icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Bratislavský Beh pre život podporilo rekordných 3 543 ľudí!

    5.6.2011 13:45:00 | Spoločenská zodpovednosť
    BRATISLAVA, 5. jún 2011 – Ľudia z Bratislavy a okolia prekonali v sobotu 4. júna 2011 rekord v jednom z najväčších charitatívnych podujatí na Slovensku – v Behu pre život. Na Partizánsku lúku prišlo podporiť výskum rakoviny štvorkilometrovým behom 3543 ľudí, čo je o 1074 viac účastníkov než vlani v Bratislave. Bežci prispeli na dobrú vec štartovným vo výške 12953 eur. ,,Je úžasné koľko ľudí podporuje Beh pre život, verím, že na budúci rok bude počet bežcov dvojnásobný!“ uviedol patrón Behu pre život pre celé Slovensko herec Jozef Vajda. Bratislavského behu sa zúčastnili aj jeho patróni – medzinárodná prezentérka aerobiku Lucia Medeková, ktorá rozdala bežcom v cieli medaily, a operný spevák Martin Babjak, ktorý trasu aj osobne zabehol.


    Beh pre život je séria nesúťažných behov, ktoré prebiehajú už štvrtý rok počas mája a júna v piatich mestách Slovenska. Beh organizuje Nadácia Tesco, ktorá všetky vyzbierané peniaze daruje Nadácii Výskum rakoviny. ,,Naším cieľom v tomto roku je vyzbierať 70-tisíc eur na kúpu špičkového prístroja ELISpot dôležitého pre prípravu protinádorových vakcín. Beh bol zatiaľ v štyroch z piatich miest a môžem povedať, že sme už prekonali cieľ v počte bežcov – plánovali sme účasť 10-tisíc ľudí a už sa behov zúčastnilo vyše 11-tisíc ľudí, čo je úžasné a všetkým ďakujeme,“ uviedol Michal Dyttert z Nadácie Tesco. Posledný z tohtoročnej série Behov pre život bude v sobotu 11. júna v Trenčíne o 15.00 h.

    Beh pre život je už stabilným a veľmi obľúbeným charitatívnym podujatím na Slovensku, ktorý má každoročne pevne stanovený cieľ - urobiť niečo pre svoje zdravie a zároveň prispieť na dobrú vec. Výhodou podujatia je, že sa ho môže zúčastniť každý bez rozdielu veku či fyzickej kondície, vrátane rodičov s celkom malými deťmi. Trasu, ktorá je dlhá približne štyri kilometre, môžu účastníci prebehnúť alebo prejsť aj s deťmi v kočíku či so štvornohým miláčikom. Účastníci dostanú na štarte tyrkysové tričko a štartovné číslo, v cieli zas medailu a malé občerstvenie – ovocie, nápoj a tašku s darčekmi od partnerov projektu.

    Termíny Behov (vždy v sobotu):

    • Prešov - 14. máj 2011 o 15:00 h na Hlavnej ulici
    • Žilina – 21. máj 2011 o 15:00 h na Námestí A. Hlinku
    • Nitra – 28. máj 2011 o 11:00 h spred Divadla A. Bagara
    • Bratislava - 4. jún 2011 o 11:00 h na Partizánskej lúke
    • Trenčín – 11. jún 2011 o 15:00 h na Mierovom námestí

    Všetky informácie o behoch vrátane trasy a možností prispenia sú na internetovej stránke www.behprezivot.sk alebo na Facebookovej stránke Tesco Beh pre život.

    Aké sú formy prispenia?

    • prihlásiť sa do behu on-line alebo na mieste s minimálnym štartovným: 5 € pre dospelých, 2 € pre dôchodcov nad 62 rokov (vrátane) a deti od 6 do 18 rokov, pre deti do 6 rokov bude účasť zdarma, 10 € bude stáť rodinný lístok (dvaja dospelí, dve až tri deti)
    • poslať príspevok na účet VÚB 2434842458/0200
    • poslať darovaciu SMS v tvare DMS BEZME na telefónne číslo 877 (cena je 1 €)
    • zapojiť sa do sponzoringu cez internet alebo podporiť virtuálneho bežca
    • kúpiť darčekové predmety priamo v mieste akcie – tyrkysové šnúrky, reflexné pásky
    • usporiadať zbierku na vašom pracovisku, v škole alebo v záujmovom krúžku

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 98 obchodov - 5 obchodných domov, 11 Expresov, 54 hypermarketov, z toho 3 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8400 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých. Tesco aktívne prispieva aj k zdravšiemu životu Slovákov. Pred štyrmi rokmi vyhlásila spoločnosť Tesco Stores SR projekt Plán zodpovedného susedstva s cieľom chrániť životné prostredie a podporovať zdravý životný štýl. Vo svojich obchodoch ponúka vlastné značky podporujúce zdravé stravovanie a zdravý životný štýl Tesco Healthy Living s nižším obsahom tuku a soli a jeho novú verziu Tesco Light Choices, ako aj výrobky v kvalite bio Tesco Organic. Aby ľudia športovali aj doma, Tesco uviedlo vlastnú značku športových náčiní Tesco One Body. Tesco ako jeden z prvých reťazcov zaviedol na potravinách jednoduchšie nutričné značenie, ktoré majú na všetkých obaloch tovarov vlastnej značky.