icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Korčuľovanie pre život má svojich nadšencov

    1.2.2012 11:58:00 | Spoločenská zodpovednosť
    Bratislava, 1. február 2012 – Korčuľovanie pre život, zimná obdoba charitatívno-športového podujatia Beh pre život, má už svoju premiéru za sebou. V sobotu 28. januára 2012 prišlo na Zimný štadión Ondreja Nepelu v Bratislave 333 účastníkov, ktorí sa korčuľovali, aby urobili niečo pre svoje zdravie a zároveň pomohli dobrej veci. Na výskum rakoviny sa podarilo vyzbierať 2 263 euro, ktoré poputujú na konto Nadácie Výskum rakoviny. Peniaze sa získali nielen vďaka štartovnému, ktoré zaplatil každý, kto sa korčuľoval na ľadovej ploche, ale aj vďaka predaju spomienkových predmetov s logom korčuľovania. Najväčší záujem bol o bledomodrý šál, ktorý sa stal symbolom celého podujatia. Nadácia Tesco, organizátor podujatia, plánuje toto pilotné podujatie pre veľký záujem účastníkov zopakovať aj na ďalšiu zimu a už nielen v Bratislave.

    „Sme veľmi radi, že sa Korčuľovanie pre život stretlo s veľkým záujmom všetkých, ktorí prišli na zimný štadión Ondreja Nepelu. Boli tu najmä rodiny s malými deťmi, ale aj veľa mladých ľudí, ktorí sa výborne zabávali, atrakcie i celá organizácia podujatia sa im páčila a boli by radi, ak sme v korčuľovaní ako zimnej alternatíve letného Behu pre život pokračovali“, vyhlásil Michal Dyttert, člen predstavenstva spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

    Maskoti Dedo Mráz, Superman a šašo, vystúpenie skúsených krasokorčuliarov, súťaže pre deti s výhrami hokejok a pukov, dražba dresov hokejistov Slovana, špeciálna zóna pre deti, kde sa pod vedením skúsených trénerov zaúčali do tajov korčuľovania, ale aj teplý čaj či punč, to je stručné vymenovanie toho, čo pridalo podujatiu na jeho prestíži, výbornej atmosfére, ale aj organizátorskej profesionalite, ktorú výborne zvládla skúsená agentúra v oblasti obdobných aktivít Be Cool. Deti sa mohli fotiť s patrónom korčuľovania útočníkom HC Slovana Bratislava Michalom Hudecom, ktorý bol deťom nablízku aj pri súťažiach alebo priamo pri korčuľovaní.

    „Bolo toho veľmi veľa, čo sa ľuďom páčilo a čo oceňovali ako dobré nápady, ktoré dotvárali čaro tomuto premiérovému podujatiu. Snažili sme sa, aby sa všetci cítili dobre a dokonca kto nemal vlastné korčule, aby si ich napríklad mohol tu na štadióne požičať. Slávnostné odovzdanie symbolického šeku s vyzbieranou sumou 2 263 € z rúk člena predstavenstva spoločnosti Tesco Michala Dytterta prezidentke Nadácii Výskum rakoviny Margite Klobušickej podčiarklo slávnostnú chvíľu celého podujatia“, povedala Martina Múčková, manažérka Nadácie Tesco.

    Poznámky pre vydavateľa

    • Nadácia Tesco prišla s novou aktivitou Korčuľovanie pre život, čo je zimná verzia populárneho športovo-charitatívneho Behu pre život
    • Na premiéru podujatia prišlo 333 ľudí, na výskum rakoviny sa vyzbieralo 2 263 €
    • Štartovné bolo jednotné 5 euro, darčekom bol modrý šál s logom podujatia. Šál sa bude dať kúpiť i samotne za 3,50 eura.
    • Podujatie sa uskutočnilo ako pilot v jednotnom meste - Bratislave na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave v tréningovej hale A v sobotu 28. januára v štyroch časových blokoch - 10.00 hod, 11.30 hod, 13.00 hod a 14.30 hodine
    • Celý výťažok podujatia išiel na konto Nadácie Výskum rakoviny
    • Patrónom podujatia bol Michal Hudec, hokejista HC Slovan Bratislava
    • Pre účastníkov bol pripravený teplý čaj alebo punč a výhry v súťaži
    • Podujatie moderoval Roman Juraško

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 115 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 20 expresov, 56 hypermarketov, z toho 6 Extra, 34 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.