icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Medzi držiteľov Clubcard rozdelí Tesco 2,65 milióna eur za tretí štvrťrok

    15.11.2011 13:56:00 | Produkty, Služby, Ceny
    BRATISLAVA 14. november 2011 – Po tieto dni vráti Tesco do peňaženiek svojich verných zákazníkov viac ako 2,65 milióna €. Tesco takto opäť odmeňuje za nákupy členov vernostného programu Clubcard. Vyúčtovanie dostane do schránok takmer milión zákazníkov. Oproti vyúčtovaniu spred troch mesiacov ide o štvorpercentný nárast sumy vyúčtovania. Spoločnosť Tesco v tomto roku verným zákazníkom rozdala vo forme peňažných poukážok už vyše 10,35 milióna eur! Vo vyúčtovaní členovia Clubcard nájdu aj informáciu o tom, koľko Zelených bodov za ochranu životného prostredia získali. V obálke si zákazníci tentoraz nájdu kupóny so zľavou až do výšky 50 % a výhodné nákupy baliacieho papiera, ovocia, zeleniny, syrov a čistiacich výrobkov.

    „Clubcard sa stáva synonymom výhodných nákupov v sieti Tesco. Zákazníci si na vernostný systém dokonale zvykli a sami sa informujú o novinkách a akciách. Posilnili sa preto komunikačné kanály, aby sme s vernými zákazníkmi mohli efektívne komunikovať. Darí sa nám to skvele jednak prostredníctvom sociálnej siete Facebook – Mám Clubcard a kupujem výhodnejšie či cez nedávno spustený online chat na stránke www.clubcard.sk,“ povedal Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR.

    Veľkej obľube sa teší aj akcia Zelené body, ktorú Tesco pre veľký záujem zákazníkov predlžuje až do konca roka. Každý majiteľ Clubcard, ktorý na nákup použije vlastnú tašku a ušetrí tak igelitovú alebo si kúpi výrobky šetriace energie, dostane extra body na Clubcard – Zelené body. „Zákazníci Tesca doteraz od júna ušetrili 28 % vydaných igelitiek, čo je takmer 19 miliónov tašiek. Ide o vynikajúci výsledok, sme radi, že Slovákom tak veľmi záleží na ochrane životného prostredia,“ doplnil P. Szabo. Zelené body sa dajú získať aj kúpou nabíjačky batérií alebo úsporných žiaroviek.

    Úspech projektu Clubcard jasne naznačuje, že záujem Slovákov o vernostné programy je vysoký a tento spôsob manažovania svojich financií pri nákupoch im vyhovuje. Clubcard v žiadnom zúčtovacom období nezaznamenal pokles, krivka úspešnosti za rok 2011 ďalej stúpa a predstavuje neskutočných 10,35 milióna eur, ktoré Tesco vrátilo verným zákazníkom do ich peňaženiek na ďalšie nákupy.

    Ďalšou výhodou systému Clubcard je aj dlhá platnosť peňažných poukážok – rovné dva roky. K poukážkam dostávajú verní zákazníci aj zľavové kupóny na konkrétny tovar, ktorý najčastejšie kupujú. „V najbližšom období si nájdu zákazníci v schránkach kupóny na sezónnu vychytávku – baliaci papier, ďalej zeleninu a ovocie, syry či čistiace prostriedky. Tento typ výrobkov je v predvianočnom období veľmi žiadaný. Okrem toho majiteľom Clubcard prinášame až 50 % zľavu na vybrané produkty,“ dodal Peter Szabo. Od spustenia vernostného programu na Slovensku už vlastní Clubcard 1,17 milióna zákazníkov.

    Ako funguje Clubcard
    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý zákazník získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku na konkrétne výrobky.

    Fakty o karte Clubcard

    • Spoločnosť Tesco rozdelila za rok 2011 medzi svojich verných zákazníkov vyše 10,35 milióna eur
    • Priemerná hodnota poukážky je v aktuálnom vyúčtovaní 3,95 eura
    • Za minulý finančný rok rozdelila spoločnosť Tesco svojim zákazníkom formou odmien 7,49 milióna eur
    • Tesco má 1,17 milióna držiteľov klubovej karty Clubcard

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 108 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 16 expresov, 56 hypermarketov, z toho 5 Extra, 31 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.