HelpPage
Používame cookies, aby sme vám uľahčili používanie našej webovej stránky. Dajte nám vedieť o vašich preferenciách.
Chcete vedieť viac? Prečítajte si naše zásady týkajúce sa
súborov cookies
.
Spravovať súbory cookies
.
Prijať všetky cookies
Odmietnuť súbory cookie
Tesco.sk
Prihlásiť sa
Registrovať sa
Nájsť obchod
Podpora a často kladené otázky (FAQs)
Môj účet
English
Tesco Home
Podpora
Menu
Online Nákupy
Clubcard
Scan&Shop
Darčekové poukážky
Dokumenty
Clubcard
Vernostný program Clubcard
Mobilná aplikácia Clubcard
Čo mám robiť, ak...?
Clubcard kupóny
Okamžité digitálne poukážky
Uplatnenie poukážok a kupónov
Kontaktný formulár
Okamžité digitálne poukážky
Základné informácie o okamžitých digitálnych poukážkach (faster voucher)
Okamžitý digitálny poukaz – čo to je?
Kde nájdem okamžité digitálne poukážky?
Aké sú výhody okamžitého digitálneho poukazu?
Prečo sa zmenil spôsob doručenia, keď som začal používať okamžité digitálne poukážky?
Ak nie som spokojný s digitálnou komunikáciou, môžem sa vrátiť k papieru?
Konverzia (premena) bodov
Koľko bodov potrebujem, aby som ich mohol premeniť na okamžité digitálne poukážky?
V akej hodnote sú instantné digitálne poukážky dostupné?
Koľko poukážok môžem získať v jednom prevode?
Môžem kupóny premeniť späť na body?
Čo sa stane s mojimi bodmi, ak ich neprevediem na okamžité digitálne poukážky pred koncom zúčtovacieho obdobia?
Využite okamžité digitálne (peňažné) poukážky
Koľko digitálnych poukážok môžem uplatniť na jeden nákup?
Pri nákupe ktorých produktov NEMÔŽEM uplatniť okamžité digitálne poukážky?
Aká je doba platnosti okamžitých digitálnych poukážok?
Čo sa stane, ak zabudnem uplatniť svoje okamžité digitálne poukážky?