Clubcard účet | Clubcard

Banner

Čo všetko poskytuje
Môj Clubcard účet?

#

Máte prehľad o tom, kedy a kde ste body nazbierali.

#

Môžete si vytlačiť poukážky a zľavové kupóny.

#

Môžete si vybrať spôsob, akým budete dostávať vyúčtovanie.

#

Poukážky máte k dispozícii skôr ako ostatní.

#

Ľahko si sami môžete meniť osobné údaje a spôsob kontaktovania.

#

V prípade straty svojej karty môžete požiadať o náhradnú.

Mobilná aplikácia
Tesco Clubcard

Ukončenie podpory mobilnej aplikácie Tesco Clubcard
pre platformu Windows phone


Informujeme zákazníkov, že z technických dôvodov ukončujeme podporu mobilnej aplikácie Tesco Clubcard pre platformu Windows phone. Ukončenie podpory znamená, že nebude možné stiahnuť aplikáciu z Windows Store, rovnako nebude možné otvoriť a používať aplikáciu vo vašom Windows phone.

Podpora iOS a Android operačných systémov nebude narušená. Uvedomujeme si, že táto situácia môže byť pre našich užívateľov nepríjemná, preto sme pripravili niekoľko alternatívnych riešení:

  • Ak máte telefón s Android alebo iOS operačným systémom, môžete si aplikáciu stiahnuť a používať na týchto zariadeniach.
  • Využívať môžete aj online verziu Clubcard účtu (v sekcii Môj Clubcard účet na www.clubcard.sk), kde nájdete informácie o svojich bodoch, kupónoch, poukážkach a osobných údajoch.
V prípade informácií alebo otázok týkajúcich sa programu Clubcard, vašich bodov, poukážok alebo preferencií môžete kontaktovať aj našu Helplinku na čísle 0800 222 333.

#

Stiahnite si mobilnú aplikáciu Tesco Clubcard do svojho mobilu a majte svoje Clubcard peňažné poukážky a kupóny neustále so sebou.

# #
# #