icon_search

    Čo je služba Klikni+Vyzdvihni?

    Ako nakupovať s touto službou?

    1. Vyberte si zo širokej online ponuky

    Vyberte si z viac ako 18 000 produktov online, zvoľte si miesto vyzdvihnutia vo vybraných predajniach Tesco a dátum a čas, ktorý vám vyhovuje.

    2. Nákup vám pripravíme

    Nakupujeme pre vás, akoby sme to robili sami pre seba a nákup udržiavame chladený či dokonca mrazený pri teplote -19 °C. Takže všetko budete mať rovnako čerstvé ako v obchode.

    3. Vyzdvihnite si nákup na ceste domov

    Príďte si vyzdvihnúť nákup
    v dvojhodinových časových úsekoch v deň, ktorý ste si vybrali, napríklad na vašej ceste z práce. Celý nákup vám naložíme do kufra, takže nebudete musieť ani len vystúpiť z auta. Všetko, čo potrebujete, je váš občiansky preukaz a číslo vašej objednávky.

    Začať nakupovať teraz icon_forward_link

    Kde je Klikni+Vyzdvihni dostupné?

    Použité filtre :

    • Klikni+Vyzdvihni

      Aktuálne ponuky

      Ponuka je platná do11.12.2018.Pre Tesco Online nákupy je ponuka platná pre objednávky doručené do 11.12.2018.
      Kúpiť teraz
      -40%
      Pomaranče voľný predaj, 1 kg
      Pomaranče
      1,49 089
      Ponuka je platná do11.12.2018.Pre Tesco Online nákupy je ponuka platná pre objednávky doručené do 11.12.2018.
      Kúpiť teraz
      -33%
      Coccolino aviváž viac druhov, 1,68 - 1,8 l 1.78 - 1.66 / 1 l
      Coccolino aviváž
      4,49 299
      Ponuka je platná do11.12.2018.Pre Tesco Online nákupy je ponuka platná pre objednávky doručené do 11.12.2018.
      Kúpiť teraz
      t d h m s
      -20%
      Ferrero Rocher 200 g (1 kg = 25.95)
      Ferrero Rocher
      6,49 519
      1 / 3

      Najčastejšie kladené otázky

      Čo je Klikni+Vyzdvihni?

      Klikni+Vyzdvihni ponúka všetky výhody nakupovania cez internetovú službu Tesco Online nákupy spolu s možnosťou vyzdvihnúť si vaše potraviny z Tesco obchodu v čase, ktorý vám vyhovuje.

      Prečo by som mal využívať Klikni+Vyzdvihni?

      Táto služba prináša ešte viac výhod - Nechajte nás spraviť všetku ťažkú prácu za vás - Váš nákup je pripravený, zabalený a bezpečne uložený na vyzdvihnutie v čase, ktorý vám vyhovuje - Vyzdvihnite si svoj nákup keď ste práve vonku, na ceste domov z práce, po odvoze detí do školy, alebo dokonca, keď sa vrátite z dovolenky - Stačí len prísť na výdajné miesto a my sa postaráme o zvyšok - Výdajné miesto ma kontrolovanú teplotu - Všetky výrobky sú pripravené v deň odberu a bezpečne uložené v chladničke, mrazničke alebo v regáli, až kým neprídete - Všetky ponuky, ktoré nájdete v obchode u nás nájdete na jednom mieste - Je jednoduché nájsť akcie

      Ako môžem používať Klikni+Vyzdvihni?

      Ak váš obchod ponúka službu Klikni+Vyzdvihni, uvidíte túto možnosť, keď si budete rezervovať čas dodávky. 2. Vyberte si 2 hodinový časový úsek, v ktorom si prídete vyzdvihnúť váš nákup. Dostupné časové úseky nájdete na webovej stránke. 3. Spravte si svoj nákupný zoznam 4. Vyzdvihnite si nákup počas časového úseku, ktorý ste si zvolili a môžete ísť!

      Prečo nevidím Klikni+Vyzdvihni ako spôsob nakupovania na webovej stránke?

      V súčasnej dobe ponúkame službu Klikni+Vyzdvihni len v niektorých z našich predajní. Ak túto možnosť nevidíte, neponúkame túto službu vo vašom obchode. Pre viac informácií sa obráťte na zákaznícku linku.

      Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

      Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

      Aký identifikačný doklad musím priniesť?

      Prineste si vaše číslo nákupného zoznamu a občiansky preukaz. Ak platíte na výdajnom mieste, budete potrebovať vašu platobnú kartu a číslo nákupného zoznamu. Bohužiaľ vám nebudeme môcť vydať váš nákup bez týchto dokladov.

      Môže niekto vyzdvihnúť môj nákup za mňa?

      Áno, ak má kópiu potvrdzovacieho e-mailu s číslom nákupného zoznamu. Bohužiaľ bez toho vám nebudeme môcť vydať váš nákup.

      Kedy si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

      Časové úseky vyzdvihnutia tovaru sú k dispozícii 7 dní v týždni. Dostupné časové úseky sa vám zobrazia vo voľbe „Zarezervovať čas" na stránke.

      Čo sa stane, keď prídem neskoro?

      Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

      Čo sa stane, keď prídem skôr?

      Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

      Koľko to bude stáť?

      Cena za službu Klikni+Vyzdvihni je uvedená pri výbere času vyzdvihnutia.

      Kde budú moje potraviny uložené počas odberného času?

      Všetky produkty sú pripravované v deň odberu a bezpečne uložené na teplotne regulovanom výdajnom mieste v chladiacom a mraziacom priestore, alebo regáli, až kým sa nedostavíte.

      Bude môj nákup v taškách?

      Váš nákup bude v taškách.

      Musím prísť na výdajné miesto autom?

      Odporúčame prísť na výdajné miesto autom, aby sme vám doň mohli priamo dať váš nákup. Môžete však prísť akýmkoľvek spôsobom dopravy, aj peši. Majte prosím na pamäti, že výškový limit pre autá je 2,8 metra.

      Čo sa stane, ak som si objednal niečo, čo nie je k dispozícii?

      Vo výnimočnom prípade, ak produkt, ktorý ste si vložili do nákupného zoznamu nie je k dispozícii, budeme sa vám snažiť ponúknuť alternatívu. Môžete vrátiť všetky položky, ktoré nechcete, zamestnancovi na výdajnom mieste a cena nákupného zoznamu bude znížená.

      Čo mám robiť, keď nie som spokojný s náhradou alebo by som chcel produkt vrátiť?

      Náhradné produkty budú uvedené v hornej časti dodacieho listu a budú zabalené v modrej taške. Ak sa rozhodnete vrátiť náhradný produkt, náš pracovník vám zníži cenu a táto položka vám nebude účtovaná.

      Môžem zmeniť alebo zrušiť svoj nákupný zoznam pre Klikni+Vyzdvihni na webovej stránke?

      Môžete zmeniť svoj nákupný zoznam tým, že pôjdete na "Moje nákupné zoznamy". Do 23.00 pred dňom odberu, môžete pridať / odobrať výrobky z nákupného zoznamu. Nebudete môcť zmeniť váš spôsob nákupu alebo ​​čas odberu. Nezabudnite skontrolovať svoj nákupný zoznam, či sú všetky zmeny uložené. Nákupné zoznamy je možné zrušiť v "Moje nákupné zoznamy". Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23.00 pred dňom odberu. Služba je k dispozícii iba vo vybraných predajniach.

      Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

      Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode, môžete si ho nájsť tu. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

      Potrebujete pomoc?

      Zavolajte na našu bezplatnú zákaznícku infolinku denne od 7:00 do 23:00. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.