icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Najviac sa sv. Valentín slávi na východe a juhu Slovenska. Západ pokrivkáva

    6.2.2014 09:00:00 | Produkty, Služby, Ceny

    Takto možno zhodnotiť minuloročný záujem o kvety, víno alebo kondómy v  jednotlivých regiónoch v týždni pre Valentínom.

    Bratislava, 6. február 2014 – Sviatok sv. Valentína má najsilnejších zástancov na východnom Slovensku. Západ v tomto smere pokrivkáva. Takto možno zhodnotiť minuloročný záujem o kvety, víno alebo kondómy v  jednotlivých regiónoch v týždni pre Valentínom.

    „Kým predaje rezaných kvetov v obchodoch Tesco v týždni pred Valentínom stúpli na východnom Slovensku v porovnaní s bežným týždňom o takmer 65 percent, na západe nárast presiahol len 40 percent,“ hovorí Igor Ivanecký, analytik spoločnosti Dunnhumby, ktorá spracováva informácie z predajov prostredníctvom vernostného programu Clubcard. „Práve sviatok zamilovaných dokazuje, že naša stratégia prispôsobovať predajne na mieru jednotlivým regiónom je správnou cestou bližšie k zákazníkovi,“ konštatuje Zuzana Lošáková, hovorkyňa spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

    Druhý najviac „provalentínsky“ región predstavuje južné Slovensko. V kategórii kondómov dokonca juh predbehol i východné Slovensko. V týždni pred sviatkom záujem o tento tovar stúpol o asi pätinu - o pár percentuálnych bodov viac ako na východnom Slovensku. Na západe záujem o kúpu kondómov stúpol pred Valentínom asi o desatinu v porovnaní s bežným týždňom.

    „Zákazníci viac siahajú po rosé vínach, sektoch a šumivých vínach, prípadne po likéroch,“ pridáva sa David Matejov, obchodný manažér spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Záujmu zákazníkov sa pred Valentínom v rovnakej miere tešia i bonboniéry predovšetkým v tvare srdca. „Práve preto sme na vybrané bonboniéry a dezerty pred Valentínom pripravili atraktívne zľavy,“ pokračuje David Matejov. Očakávaným hitom v tejto kategórii budú napríklad bonboniéry Milka či Lindor Heart Milk. I tento rok sa k slovu na sv. Valentína dostanú aj hračky - napríklad plyšové medvedíky či srdcia.

    So špeciálnym valentínskym tipom prichádza aj Tesco mobile. Práve teraz získa zákazník dve predplatené SIM karty za cenu jednej. Ak druhú kartu podaruje svojej milovanej polovičke, môže si s ňou volať úplne zadarmo a vyznávať lásku donekonečna. Môžu si tak navzájom darovať to najcennejšie – svoj čas a byť si nablízku aj keď to práve nejde osobne. Pre aktiváciu bezplatných volaní na čísla Tesco mobile stačí SIM kartu prepojiť s kartou Clubcard.

    Nárast predajov rezaných kvetov v týždni pred Valentínom:

    Región Zaokrúhlený nárast predajov
    Západ 40 %
    Sever 55 %
    Juh 50 %
    Východ 65 %

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 149 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 34 expresov, 63 hypermarketov, z toho 8 Extra, 47 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.