icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Až 99 % predaja mlieka v Tescu z domácej produkcie

    17.3.2011 12:33:00 | Korporátna
    Bratislava, 17. marca 2011 – Tesco pomáha mliekarenskému sektoru na Slovensku. Potvrdzujú to výsledky predaja mlieka za rok 2010. Až 99 % mlieka predaného v tejto sieti pochádzalo zo Slovenska.

    Suverénne najobľúbenejším mliekom sa za minulý rok stala vlastná značka Tesco výhodný nákup od trojlístka domácich firiem Tatranskej mliekarne Kežmarok, Euromilku Veľký Meder a Rajo Bratislava. Tesco spolupracuje so siedmymi veľkými slovenskými dodávateľmi, ktorí majú jednak vlastné výrobky v predaji tohto reťazca a jednak sa podieľajú aj na výrobkoch vlastnej značky Tesco či už ide o Tesco výhodný nákup, Tesco Štandard, Tesco Organic, čo je kvalita bio či Horské mlieko, ktoré má v ponuke iba Tesco pod vlastnou značkou.

    „Je našou prioritou podporovať domácich výrobcov i spracovateľov mlieka a teší nás, že naši zákazníci tak výrazne obľubujú mlieko od slovenských dojníc“, hovorí v tejto súvislosti Róbert Puškár, nákupca mlieka zo spoločnosti Tesco Stores SR.

    „Predaj mlieka pravidelne podporujeme výraznými cenovými zľavami, čo naši zákazníci v čase ekonomickej krízy oceňujú. Dôkazom toho je napríklad predaj mlieka minulý týždeň, keď naši zákazníci kúpili taký objem, ktorý označujeme ako rekordný“, hovorí Vladimír Hikker, kategory manažér mliečnych výrobkov.

    Ako úspešná sa ukázala napríklad aj marketingová kampaň, ktorá zviditeľňuje výrobky domácej proveniencie priamo na predajnej ploche. Zákazníci sa tak ľahšie orientujú, ktoré výrobky sú slovenské a môžu tak čo najskôr vyhľadať svoj obľúbený výrobok.

    V tejto súvislosti sú zaujímavé aj výsledky vlaňajšieho prieskumu o propagačnej kampani k slovenským výrobkom. Až 40 percent opýtaných si nové označenie propagačných materiálov všimlo a 17 percent dokonca uviedlo, že kampaň ovplyvnila ich výber. Ba čo viac, väčšina opýtaných sa vyjadrila, že potraviny slovenského pôvodu vnímajú ako najkvalitnejšie. Medzi najobľúbenejšie patria typické domáce výrobky ako bryndza, oštiepky, parenice, ovčie syry. Napokon pokiaľ ide o mlieko, nie náhodou prvú veľkú celonárodnú kampaň urobilo Tesco už pred rokmi pod názvom Dni mlieka a táto promočná oslava mlieka s cielenou podporou na domácich producentov mlieka a mliečnych výrobkov zotrvala podnes.

    „Našou prioritou je aj naďalej robiť výrazné aktivity a iniciatívy na podporu predaja mlieka domácej výroby. A to nielen preto, aby sme pomohli eliminovať ťažkosti, na ktoré upozorňujú predstavitelia profesijných združení, ale tiež preto, že zákazníci majú slovenské mlieko radi a chutí im,“ povedala pri tejto príležitosti Darina Kubranská, riaditeľka oddelenia čerstvých potravín Tesco Stores SR, a.s.

    Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 97 obchodov - 5 obchodných domov, 10 Expresov, 54 hypermarketov, z toho 3 Extra, 28 supermarketov a 16 čerpacích staníc. So svojimi vyše 8 400 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.