví majstri sveta. Projekt Detská atletika aj ja osobne veľmi rád podporím, a to aj preto, že verím, že z týchto detí môžu vyrásť športuchtiví ľudia s ambíciou zdravo žiť,“ skonštatoval Matej Tóth, prvý slovenský majster sveta v chôdzi na 50 km.

    Projekt Detská atletika, ktorý vychádza z projektu Medzinárodnej asociácie atletických federácií (IAAF) „Kids Athletic´s“, vznikol v r.1997 a oslovuje trénerov detí a mládeže na celom svete. Na Slovensku sa Detská atletika stala projektom Slovenského atletického zväzu v roku 2015 a aktuálne je súčasťou najväčšej športovo- charitatívnej akcie Tesco Beh pre život, pričom Tesco je oficiálnym partnerom projektu. „Do projektu Detskej atletiky sme sa zapojili, aby sme podporili zdravý životný štýl u detí, cítime, že je to príležitosť podporiť výchovu budúcich úspešných športovcov na celom Slovensku. Už počas tohtoročného Tesco Behu pre život sa do Detskej atletiky zapojili tisíce detí a ďalšie budú môcť atletiku objavovať počas celého roka vďaka novým atletickým sadám, ktoré sme dnes slávnostne odovzdali prvým školám. Počas nasledujúcich 3 rokov dokážeme atletické sady darovať všetkým základným školám na Slovensku, ktoré o ne prejavia záujem,“ vyjadril sa k projektu  Martin Kuruc, riaditeľ pre retail ČR/SR, TESCO STORES SR.

    Zámerom Slovenského atletického zväzu je zapojiť do projektu Detskej atletiky čo najviac atletických oddielov, športových klubov, ale aj základných škôl na Slovensku, aby deti vo veku od 4 do 11 rokov mali možnosť rozvoja pohybových zručností počas celého roka. Hoci atletika nie je jednostrannou špecializáciou detí, je základom všetkých druhov športu a mala by byť pravidelnou aktivitou, ku ktorej sa bude pravidelne vracať mladý športovec i v neskoršom veku. K tomu sú tiež potrebné športové pomôcky uľahčujúce tréningy detí a mládeže.

    Martin Kuruc, riaditeľ pre retail, TESCO STORES SR, odovzdal šek v hodnote 80-tisíc eur Petrovi Korčokovi, predsedovi SAZ. Za túto sumu sa tento rok nakúpia atletické sady určené pre rozvoj športových aktivít detí a mládeže. Spolu so symbolickým šekom boli odovzdané  aj prvé atletické sady vybratým školám a atletickým klubom na Slovensku. Do troch rokov v rámci projektu bude mať každá základná škola na Slovensku možnosť získať takúto atletickú sadu pre rozvoj pohybových zručností žiakov na školách.  

    Peter Korčok, predseda Slovenského atletického zväzu: „Rozvoj detskej atletiky na základných školách a v športových kluboch po celom Slovensku je jednou z primárnych snáh Slovenského atletického zväzu. Prostredníctvom projektu Detská atletika sa snažíme v deťoch vzbudiť pozitívny vzťah nielen k atletike, ale hlavne k športu ako takému.“

    Mgr. Miroslav Klučiarovský, predseda AC Victoria Turany: „Projekt Detská atletika je  výborná myšlienka,  keď sa hravou formou ponúka rozvoj pohybových schopností žiakom MŠ a I. stupňa ZŠ, ktoré pripravujú deti nielen pre atletické kluby, ale aj pre všetky ostatné športy. Oceňujeme výber disciplín, atletické „náradie a náčinie“, ktoré minimalizujú možnosť zranenia detí. Myslím si, že táto forma telesnej aktivity môže zapojiť do činnosti aj necvičiacich žiakov – do rolí rozhodcov a administrátorov.“

     

     

     

     

     

     

     

    Tesco pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Za ten čas sa stalo synonymom moderného maloobchodu, priekopníkom multikanálového predaja a dlhodobým partnerom slovenských dodávateľov. V súčasnosti Tesco prevádzkuje 158  obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc, ale aj služby Tesco Potraviny domov a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a je druhým najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine. Neustále inovuje svoju ponuku. Zákazníkom ponúka aj široký výber privátnych výrobkov pod značkou Tesco, ale aj značku potravín pre deti Vitakids alebo tradičné slovenské výrobky pod značkou Tesco Pravá chuť. Viac o spoločnosti nájdete na www.tescoslovensko.sk