icon_search

    Vážime si vašu dôveru a ďakujeme vám za rešpektovanie opatrení, ktoré prispievajú k vyššej bezpečnosti donášok a pomáhajú chrániť vás i našich vodičov.
    Z dôvodu aktuálneho vývoja situácie okolo koronavírusu sme nútení od 5. 10. obmedziť donášku po prvé uzamykateľné dvere. Prosím, pri dodaní majte na tvári rúško a skontrolujte si, či máte správne zadaný telefonický kontakt, aby sa s vami vodič mohol dohodnúť na detailoch doručenia podľa vašich predstáv. Naďalej robíme všetko preto, aby sme vám nákupy doručovali bezpečne. Dodržiavame najprísnejšie hygienické opatrenia – od používania rúšok a dezinfekcie
    až po dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti.

     

    V aktuálnej situácii je možné, že tieto podmienky sa budú meniť spolu s vývojom situácie. Aby sme to spoločne zvládli,
    riaďte sa, prosím, nasledujúcimi inštrukciami.

    Dôležité informácie pre zákazníkov, ktorí sú v osobnej karanténe

    Pri preberaní zásielky je dôležité dodržiavať uvedené pravidlá, ktoré zabránia šíreniu nákazy. Chceme vám tovar doručiť najbezpečnejšie, ako je možné. Aby sa nám to darilo a aby sme zároveň mohli chrániť vaše zdravie, ako aj zdravie našich kuriérov, žiadame vás o dodržiavanie niekoľkých jednoduchých krokov.
    • V poznámke pri objednávke nás, prosím, informujte o tom, že ste v osobnej karanténe.
    • Zákazníci, ktorí sa nachádzajú v karanténe alebo sú chorí, momentálne nemôžu platiť pri dverách. Preto vás prosíme, aby ste svoj nákup uhradili vopred online. Pokiaľ ste v karanténe alebo chorí a budete od 30. 10. požadovať platbu pri dverách, môžeme odmietnuť odovzdanie nákupu bez náhrady ďalšieho termínu doručenia.
    • Kuriér vám zavolá a dohodnete sa na spôsobe a mieste doručenia objednávky. Môžeme vás uistiť, že váš nákup bude vždy doručený bezpečným spôsobom.
    • Prosím, vyberte si pri objednávke doručenie nákupu v taškách, tak môžeme chrániť vás aj nášho vodiča.
    Ďakujeme vám za dodržiavanie pravidiel, ktoré nám pomáhajú poskytovať našu službu čo najväčšiemu počtu zákazníkov.

    Aktuálne platné lokálne opatrenia

    V lokalite XX platia nasledujúce opatrenia: XX, XX a XX.

    Tieto opatrenia platia pre nákupy objednané od XX. XX. XXXX až do odvolania.

    Obmedzenia, ktoré zostávajú stále v platnosti

     

    Snažíme sa, aby bola naša služba bezpečne dostupná pre čo najviac zákazníkov, preto budú nasledujúce obmedzenia platné vo všetkých oblastiach doručenia Tesco Online nákupov. Okrem toho naďalej dodržiavame tie najvyššie bezpečnostné štandardy, ako je nosenie rúšok a ochranných rukavíc, používanie dezinfekčných prostriedkov na ruky aj na terminály a dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti.

     

     

    Donáška iba po prvé uzamykateľné dvere

     

    Chceme vám tovar doručiť čo najbezpečnejšie. V aktuálnej situácii náš vodič nemôže doručovať nákup až k vašim dverám, bude ho však môcť priniesť k prvým uzamykateľným dverám po tom, ako vám zavolá a dohodnete sa na presnom čase doručenia.

     

     

    Donáška všetkých objednávok iba v taškách

     

    Aby sme chránili vás aj našich vodičov, odporúčame vám vybrať si možnosť doručenia objednávky v taškách. Tak môžeme eliminovať osobný kontakt s tovarom.

     

     

    Ak máte možnosť, plaťte kartou online

     

    Platba kartou online vopred nám pomáha znížiť kontakt medzi vami a vodičom, a tým aj minimalizovať riziko šírenia vírusu. Finálna suma vám bude odpočítaná z účtu až po doručení tovaru.

     

     

    Menej voľných časových úsekov na doručenie

     

    Usilovne pracujeme na zvýšení kapacity časových úsekov na doručenie. Pre zvýšený záujem o našu službu však odporúčame našim klientom objednávať si doručenie v dostatočnom predstihu.

     

     

    Maximálna veľkosť objednávky

     

    Aby sme mohli našu službu poskytnúť čo najviac zákazníkom, obmedzili sme maximálnu veľkosť objednávky na 80 kg. Chceme tak predísť nárazovým hromadným nákupom a zabezpečiť čo najvyššiu dostupnosť potravín. Limit je stanovený tak, aby si zákazník mohol objednať veľký rodinný nákup. Stránka vás upozorní na dosiahnutie limitu už počas vytvárania objednávky.

    Zmeny sú platné pre zásielky vytvorené 5. 10. 2020 a neskôr.

    Potrebujete pomôcť?

    Zavolajte na našu bezplatnú zákaznícku linku každý deň od 7.00 do 23:00 hod. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.