Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

Novým marketingovým lídrom v Tescu je opať žena – Mette Maix

30.3.2011 11:28:00 | Ľudia
Bratislava, 30. marca 2011 – Novou marketingovou riaditeľkou spoločnosti Tesco Stores SR sa stala Mette Maix. Prichádza k nám priamo z Dánska, kde problematiku maloobchodu pozná veľmi dobre. Doposiaľ bola riaditeľkou najväčšieho formátu supermatketov SuperBrugsen s deväťtisíc zamestnancami a približne 270 obchodmi. Doménou Mette Maix je široká škála oblastí od vnútorného dizajnu obchodu, cez priestorové využitie, organizačnú štruktúru reťazcov, rozvoja pracovných procesov, uspokojovania potrieb zákazníkov cenami, službami či šírkou sortimentu, marketingovými procesmi až po rekonštrukcie obchodov a vodcovstvo a rozvoj zamestnaneckej stratégie.

Mette Maix sa v súvislosti s vymenovaním na post riaditeľky pre marketing Tesco Stores SR vyjadrila: „Som veľmi rada, že prichádzam do nového prostredia, ktoré pre mňa znamená využiť to, v čom mám skúsenosti, ale v novej krajine. Je tu veľmi sympatický kolektív ľudí, veľmi sa teším na novú prácu. Snažím sa spoznať čo najrýchlejšie krajinu, ktorej veľkosť mi pripomína Dánsko. Som tu so svojou rodinou a k dánštine, ktorá je mojim rodným jazykom, ale aj francúzštine, nemčine a angličtine, určite pridám aj kus z vášho jazyka. Aby som čo najlepšie porozumela vašej kultúre, spôsobu života a hlavne očakávaniam našich Tesco zákazníkov“.

Šéfovanie v oblasti marketingu v spoločnosti Tesco na Slovensku prinesie jej príchodom ešte vyššie stanovenie ambícií a ešte príjemnejší nákupný zážitok. Mette Maix sa chce sústrediť na ďalšie postupné oživenie Tesco obchodov, prioritou budú silné cenové promoakcie, zlepšenie komunikácie pre zákazníkov, posilnenie záujmu o také produkty ako je ovocie a zelenina, ale aj ďalších komodít, aby sa Tesco obchody stali prvou voľbou pre zákazníkov. „Konkurencia sa má naozaj čoho obávať a zákazníci sa majú naozaj na čo tešiť“, vyjadril sa v tejto súvislosti jeden z členov marketingového tímu novej šéfky.

Silnou stránkou Mette Maix sú potraviny. V Dánsku sa pod jej vedením posilňovali také skupiny zdravej výživy ako bio kvalita či tzv. light choices. Ale rozumie aj dobrému vínu, keďže jej manžel sa venuje zas tejto komodite. Mette rada varí, cestuje, ale nájde si čas aj na prečítanie dobrej knihy. Hrá tenis a trénuje beh. „Už teraz sa teším na veľmi populárny Beh pre život, zatiaľ uvažujem, v ktorom meste pobežím 4-kilometrovú trasu aj s ďalšími Tesco zamestnancami i tisíckami našich zákazníkov“, uzatvára Mette Maix. Mette Maix má manžela Francúza, s ktorým vychová dve maloleté dcéry.

Doterajšia riaditeľka pre marketing Monika Labudíková po ročnom pôsobení na Slovensku sa opäť vrátila do sféry marketingu v spoločnosti Tesco v Českej republike.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 98 obchodov - 5 obchodných domov, 11 Expresov, 54 hypermarketov, z toho 3 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8 400 zamestnancami patrí spoločnosť k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.