icon_search

    Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

    Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

    Ako predať slovenské pivo do štyroch krajín Európy – návod na úspech

    11.7.2016 12:00:00 | Produkty, Služby, Ceny

    Bratislava, 11. júl 2016  – V marci tohto roka sa v obchodoch Tesco exkluzívne začal predaj remeselného piva malého slovenského pivovaru Karpat. Úspešná spolupráca s pivovarom  pokračovala a od júna je na pultoch slovenské pivo pod privátnou značkou Tesco Finest. Privátna značka sa však nepredáva iba na Slovensku, ale aj v ďalších troch krajinách strednej Európy, kde Tesco pôsobí: v Česku, Poľsku a Maďarsku. Malý pivovar z Hrnčiaroviec nad Parnou pri Trnave tak vďaka spolupráci s Tescom expandoval do celej strednej Európy.

    S vedomím kvality na pulty hypermarketov

    So zaujímavou a nevšednou ponukou prišiel pivovar Karpat. V rodinnom remeselnom pivovare  varia poctivé slovenské pivo, v ktorom odborníci spájajú tradičné postupy, najkvalitnejšie suroviny,  karpatskú vodu, moderné technické vybavenie s umením svetovo uznávaného sládka. Pivá sú výnimočné nezameniteľným charakterom a bohatou chuťou. „Ponuka výrobkov dodávateľa piva Karpat bola pre nás a našich zákazníkov veľmi zaujímavá a  dohodli sme sa preto na vzájomne výhodnej spolupráci “, hovorí Miroslav Užovič, manažér nákupu piva a liehovín spoločnosti Tesco Stores SR. Pivá značky Karpat oslovili zákazníkov po všetkých stránkach svojou kvalitou, ale aj dobrou cenou.

    Od vlastnej značky k privátnej – Tesco Finest

    Pod privátnou značkou Tesco Finest nájdu zákazníci Tesca na Slovensku viac ako 260 produktov. Tesco Finest je zárukou vyššej kvality, zaujímavých a exkluzívnych chutí, za ktoré si zákazníci radi priplatia. „Pivá z pivovaru Karpat spĺňajú všetky tieto atribúty a aj preto sme sa rozhodli rozšíriť ponuku remeselných pív pod privátnou značkou o pivá Lager, ALE, IPA, Wheat, Stout a Porter“, hovorí Miroslav Užovič zo spoločnosti Tesco a dodáva: „s ohľadom na kvalitu majú tieto pivá najvýhodnejšiu cenu na trhu, za tretinku zaplatíte menej ako euro.“. Spolupráca na príprave ponuky privátnej značky bola obojstranná, Michaela Mrázová z pivovaru Karpat povedala: „Dizajn fliaš pripravovala spoločnosť Tesco, receptúru jednotlivých pív zabezpečoval tím sládkov pivovaru Karpat pod vedením hlavného sládka Tomáša Huba“. Všetky pivá sú nefiltrované a jemne pasterizované prietokovým pasterom. Týmto procesom sa dosiahne zvýšenie stability (odolnosť voči výkyvom tepla, pôsobeniu svetla), a pritom ide iba o minimálny zásah do pôvodnej chuti piva.

    Čo nájdete v ponuke pív Tesco Finest

    LAGER 5,2% – Ležiak 12 premium

    ALE 5,2%

    IPA 5,8%

    WHEAT (pšenica) 5,0%

    STOUT 4,8%

    PORTER 5,3%

     

    Remeselný pivovar KARPAT je malý rodinný pivovar, ktorý vstúpil na pivovarnícku scénu v auguste 2015 a ani nie za rok sa presadil na slovenských aj medzinárodných degustačných súťažiach. Ich WeizenBock získal zlatú medailu na 10. ročníku Jarnej ceny sládkov v Pivovarskom dome Zvikov a Karpat Lager Premium 12 získal 3. miesto v kategórii ležiakov na Slovenskej pivnej korunke. Pivovar navrhol a postavil plzeňský sládek Josef Krýsl a hlavným sládkom pivovaru KARPAT je Tomáš HUB, ktorý bol viac ako 20 rokov garantom varenia craft piva na troch kontinentoch (Európa, Ázia, Austrália).