icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Marketing Tesco Stores SR po novom zastreší Andrea Lapuniková

    15.4.2013 13:15:00 | Ľudia

    BRATISLAVA 15. apríla 2013 – Tesco Stores SR má novú marketingovú riaditeľku. Na túto pozíciu nastúpila Andrea Lapuniková. Andrea jedenásť rokov pracovala pre spoločnosť NIKE, kde pomáhala budovať silnú pozíciu tejto americkej značky v krajinách strednej Európy. Na novej pozícii plánuje posilniť pozíciu Tesco značky na Slovensku.

    Andrea Lupaníková„Silná značka so silnou pozíciou nielen v celosvetovom merítku, ale najmä na Slovensku bola pre mňa jednoznačná motivácia, ako aj výzva priniesť novú dynamiku a rezonanciu pre slovenského zákazníka," hovorí Andrea Lapuniková. Andreina doterajšia kariéra je spojená predovšetkým s americkou značkou a spoločnosťou Nike, kde pôsobila od začiatku etablovania spoločnosti na slovenskom trhu. Počas posledných jedenástich rokov si v rámci Nike prešla viacerými seniorskými pozíciami na medzinárodnej úrovni v oblasti komerčného manažmentu a strategického plánovania.

    Nová vlna komunikácie

    Za kľúčovú výzvu v najbližšom období považuje jasnú profiláciu značky. Podľa jej slov totiž i marketingová komunikácia maloobchodných sietí sa musí, ak byť chce byť sieť úspešná, neustále prispôsobovať novým trendom komunikácie. „Musí byť aktívna, postavená na dialógu so zákazníkom a chápaní jeho individuality." Tomu plánuje prispôsobiť i komunikáciu Tesca na Slovenskom trhu. „Dnešný zákazník má jasné očakávania a definíciu hodnôt, ktoré formujú jeho preferencie," uzatvára Andrea Lapuniková.

    Vizitka

    • Andrea Lapuniková vyštudovala Ekonomickú Univerzitu v Bratislave.
    • Posledných 11 rokov pôsobila v spoločnosti Nike, kde zastávala na medzinárodnej úrovni viaceré posty v oblasti komerčného manažmentu a strategického plánovania.
    • Od februára pracuje pre spoločnosť TESCO STORES SR, a.s.
    • Má dcéru Annu.


    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s.
    , člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 134 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 41 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.