icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Polročné výsledky 2014/2015

    23.10.2014 07:10:50 | Korporátna

    Bratislava, 23. október 2014 – Skupina Tesco dnes zverejnila polročné výsledky 2014/2015. Na Slovensku sa Tesco sústredilo na zlepšenie existujúcich obchodov, vynovenie obľúbenej značky Tesco Value a na otvorenie štyroch nových prevádzok – troch supermarketov a jednej expres predajne. Zákazníkom tak Tesco poskytlo ešte viac pohodlia pri nakupovaní akýmkoľvek spôsobom sa nakupovať rozhodnú. Nič z toho by však nebolo možné bez tvrdej práce a vynikajúcich služieb, ktoré naši kolegovia poskytovali počas týchto 6 mesiacov a trvalej lojality našich zákazníkov, za čo im všetkým ďakujeme.   

    Generálny riaditeľ Tesco Stores SR, a. s. , Martin Dlouhý povedal:

    Aj v náročnom maloobchodnom prostredí naďalej ponúkame výrobky a služby šité na potreby našich zákazníkov. Kampaň Hravo a Zdravo podčiarkla, že potraviny kladieme do centra všetkého, čo robíme. V kampani zákazníkom ponúkame rady, ako jesť zdravé a chutné jedlá. Navyše, vďaka vynovenej značke Tesco Value ponúkame ešte viac kvalitných výrobkov. V neposlednom rade, naša unikátna služba Tesco Potraviny domov, trhový líder, naďalej predstavuje pre zákazníkov pohodlný spôsob nakupovania.“ 

    „V tomto roku sme rovnako zverejnili i náš prvý report s názvom Tesco a Spoločnosť. Report obsahuje podrobné informácie o práci pri realizácii našich troch veľkých ambícií - pomôcť pri znižovaní plytvania potravinami, vytvárať príležitosti pre mladých ľudí a podporovať zdravý životný štýl našich kolegov a zákazníkov.“

    „Rád by som poďakoval kolegom za ich nasadenie počas posledných šiestich mesiacov a teším sa na to, ako i naďalej budeme našim zákazníkom poskytovať skvelé služby“.

    Finančné výsledky

    Nárast Like-For-Like tržieb s DPH bez čerpacích staníc*

    * Porovnanie tržieb obchodov, ktoré už boli v predchádzajúcom roku prevádzkované. 

    Multikanálový predaj

    ·         Pokračovali sme v zdokonaľovaní nákupného prostredia v našich obchodoch. V našich hypermarketoch sme vynovili 11 oddelení potrieb pre domácnosť a elektra.

    ·         Otvorili sme štyri obchody malých formátov. Tri supermarkety: v Bratislave – Petržalke, Starej Ľubovni a Novej Dubnici. Súčasne sme otvorili Tesco expres v  Trnave.

    ·         Služba Tesco Potraviny domov sa naďalej tešila obľube u zákazníkov. Čo sa prejavilo na tržbách, počte zákazníkov i pokrytí Slovenska.

    ·         Náš mobilný operátor Tesco mobile naďalej rástol. Počet aktívnych zákazníkov stúpol zo 100-tisíc na viac ako 140-tisíc.

    Kvalitné potraviny

    ·         Spustili sme kampaň Hravo a Zdravo, ktorá podčiarkuje, že jedlo kladieme do centra všetkého, čo robíme. Vďaka kampani sa Miška Králiková stala tvárou Tesca na Slovensku. Miška na svojom blogu poskytuje rady, podľa ktorých môžu zákazníci pre svoje rodiny pripravovať chutné a zdravé jedlá. Miškin blog do konca prvého finančného polroka videlo viac ako 140-tisíc návštevníkov.

    ·         Vynovili sme populárnu značku Tesco Value. Každý jeden z 346 Tesco Value výrobkov od 117 dodávateľov bol otestovaný zákazníkmi. Zároveň sme za posledný finančný polrok vyvinuli viac ako 160 výrobkov v rámci všetkých našich privátnych značiek. Na všetky produkty našich značiek sa vzťahuje Garancia 100 % spokojnosti.

    ·         Zlepšili sme našu ponuku zeleniny a ovocia. Uviedli sme niektoré nové sezóne položky a vylepšili vystavenie zeleniny a ovocia v obchodoch.

     

    ·         Tesco získalo cenou Obchodník s potravinami roka 2013 od spoločnosti MaesterCard a naše vlastná značka Vitakids obdržala cenu Voľba zákazníka v kategórii Detské snacky. 

    ·         Nadácia Tesco v auguste vyhlásila grant vo výške 50-tisíc eur pre slovenských farmárov a potravinárov. Financie sú určené na vzdelávanie v oblasti kvality, inovácií alebo obchodných zručností. Sme jeden z najväčších obchodných partnerov slovenských poľnohospodárov a v podpore slovenských producentov pokračujeme i prostredníctvom projektu Značka kvality SK.

    Tesco a spoločnosť na Slovensku

    ·         S 10-tisíc kolegami sme naďalej druhý najväčší súkromný zamestnávateľ na Slovensku. Vďaka širokému spektru ponúkaných služieb poskytujeme pracovné príležitosti ľuďom s rozličným vzdelaním – od ľudí so základnou školou až po tých s vysokoškolským vzdelaním. Rovnako to platí i v prípade samotných pracovných pozícií. Príležitosť na uplatnenie u nás nájdu popri predavačoch i vyučení pekári v našich vlastných Tesco pekárňach, farmaceuti, manažéri, absolventi vysokých škôl, IT špecialisti, vodiči, či mäsiari.

    ·         V súčasnosti je viac ako 13 % kolegov zaradených v  niektorom z našich rozvojových programov. V posledných šiestich mesiacoch sa takmer 60 manažérov zúčastnilo na našom novom programe s názvom Rozvojové dni.

    ·         Prebehol siedmy ročník Tesco Behu pre život, najväčšieho športovo-charitatívneho podujatia na Slovensku. Viac ako 13-tisíc bežcov sa postavilo na štartovaciu čiaru. Na dobrú vec sa tak vyzbieralo 55 600 eur. Čiastka pomôže zabezpečiť vzdelávaciu roadshow Srdce plné zdravia, ktorá žiakom na 25 základných školách vysvetlí ako sa starať o svoje srdce.

    ·         Zverejnili sme náš prvý report Tesco a Spoločnosť pre Slovensko. Report hodnotí náš pokrok pri realizácii troch veľkých ambícií Tesca - pomôcť pri znižovaní plytvania potravinami, podporovať zdravý životný štýl našich kolegov a zákazníkov a vytvárať príležitosti pre mladých ľudí.

    Viac informácií

    Tesco pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Za ten čas sa stalo synonymom moderného maloobchodu, priekopníkom multikanálového predaja a dlhodobým partnerom slovenských dodávateľov. V súčasnosti Tesco prevádzkuje 154 obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc ale aj služby Tesco Potraviny domov a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a je druhým najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine. Neustále inovuje svoju ponuku. Zákazníkom ponúka aj široký výber privátnych výrobkov pod značkou Tesco ale aj značku potravín pre deti Vitakids alebo tradičné slovenské výrobky pod značkou Tesco Pravá chuť. Viac o spoločnosti nájdete na www.tescoslovensko.sk