icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Hitom zdravých potravín je bio ovocie a mliečne výrobky

    10.8.2012 14:22:00 | Produkty a služby
    BRATISLAVA 10. augusta 2012 – Ovocie, zelenina a mliečne výrobky sú najžiadanejšie biopotraviny v sieti Tesco. Slováci čoraz častejšie vyhľadávajú kvalitné potraviny bez umelých prísad. „Najviac rástol predaj biopotravín a výrobkov vlastnej značky Tesco Organic počas júna a júla tohto roka, keď sa predaje oproti iným mesiacom roka zvýšili priemerne o pätinu. Dôvodom je rastúci záujem Slovákov o zdravý životný štýl, ale aj možnosť ušetriť peniaze počas špeciálnych akcií, a to nielen na bio výrobky,“ uviedol Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu Clubcard spoločnosti Tesco na Slovensku.

    Od júna totiž môžu majitelia vernostnej karty Clubcard získať za kúpu biopotravín a výrobkov šetriacich životné prostredie dvakrát viac bodov – tzv. Zelených bodov. Body sa im pri pravidelnom štvrťročnom vyúčtovaní premenia na peniaze.

    Hitom biopotravín sú citróny, cibuľa a paradajky. Najžiadanejšie výrobky vlastnej značky Tesco Organic sú syry Camembert a Eidam a hovädzia roštenka. Ponuka radu Tesco Organic obsahuje od roku 2007 široké spektrum výrobkov ako cereálne výrobky, semienka a orechy, niekoľko druhov čajov a kávy, nápoje, ryžu, cestoviny, olivové oleje, veľký výber čerstvého mäsa a údenín, ovocie a zeleninu.


    Prečo sú biopotraviny chutnejšie?

    • Biopotraviny neobsahujú žiadne cudzorodé pridané látky, a tak vynikne ich prirodzená chuť. Chuť bio ovocia a zeleniny je výraznejšia vďaka ich nižšej vodnatosti.
    • Aby mohli výrobky niesť označenie bio, musí minimálne 95 % použitých surovín pochádzať z ekologického poľnohospodárstva. To znamená z farmy, kde sa nepoužívajú pesticídy, umelé hnojivá ani geneticky modifikované organizmy.
    • Na ekofarmách sa zvieratá chovajú s možnosťou výbehu alebo pastvy a sú kŕmené prirodzenými krmivami bez stimulátorov rastu či hormonálnych prípravkov.
    • Splnenie všetkých uvedených požiadaviek musí byť podložené certifikáciou, ktorú udeľujú kontrolné orgány s týmto oprávnením.

    Najpredávanejším výrobkom šetriacim životné prostredie je dlhodobo modrá viackrát použiteľná Tesco nákupná taška, ktorej predaj vzrástol počas júna a júla o vyše polovicu. Spoločnosť Tesco vyhlásila v júni aj súťaž o jej nový dizajn. Zákazníci môžu do konca augusta posielať svoje návrhy na e-mail: tescofb@sk.tesco-europe.com. Spomedzi troch najlepších návrhov vyberú fanúšikovia facebookovej stránky TESCO SK ten najlepší. Autor víťazného návrhu získa nákupné poukážky Tesco v hodnote 1 000 eur.

    TOP 3 – Najpredávanejšie ekologické výrobky v Tescu

    Biopotraviny
    1. Bio citróny balené v sieťke 500 g. Cena: 1,69 €
    2. Bio cibuľa 750 g. Cena: 1,19 €
    3. Bio paradajky 500 g. Cena: 1,99 €

    Tesco Organic – vlastná značka Tesco
    1. Tesco Organic Camembert 80 g. Cena: 1,15 €
    2. Tesco Organic Eidam 40 % 200 g. Cena: 2,35 €
    3. Tesco Organic Hovädzia roštenka. Cena: 15,90 €

    Najpredávanejšie výrobky šetriace životné prostredie v Tescu
    1. Tesco eko nákupná taška modrá veľká
    2. Úsporné žiarivky 14 W a 23 W
    3. Tesco nabíjačka batérií
    4. Tesco eko nákupná taška modrá malá
    5. Tesco eko taška jutová

    Zdroj: TESCO STORES SR


    Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s.
    , člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 126 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 60 hypermarketov, z toho 7 Extra, 37 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.