icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Beh pre život podporilo vyše tisíc Trenčanov

    12.6.2011 13:43:00 | Spoločenská zodpovednosť
    TRENČÍN, 12. jún 2011 – Presne 1049 Trenčanov behom podporilo v sobotu 11. júna 2011 výskum rakoviny. Celoslovenské podujatie Beh pre život organizuje počas mája a júna v mestách Slovenska Nadácia Tesco, ktorá vyzbierané peniaze daruje Nadácii Výskum rakoviny. Trať centrom mesta dlhú štyri kilometre prebehol aj patrón trenčianskeho Behu pre život Ľubo Sekeráš: ,,Som veľmi rád, že také množstvo Trenčanov podporilo dobrú vec a teším sa na ďalší ročník.“ Trenčania prispeli na výskum rakoviny štartovným vo výške 3 228,50 eur. Beh v Trenčíne uzatvoril tohtoročnú sériu Behov pre život, ktoré sa okrem Trenčína uskutočnili aj v Nitre, Bratislave, Žiline a v Prešove.

    „Projekt Beh pre život je čoraz populárnejší, celkovo sa do behov počas troch rokov zapojilo vyše 15 000 ľudí. Preto okrem pôvodnej Bratislavy, Nitry, Prešova a Žiliny sme ho rozšírili o ďalšie mesto – Trenčín, uviedol Michal Dyttert za Nadáciu Tesco, ktorú spoločnosť Tesco založila tento rok a pod hlavičkou ktorej sa po prvý raz organizuje Beh pre život. Beh sa tento rok organizuje na nákup unikátneho prístroja ELISpot v hodnote 70-tisíc eur, ktorý je dôležitý pre výskum rakoviny a prípravu protinádorových vakcín.

    Výhodou podujatia je, že sa ho môže zúčastniť každý bez rozdielu veku či fyzickej kondície, vrátane rodičov s celkom malými deťmi. Trasu, ktorá je dlhá približne štyri kilometre, môžu účastníci prebehnúť alebo prejsť aj s deťmi v kočíku či so štvornohým miláčikom. Účastníci dostanú na štarte tyrkysové tričko a štartovné číslo, v cieli zas medailu a malé občerstvenie – ovocie, nápoj a tašku s darčekmi od partnerov projektu. Všetky informácie o behoch vrátane trasy a možností prispenia sú na internetovej stránke www.behprezivot.sk alebo na Facebookovej stránke Tesco Beh pre život.

    Aké boli termíny Behov (vždy v sobotu):

    • Prešov - 14. máj 2011 o 15:00 h na Hlavnej ulici
    • Žilina – 21. máj 2011 o 15:00 h na Námestí A. Hlinku
    • Nitra – 28. máj 2011 o 11:00 h spred Divadla A. Bagara
    • Bratislava - 4. jún 2011 o 11:00 h na Kamennom námestí
    • Trenčín – 11. jún 2011 o 15:00 h na Mierovom námestí


    Aké sú formy prispenia?

    • prihlásiť sa do behu on-line alebo na mieste s minimálnym štartovným: 5 € pre dospelých, 2 € pre dôchodcov nad 62 rokov (vrátane) a deti od 6 do 18 rokov, pre deti do 6 rokov bude účasť zdarma, 10 € bude stáť rodinný lístok (dvaja dospelí, dve až tri deti)
    • poslať príspevok na účet VÚB 2434842458/0200
    • poslať darovaciu SMS v tvare DMS BEZME na telefónne číslo 877 (cena je 1 €)
    • zapojiť sa do sponzoringu cez internet alebo podporiť virtuálneho bežca
    • kúpiť darčekové predmety priamo v mieste akcie – tyrkysové šnúrky, reflexné pásky
    • usporiadať zbierku na vašom pracovisku, v škole alebo v záujmovom krúžku

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 98 obchodov - 5 obchodných domov, 11 Expresov, 54 hypermarketov, z toho 3 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8400 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.
    Tesco aktívne prispieva aj k zdravšiemu životu Slovákov. Pred štyrmi rokmi vyhlásila spoločnosť Tesco Stores SR projekt Plán zodpovedného susedstva s cieľom chrániť životné prostredie a podporovať zdravý životný štýl. Vo svojich obchodoch ponúka vlastné značky podporujúce zdravé stravovanie a zdravý životný štýl Tesco Healthy Living s nižším obsahom tuku a soli a jeho novú verziu Tesco Light Choices, ako aj výrobky v kvalite bio Tesco Organic. Aby ľudia športovali aj doma, Tesco uviedlo vlastnú značku športových náčiní Tesco One Body. Tesco ako jeden z prvých reťazcov zaviedol na potravinách jednoduchšie nutričné značenie, ktoré majú na všetkých obaloch tovarov vlastnej značky.