icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Pri vianočných delikatesách si zákazníci zvyknú dopriať vyššiu kvalitu i exotickejšie chute

    30.12.2014 09:28:00 | Ostatné

    Kapor a Aljašská treska„Zákazníci pozornejšie čítajú etikety a sledujú receptúru výrobku. Ak si prečítajú, že napríklad údené plece rolované má 85-percentný podiel mäsa, je to pádny argument kúpiť,“  vysvetľuje Peter Piešťanský, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za oddelenie mäsa a rýb.  Vďaka tomuto trendu sa i na Vianoce do pozornosti zákazníkov dostávajú i privátne značky Tesco.

    V segmente rýb síce stále kraľuje kapor, napriek tomu zákazníci s chuťou siahajú i po exotickejšej ponuke. Do popredia sa tak dostávajú po lososovi i krevety, kalamáre či dokonca baby chobotnice. Podľa minuloročných skúseností sa výraznému záujmu bude tešiť i Aljašská treska. „Kapor síce stále dominuje štedrovečernej tabuli. No tendencia dopriať si niečo mimoriadne i počas tradičných sviatkov, je v segmente rýb viac ako badateľná,“ uzatvára Peter Piešťanský.

    Vianočky a pomodoro chlieb

    Kombinácia tradícií a chuť experimentovať podtrháva i ponuka pečiva. Vedľa klasického vianočného pečiva ako sú vianočky, mazance, vianočné oplátky, štóly, opekance, trubičky či Zemplínske koláče, sa presadzujú i novinky. „Tento rok sme uviedli strihané záviny, ktoré sme v spolupráci so slovenským dodávateľom vyvinuli na Slovensku a prispôsobili na naše tradičné príchute - mak, orech a kakao,“ pridáva sa Martin Furdík, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za oddelenie pečiva.

    Medzi novinky Tesco zaradilo i chlieb pomodoro – so sušenými paradajkami, či špaldový chlieb. Za pozornosť stojí i rozšírenie ponuky čajového pečiva, na ktorom sa podpísala i chránená dielňa, alebo ručne maľované perníkové domčeky či snehuliak od Medex-u.

    Pri pochutinách si zákazníci môžu dopriať i exotickejšie delikatesy z radu výrobkov Tesco Finest. Privátna značka tovarov najvyššej kvality sa nedávno rozšírila o vyše 70 noviniek z celého sveta. Zákazníci si tak môžu Vianoce ozvláštniť kvalitnými Finest vínami, čokoládami či pravými kolumbijskými kávami.

    Potreby na pečenie

    Napriek ponuke špecialít a chuti experimentovať, mnoho rodín plánuje i tento rok piecť, pripravovať tradičný zemiakový šalát alebo kapustnici. Preto sa práve na Vianoce teší obzvlášť vysokej popularite rad výrobkov Tesco: Poctivá receptúra - Pravá chuť.

    Rad zastrešuje tradičné špeciality vyrábané výhradne slovenskými producentmi, ako sú údené mäsá.  Zároveň po značke siahajú aj zákazníci, ktorí si pripravujú klasické vianočné pochutiny, do ktorých chcú použiť najlepšie ingrediencie ako sú slovenské maslo, vajcia, majonéza či kvasená kapusta. 

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 155  obchodov, z toho 5 obchodných domov, 35 expresov, 63 hypermarketov, z toho 8 Extra, 52 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti je poskytnúť zákazníkovi hodnotu za peniaze.