icon_search

    Malá pomoc pri rýchlom a bezpečnom nakupovaní

    Neustále sa snažíme zefektívniť vaše nakupovanie. Obzvlášť v týchto dňoch. Záleží nám na vašej spokojnosti, ako aj na vašej bezpečnosti. Aj preto by sme vám radi odporučili našu malú pomoc pri nakupovaní – službu Scan&Shop a jej aplikáciu.

    So službou Scan & Shop môžete vo vybraných obchodoch skenovať produkty počas nákupu a naskenované produkty vkladať priamo do svojej tašky. Svoj nákup tak nemusíte opäť vykladať a baliť späť do tašiek pri pokladni. Keď ste s nákupom hotoví, zaplatíte pri samoobslužnej pokladni bez čakania v rade. A nákup je vybavený!

    Čiarové kódy skenujete počas nakupovania, takže môžete svoje výdavky stále kontrolovať a tovar meniť podľa potreby.
    Čiarové kódy skenujete počas nakupovania, takže môžete svoje výdavky stále kontrolovať a tovar meniť podľa potreby.
    Naskenované výrobky vkladáte priamo do svojich tašiek. Pri pokladni už nemusíte tovar vykladať a opätovne baliť.
    Naskenované výrobky vkladáte priamo do svojich tašiek. Pri pokladni už nemusíte tovar vykladať a opätovne baliť.
    Keď máte nákup hotový, zaplatíte pri samoobslužnej pokladni a vyhnete sa čakaniu v rade.
    Keď máte nákup hotový, zaplatíte pri samoobslužnej pokladni a vyhnete sa čakaniu v rade.

    Ako Scan&Shop funguje

    Naskenujte kód

    Naskenujte kód

    Naskenujte QR kód prevádzky pri vchode do obchodu a začnite nakupovať.

    Naskenujte tovar

    Naskenujte tovar

    Každý produkt, ktorý naskenujete, sa zobrazí v nákupnom zozname.

    Ovocie a zeleninu, ktoré predávame na váhu, najprv odvážte a následne naskenujte kód na váhe.

    Čiarové kódy tovaru, ako je napr. pečivo, nájdete na príslušných regáloch.

    Vložte všetko do tašiek

    Vložte všetko do tašiek

    Vyhnite sa vykladaniu a baleniu tovaru pri pokladni. Všetko si vložte rovno do tašiek počas nákupu.

    Bezpečnostné štítky z produktov vám odstráni náš asistent v platobnej zóne.

    Zaplaťte bez čakania

    Zaplaťte bez čakania

    Na dokončenie nákupu naskenujte QR kód, ktorý vidíte nad pokladňou alebo vedľa nej.

    Pomocou prenosného skenera pri pokladni naskenujte nový čiarový kód zo svojho mobilného zariadenia.

    Zaplaťte ktorýmkoľvek z akceptovaných spôsobov platby.

    1 / 2
    Naskenujte kód

    Naskenujte kód

    Ak chcete využiť Clubcard, zoberte si prenosný skener a naskenujte svoju kartu Clubcard (musí byť naskenovaná ešte pred nákupom).

    Ak chcete nakupovať bez vernostnej karty, na dotykovej obrazovke zvoľte možnosť „No Clubcard“ a vyberte si skener, ktorý sa rozsvieti nazeleno.

    Získajte Clubcard na ďalšie nákupy.

    Naskenujte tovar

    Naskenujte tovar

    Čiarové kódy produktov skenujte cez aplikáciu zo vzdialenosti 15 cm. Produkt by sa mal objaviť v nákupnom zozname, pričom budete počuť pípnutie.

    Ovocie a zeleninu, ktoré predávame na váhu, najprv odvážte a následne naskenujte kód na váhe. Pri nebalenom tovare, akým je napríklad pečivo, jednoducho naskenujte čiarový kód z regálu.

    Vložte do tašky

    Vložte do tašky

    Už žiadne vykladanie tovaru pri pokladnici. Teraz si môžete ukladať tovar z regálov rovno do svojich nákupných tašiek.

    Položky s bezpečnostnými štítkami naskenujte štandardným spôsobom, ale vložte ich do nákupného košíka zvlášť. V platobnej zóne vám niektorý z našich asistentov štítky ochotne sníme.

    Zaplaťte

    Zaplaťte

    Prejdite do pokladničnej zóny Scan&Shop a naskenujte QR kód na obrazovke pokladnice.

