icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Do Školmánie sa zapojilo cez 2200 škôl z celého Slovenska

    6.6.2014 08:18:00 | Spoločenská zodpovednosť

    Bratislava, 4. jún 2014 – Športové aktivity, súťaže s výhrami pre všetkých žiakov a školský výlet pre vylosovanú triedu. Zdravé a hravé výhry poputujú do dvoch základných škôl na Slovensku. V Tesco Školmánii zvíťazili ZŠ Sokolíkova v bratislavskej Dúbravke a Základná škola s materskou školou Podlužany neďaleko Levíc. Prvý deň plný športu a hier prebieha dnes v areály ZŠ Sokolíkova.

    „Naša škola rada prijíma akékoľvek dobré výzvy a tak sme uvítali možnosť získať športový deň pre našich žiakov. Chceli sme im umožniť prežiť deň plný pohybu, zábavy a športových súťaží v priateľskej atmosfére a v duchu fair-play,“  vyhlásil Mgr. Ľubomír Kocmunda, riaditeľ víťaznej ZŠ Sokolíkova.

    „Naše ďakujem patrí celej komunite okolo našej školy. Opäť sa ukázala jej súdržnosť a húževnatosť,“ hovorí Mgr. Stanislava Kasanová, riaditeľka ZŠ spojenej s MŠ Podlužany.

    Celkovo sa do Tesco Školmánie zapojilo cez 2200 škôl z celého Slovenska. Súťaž bola súčasťou zberateľského programu s postavičkami od Walta Disneyho, ktorý prebiehal v obchodoch Tesco. Za každých 10 eur nákupu zákazník získal zdarma balíček anglicko – slovenských kartičiek. Každý balíček obsahoval i unikátny kód, ktorý bolo možné priradiť ku konkrétnej škole prostredníctvom webstránky www.rozpravkovetesco.sk.

    Pre férové podmienky organizátor, spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., odovzdá hneď dve ceny. Jednu bratislavskej ZŠ Sokolíkova, ktorá nazbierala celkovo najvyšší počet zaregistrovaných kódov. Výhra poputuje i do školy s najviac zaregistrovanými kódmi na jedného žiaka - do ZŠ s MŠ Podlužany. Rozdelením súťaže na dve kategórie organizátor umožnil zvíťaziť i škole s menším počtom žiakov, ktorá by inak bola znevýhodnená.

    „Veľmi nás víťazstvo teší. Oceňujem, že pravidlá súťaže boli nastavené tak, aby mohla vyhrať i škola s malým počtom žiakov, ako je tá naša. Súťaž pre školy tak bola spravodlivá,“ hovorí Mgr. Stanislava Kasanová, riaditeľka ZŠ spojenej s MŠ Podlužany.

    Obe školy vyhrali športový deň a školský výlet pre jednu vylosovanú triedu. Prvý športový deň, pre školu ZŠ Sokolíkova, prebieha dnes. Počas športového dňa spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. deťom zabezpečuje zdravé stravovanie, i prostredníctvom značky Vitakids, výrobkov vyvinutých špeciálne pre deti. O pitný režim sa deťom postarajú minerálne vody Zlatá Studňa.

    „Cieľom kampane Disney bolo i napomôcť zdravému životnému štýlu detí. Preto sme ako cenu zvolili športový deň. Záujem predbehol naše očakávania. Súťažné kódy registrovali skutočne desaťtisíce ľudí. To nás presvedčilo, že náš zámer sa stretlol s veľkými sympatiami,“  hodnotí priebeh súťaže Matúš Harmata, projektový manažér kampane zo spoločnosti Tesco Stores SR, a.s..

    Úspešnosti Tesco Školmánie pomohla i jednoduchá a nenáročná forma súťaže. Školy ani rodičia neboli zaťažovaní zbieraní výrobkov, zasielaním obálok či obalov poštou. Celkové výsledky Školmánie, i s výsledným poradím škôl, sú stále dostupné na www.rozpravkovetesco.sk.

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 151 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 35 expresov, 63 hypermarketov, z toho 8 Extra, 48 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti je poskytnúť zákazníkovi hodnotu za peniaze.