icon_search

    S radosťou vám oznamujeme, že to najťažšie obdobie je za nami a postupne sa dostávame naspäť k tomu najlepšiemu, čo vám môžeme s Tesco Online nákupmi ponúknuť. Od 8. 7. 2020 rušíme všetky obmedzenia, ktoré môžeme, ale zároveň stále udržiavame najvyšší bezpečnostný štandard pre našich zákazníkov aj kolegov. Ďakujeme, že ste túto situáciu vydržali po našom boku. Užite si Tesco Online nákupy opäť v plnej sile.

    Opäť doručujeme až k dverám

    Opäť doručujeme až k dverám

    Tesco Online nákupy sa vždy snažia ponúknuť svojim zákazníkom len ten najvyšší štandard služieb, preto sme radi, že vám môžeme znova ponúknuť komfort donášky až k dverám.

    Opäť môžete platiť pri dverách

    Opäť môžete platiť pri dverách

    Hoci môžete aj naďalej za svoj nákup platiť online, odteraz sme späť s možnosťou platiť za tovar kartou priamo pri dverách, aby ste mohli opäť nakupovať tak pohodlne, ako ste zvyknutí.

    Obmedzenia, ktoré zostávajú stále v platnosti


    V tomto momente už naša služba ponúka takmer všetko, čo ponúkala pred karanténou, ale z dôvodu bezpečnosti a dostupnosti našej služby pre čo najviac zákazníkov sme sa rozhodli niektoré obmedzenia udržať ešte v platnosti. Okrem toho naďalej dodržiavame tie najvyššie bezpečnostné štandardy ako nosenie rúšok a ochranných rukavíc, používanie dezinfekčných prostriedkov na ruky aj na terminály a dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti.

     

     

    Maximálna veľkosť objednávky


    Aby sme mohli našu službu poskytnúť čo najviac zákazníkom, obmedzili sme maximálnu veľkosť objednávky na 80 kg. Chceme tak predísť nárazovým hromadným nákupom a zabezpečiť čo najvyššiu dostupnosť potravín. Limit je stanovený tak, aby si zákazník mohol objednať veľký rodinný nákup. Stránka vás upozorní na dosiahnutie limitu už počas vytvárania objednávky.

     

     

    Prosím, overte si, či je vaše telefónne číslo na Tesco účte aktuálne

    S cieľom obmedziť osobný kontakt vás náš vodič naďalej vopred telefonicky kontaktuje ohľadom miesta, kde má zanechať nákup, ale teraz vám ho už vie doručiť aj priamo k dverám. Tiež sa s vami dohodne o náhradnom tovare, ktorý nechcete prebrať.

     

     

    Donáška všetkých objednávok iba v taškách


    Aby sme chránili vás aj našich vodičov, odporúčame vám vybrať si možnosť doručenia objednávky v taškách. Týmto spôsobom môžeme eliminovať osobný kontakt s tovarom.

    Dôležité informácie pre zákazníkov, ktorí sú v osobnej karanténe

    Aby sme zabránili návratu šírenia nákazy, je dôležité dodržiavať v karanténe pri preberaní zásielky uvedené pravidlá. Chceme vám tovar doručiť najbezpečnejšie, ako je možné. Aby sa nám to darilo a aby sme zároveň mohli chrániť vaše zdravie, ako aj zdravie našich kuriérov, žiadame vás o dodržiavanie niekoľkých jednoduchých krokov.
    • V poznámke pri objednávke nás, prosím, informujte o tom, že ste v osobnej karanténe.
    • Ak sa dá, za svoj nákup zaplaťte online vopred. Je možné platiť aj pri dverách, ale ak máte možnosť, zaplaťte, prosím, za svoj nákup radšej vopred online.
    • Kuriér vám zavolá a dohodnete si spôsob a miesto doručenia objednávky. Môžeme vás uistiť, že váš nákup bude vždy doručený bezpečným spôsobom.
    • Prosím, vyberte si pri objednávke doručenie nákupu v taškách, aby sme mohli chrániť vás aj nášho vodiča.

    Zmeny sú platné pre zásielky vytvorené 8. 7. 2020 a neskôr.

    Potrebujete pomôcť?

    Zákaznícku linku môžete využívať každý deň od 7:00 do 23:00. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.