icon_search

    Rozumieme, že aktuálna situácia je mimoriadna, napriek tomu však chceme zabezpečiť, aby sa základné potraviny bezpečne dostali k čo najväčšiemu množstvu zákazníkov. V snahe vyhnúť sa šíreniu nákazy sme sa rozhodli podľa smerníc Ústredného krízového štábu SR aplikovať počas nasledujúcich týždňov určité obmedzenia a zmeny v pravidlách nakupovania cez Tesco Online nákupy.

     

     

    Prosím, overte si, či je vaše telefónne číslo na Tesco účte aktuálne


    S cieľom obmedziť osobný kontakt vás náš vodič vopred telefonicky kontaktuje ohľadom miesta, kde má zanechať donášku. Tiež sa s vami dohodne o náhradnom tovare, ktorý nechcete prebrať. Prosíme vás o spoluprácu – objednávku nevieme doručiť, ak sa vodičovi nepodarí zákazníkovi dovolať.

     

     

    Platobné metódy

    Pri nových objednávkach akceptujeme už iba platbu online, ktorá vám bude odpočítaná z účtu až po dodaní tovaru. Pokiaľ ste si vybrali platbu pri dverách pred 13. marcom, vaša platba bude zrealizovaná podľa pôvodnej objednávky.
    Z dôvodu preťaženia služby Tesco Online nákupy môžu v poslednom kroku objednávky nastať komplikácie s platbou. V takom prípade skúste nákup dokončiť v anonymnom okne alebo v inom prehliadači.

     

     

    Maximálna veľkosť objednávky


    Aby sme mohli našu službu poskytnúť čo najviac zákazníkom, od 26. marca môže platiť obmedzenie 80 kg pre maximálnu veľkosť objednávky. Chceme tak predísť nárazovým hromadným nákupom a zabezpečiť čo najväčšiu dostupnosť potravín. Limit je stanovený tak, aby si zákazník mohol objednať veľký rodinný nákup. Pri jeho dosiahnutí vás na to stránka upozorní už počas vytvárania objednávky.

     

     

    Limitácia počtu zakúpených produktov


    Aby boli základné potraviny dostupné pokiaľ možno pre všetkých, obmedzili sme maximálny počet kusov produktov, ktoré si môže zákazník v určitých kategóriách kúpiť. Tieto maximálne počty zakúpených produktov nájdete pri danom produkte. Pokiaľ ste si tovar objednali už pred 14. 3. vo väčšom množstve, urobíme všetko preto, aby vaša objednávka bola doručená, ale pre aktuálne nižšiu dostupnosť niektorých produktov to nebude možné vo všetkých prípadoch. Napriek tomu, že niektoré produkty môžu byť dočasne nedostupné, celkové zásoby produktov sú na dobrej úrovni a robíme, čo môžeme, aby boli dopĺňané každý deň.

     

     

    Rezervácia času doručenia


    Z dôvodu aktuálne väčšieho počtu zákazníkov, ktorí majú záujem o online nákupy, sa môže stať, že bude dostupných menej termínov, preto je dobré objednať si donášku s väčším predstihom. Svoj termín doručenia nákupu si môžete rezervovať až tri týždne vopred a svoju objednávku môžete priebežne meniť až do 23.00 hod. pred dňom doručenia, pokiaľ sa tak rozhodnete.

     

     

    Náhradný tovar


    Naozaj by sme vám radi doručili všetok tovar tak, ako bol objednaný, ale v niektorých prípadoch nemusí byť aktuálne na sklade konkrétny produkt, a tak doručíme jeho alternatívu. Naši vodiči majú dôležitú úlohu pri donáške potravín, preto v tejto výnimočnej situácii, s cieľom eliminovať osobný kontakt, nebudete mať možnosť vrátiť tovar priamo vodičovi. V prípade, že si neprajete náhradný produkt, môžete ho vrátiť v najbližšom obchode Tesco a obratom vám vrátime peniaze.

     

     

    Donáška všetkých objednávok iba v taškách


    Aby sme chránili vás aj našich vodičov, odporúčame vám vybrať si možnosť doručenia objednávky v taškách. Týmto spôsobom môžeme eliminovať osobný kontakt s tovarom.

     

     

    Obmedzenie dostupnosti pečiva a pekárenských výrobkov v nedeľnej donáške


    Vybrané druhy pekárenských výrobkov môžu byť v nedeľňajších donáškach krátkodobo nedostupné.
    Situácia súvisí s dočasným zatvorením prevádzok v nedeľu, čo ovplyvnilo aj dostupnosť čerstvého pečiva dodávaného priamo z pekární.

    Dôležité informácie pre zákazníkov, ktorí sú v osobnej karanténe

    V rámci prevencie šírenia nákazy a v nadväznosti na odporúčania a opatrenia prijaté Ústredným krízovým štábom Slovenskej republiky sme museli pristúpiť k opatreniam pri odovzdávaní vášho nákupu. Z tohto dôvodu vám vodič nemôže odovzdať nákup priamo do rúk. Chceme vám však objednávku doručiť najbezpečnejšie, ako je možné. Aby sa nám to darilo a aby sme zároveň mohli chrániť vaše zdravie, ako aj zdravie našich kuriérov, žiadame vás o dodržiavanie niekoľkých jednoduchých krokov.
    • V poznámke k objednávke nás, prosím, informujte o tom, že ste v osobnej karanténe.
    • Svoj nákup zaplaťte online vopred. Momentálne neprijímame iné druhy platieb.
    • Kuriér vám zavolá a dohodnete si spôsob a miesto doručenia objednávky. Radi by sme vás uistili, že váš nákup bude stále doručený bezpečným spôsobom.
    • Prosím, vyberte si pri doručení tašky, aby sme mohli chrániť vás aj nášho vodiča.

    Veríme, že tieto informácie boli pre vás užitočné. Budeme sa snažiť, aby vaše online nákupy prebehli bez komplikácií.



    Naše linky sú momentálne preťažené. Prosíme vás, aby ste nás kontaktovali iba v prípade, že vám vaše otázky nezodpovedala táto stránka.

    Potrebujete pomôcť?

    Zákaznícku linku môžete využívať každý deň od 7:00 do 23:00. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.