    Nasledujte inštrukcie na obrazovke a dokončite svoj nákup vybraným spôsobom platby.

    1 / 2

    Kontrola: Radi by sme vás upozornili, že váš nákup môže byť vybraný na náhodnú kontrolu. V prípade zistenia rozdielu medzi zoznamom naskenovaných položiek a obsahom vašej nákupnej tašky vám bude celý nákup opätovne naskenovaný. Ak pri skenovaní alebo platbe narazíte na akýkoľvek problém, obráťte sa, prosím, na našich asistentov predaja.

    Často kladené otázky

    Musím skenovať každú položku?

    V prípade, že máte v nákupnom košíku rôzne položky, je potrebné naskenovať každú zvlášť. Ak nakupujete viac kusov rovnakého výrobku, stačí výrobok naskenovať len jedenkrát a upraviť množstvo klávesmi +/-, prípadne rovno zadať finálny počet kusov v nákupnom košíku.

    Ako naskenujem výrobky, ktoré nemajú čiarový kód?

    Položky z oddelenia ovocia, zeleniny a pekárne sú voľnopredajné a nemajú čiarový kód. Pri nákupe kusových výrobkov z oddelenia ovocia, zeleniny a pekárne naskenujte, prosím, čiarový kód z etikety Scan&Shop umiestnenej pri výrobku na predajnej ploche. Váhové položky z oddelenia ovocia a zeleniny je potrebné najskôr zvážiť na váhe Scan&Shop, ktorá sa nachádza v oddelení ovocia a zeleniny.

    Postup je veľmi jednoduchý:

    - Položte tovar na váhu.
    - Vyhľadajte výrobok podľa názvu alebo obrázka na váhe.
    - Z váhy je automaticky vytlačená etiketa s údajmi o výrobku – druh, váha, cena – a čiarový kód.
    - Nalepte, prosím, etiketu na výrobok a naskenujte čiarový kód na pridanie do nákupného košíka.

    Čo mám robiť s výrobkami, ktoré majú bezpečnostný čip?

    Položky s bezpečnostnými čipmi naskenujte štandardným spôsobom, ale vložte ich do nákupného košíka zvlášť. V platobnej zóne vám niektorý z našich asistentov čipy ochotne sníme.

    Ako môžem naskenovať zľavnené výrobky?

    Zľavnené výrobky sú označené špeciálnou etiketou, na ktorej je uvedený čiarový kód a cena po zľave. Na pridanie výrobku do nákupného košíka naskenujte čiarový kód z tejto etikety. Výrobok bude pridaný do nákupného košíka už so zľavnenou cenou.

    Čo znamená náhodná kontrola nákupu a ako často budú moje nákupy kontrolované?

    V rámci skvalitnenia služby Scan&Shop sú niektoré nákupy náhodne kontrolované. Chceme sa uistiť, že používanie tejto služby je pre našich zákazníkov jednoduché a bezproblémové. Náhodnú kontrolu vykonávajú naši asistenti pri pokladniach. Ak systém vyberie na kontrolu práve vás, kontaktujte, prosím, asistentov, ktorí vykonajú kontrolu náhodne zvolených položiek vo vašom nákupnom košíku.

    V prípade rozdielu medzi zoznamom naskenovaných položiek a obsahom nákupného košíka vám bude celý nákup opätovne naskenovaný a zároveň bude aj ďalší váš nákup podrobený kontrole.

    Čo mám robiť, ak sa výrobok nedá naskenovať?

    Ak máte so skenovaním tovaru nejaký problém, nenaskenované položky vložte do svojho nákupného košíka zvlášť. V platobnej zóne vám ich niektorý z našich asistentov predaja ochotne naskenuje.

    Môžem pri Scan&Shop nákupoch použiť Clubcard?

    - Nakupovať cez Scan&Shop môžete s použitím, ale aj bez použitia Clubcard.

    - Rovnakú Clubcard môžete použiť aj pri viacerých súčasne prebiehajúcich nákupoch v rámci Scan&Shop.

    - V prípade nákupu bez použitia Clubcard bude váš nákup vždy podrobený kontrole.

    Ako môžem zaplatiť?

    Svoj nákup Scan&Shop môžete zaplatiť pri štandardnej alebo samoobslužnej pokladni naskenovaním ukončovacieho QR kódu umiestneného pri pokladniach. Následne si zvolíte typ platby, ktorý vám najviac vyhovuje.

    Nakupujte teraz so Scan&Shop aplikáciou.
Rýchlo, jednoducho a bezpečne.