icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Módna značka F&F získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2017

    4.12.2017 18:46:28 | Produkty a služby

    Bratislava 1. decembra 2017 – Britská módna značka F&F, ktorú vlastní reťazec Tesco, získala prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2017. V rámci tohtoročného marketingového programu s rovnomenným názvom hodnotilo 2 000 spotrebiteľov dôveru 450 najvýraznejších  značiek na slovenskom trhu. Značka F&F zvíťazila v kategórii Predajca odevov.

    Sme veľmi radi, že slovenskí spotrebitelia ocenili kvalitu odevnej značky F&F a označili ju za Najdôveryhodnejšiu značku tohto roku. Spoločnosť Tesco prináša prostredníctvom vlastnej odevnej značky F&F trendové oblečenie pre všetky vekové kategórie pre mužov, ženy aj deti vrátane kompletného sortimentu pre bábätká. Našou snahou je ponúkať kvalitné oblečenie za primerané ceny a to je kľúčom k úspechu, dôvere a spokojnosti našich zákazníkov,“ uviedla Renáta Horáková, prevádzkový manažér značky F&F pre ČR a SR.

    V druhom ročníku marketingového programu Najdôveryhodnejšie značky roku 2017 sa hodnotilo 450 najvýraznejších značiek na slovenskom trhu, ktoré boli rozdelené do 45 kategórií. Hodnotenie  realizovala  nezávislá agentúra STEM/MARK  počas dvoch mesiacov. Do rozsiahlej ankety sa zapojilo až 2 000 slovenských spotrebiteľov, ktorí hodnotili dôveru značiek v kategóriách predajca odevov, dámska hygiena, športové obchody,  predajca obuvi a pod.

    Módna značka F&F týmto ocenením získala možnosť používať logo Najdôveryhodnejšia značka  pri propagácii produktov a v marketingových kampaniach počas nasledujúceho roka. Bude zaradená do rozsiahlej marketingovej kampane a taktiež bude komunikovaná v časopisoch ako napríklad Telemagazín, Rytmus života a Chvíľka pre teba. Kampaň bude prebiehať začiatkom roku 2018 a jej celkový zásah bude okolo 538 000 slovenských čitateľov.

    Z histórie F&F

    Značka F&F vznikla v roku 2008 v Spojenom kráľovstve, postupne sa rozšírila do Českej republiky, Poľska, Maďarska a, samozrejme, na Slovensko. O dva roky neskôr sa F&F rozšírila ešte ďalej a otvorila svoje predajne v krajinách ako Malajzia, Thajsko, Južná Kórea a Čína. V súčasnosti má F&F takmer 600 predajní v strednej Európe a 150 ďalších vo vzdialenejších krajinách ako súčasť franchisingovej siete. Viac informácií o značke F&F nájdete na: ffmoda.com/sk