icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Celé Slovensko hľadá maxi Clubcard!

    2.12.2011 12:23:00 | Produkty, Služby, Ceny

    BRATISLAVA 28. november 2011 – Najpopulárnejší vernostný program na Slovensku Tesco Clubcard v decembri odmení 100 Slovákov cenami vo výške 20 000 eur! Od 3. decembra 2011 totiž štartuje jedinečná hra Slovensko hľadá Clubcard v desiatich najväčších mestách. Úlohou účastníkov bude počas desiatich dní nájsť maxi Clubcard karty vo svojich mestách, odniesť ich do predajní Tesco. Výmenou za každú maxi Clubcard získať nálezca ihneď poukážky v hodnote 100 €. Celkový vyžrebovaný výherca získa počas slávnostného vyhlásenia hlavnú cenu – fantastický vianočný darček – 10 000 €!

    „Chceme sa všetkým zákazníkom Tesco hravou formou, ktorá prinesie aj trošku vzrušenia a napätia, poďakovať za ich vernosť a zlepšiť im Vianoce. Je to prvýkrát, čo sa Tesco súťaž a Clubcard presúva z predajní priamo k zákazníkom do ulíc. Veríme, že súťažou potešíme nielen 100 výhercov, ale aj ich rodiny a blízkych. Tesco chce byť pre zákazníkov nielen miestom na výhodné nákupy, ale aj synonymom pre služby, zábavu a dlhodobé partnerstvo,“ uviedla Mette Maix, marketingová riaditeľka Tesco Stores SR.

    Súťaž Slovensko hľadá Clubcard sa začína 3. decembra 2011 v Bratislave a následne pokračuje v Trnave, Nitre, Trenčíne, Žiline, Martine, Banskej Bystrici, Poprade, Prešove a končí sa 12. decembra 2011 v Košiciach. V každom meste súťaž odštartuje sprievodný program – kúzelnícka šou, ktorej vyvrcholením bude zmiznutie 10 kusov maxi Clubcard. Maxi vernostné karty budú ukryté na prístupných verejných miestach, na námestiach, v parkoch, v obchodných domoch a pod. Súťažiaci, ktorí Clubcard nájdu, ju musia do 21. decembra 2011 odovzdať v predajniach Tesco, kde okamžite získavajú výhru – poukážky na nákup v hodnote 100 €. Vyvrcholením celej hry bude žrebovanie hlavnej ceny v hodnote 10 000 € v rádiu Expres 23. 12. 2011.

    „Hry sa môže zúčastniť naozaj každý, dokonca aj súťažiaci, ktorí zatiaľ nie sú členmi Clubcard Súťaž podporíme rádiovými spotmi v lokálnych rádiách a aj informáciami v našich predajniach. Priebeh súťaže, zaujímavosti, fotografie a ďalšie informácie o miestach ukrytia Clubcard môžu účastníci sledovať aj na našom Facebooku – Tesco SK a na webstránke www.clubcard.sk,“ uviedol Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR.

    Program súťaže v jednotlivých mestách

    Ako funguje Clubcard
    Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Na každej účtenke sa zobrazuje počet pripísaných bodov, ako aj celkový počet nazbieraných bodov. Raz za štvrťrok každý zákazník získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Okrem toho ako bonus zákazník získa aj kupóny na cenovo zvýhodnenú ponuku na konkrétne výrobky.

    Fakty o karte Clubcard

    • Spoločnosť Tesco rozdelila za rok 2011 medzi svojich verných zákazníkov vyše 10,35 milióna eur
    • Priemerná hodnota poukážky je v aktuálnom vyúčtovaní 3,95 eura
    • Za minulý finančný rok rozdelila spoločnosť Tesco svojim zákazníkom formou odmien 7,49 milióna eur
    • Tesco má 1,17 milióna držiteľov klubovej karty Clubcard

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 111 obchodov, a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede. So svojimi vyše 9 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých