Zoznámte sa s novými Všeobecnými obchodnými podmienkami programu Clubcard
1. Vernostný program Tesco
Clubcard je vernostná karta, ktorá vás odmeňuje za vaše nákupy. Za každé euro, ktoré miniete v obchodoch Tesco, získate 1 bod na Váš účet Clubcard. Ak nazbierate minimálne 150 bodov za dané zúčtovacie obdobie zbierky bodov, získate peňažné poukážky na nákupy v Tescu! Navyše môžete získať Clubcard kupóny na svoje obľúbené produkty.
Sú dve možnosti, ako sa môžete prihlásiť do vernostného programu:
Kupóny sú zľavy na vaše obľúbené produkty. Poukážky sú peňažné zľavy, ktoré môžete použiť na zníženie ceny svojho nákupu vo všetkých predajniach Tesco.
Body budú pričítané na vašu kartu Clubcard s vašim prvým nákupom, ale odmeny môžete získať až po úspešnej registrácii. Inak nebudeme vedieť, komu ich máme pripísať.
Okrem poukážok a kupónov pravidelne ponúkame členom vernostného programu Clubcard akcie a zľavy na vybrané produkty, takže nákupovanie s Clubcard je výhodnejšie. Taktiež príležitostne nájdete zľavové alebo bodové kupóny Clubcard vytlačené na bločku priamo na pokladni po Vašom nákupe. Stiahnite si mobilnú aplikáciu Clubcard a získajte kupóny navyše každý mesiac s ďalšími prekvapeniami ako sú kupóny k vašim narodeninám.
Za každé minuté euro dostanete 1 bod. Štyrikrát ročne vám po nazbieraní aspoň 150 bodov za dané zúčtovacie obdobie vrátime prostredníctvom Clubcard vyúčtovania hodnotu vami nazbieraných bodov v peňažných poukážkach. Prehľad bodov a zliav nájdete aj na webe v časti Môj Clubcard účet.
Najrýchlejší spôsob, ako zistiť aktuálny stav bodov je prostredníctvom Môj Clubcard účet na www.clubcard.sk alebo cez vašu Clubcard aplikáciu. Počet bodov môžete nájsť aj na bločku z vášho nákupu a v pravidelnom vyúčtovaní, ktoré zasielame štyrikrát do roka v prípade splnenia podmienok na jeho získanie. Informácie môžete získať ja na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Pokiaľ nemáte dostatok bodov v danom zúčtovacom období zbierky bodov, body sa prenášajú do ďalšieho obdobia.
Svoju Clubcard môžete používať vo všetkých Tesco obchodoch, prostredníctvom Tesco Online nákupy alebo na Tesco čerpacích staniciach.
Ak chcete získať body Clubcard za Tesco online nákupy, potrebujete si pridať svoje číslo karty Clubcard do osobných nastavení na svojom účte pre Online nákupy na http://potravinydomov.itesco.sk. Za online nákupy získate dvojnásobný počet bodov.
Áno, celá vaša rodina môže používať tú istú kartu a zbierať body na jeden účet.
Po prihlásení sa do účtu Môj Clubcard účet jednoducho zmeňte svoju adresu a spôsob zasielania vyúčtovania.
Tiež môžete zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Môžete požiadať o duplikát v obchode a následne zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, aby sa zlúčili body s Vašou starou kartou.
2. Môj Clubcard účet
Vďaka sekcii Môj Clubcard účet môžete sledovať stav získaných bodov a odmien. Jednoducho sa registrujte na https://r.itesco.sk/sk-SK/?returnUrl=https://s.itesco.sk/mojaclubcard/ucet/Home/home
Ak používate Tesco Online nákupy, môžete využiť tie isté prístupové údaje pre Môj Clubcard účet. Alebo sa môžete zaregistrovať a vytvoriť si nový účet.
Spravovať moje osobné údaje (zmena adresy a iných osobných a kontaktných údajov)
• Pozrieť si a vytlačiť platné poukážky a aktuálne kupóny
• Zistiť stav bodov
• Pozrieť si, kedy a kde som získal body
Po prihlásení do Môj Clubcard účet, môžete jednoducho zmeniť svoje prihlasovacie údaje a ďalšie osobné nastavenia. Taktiež môžete zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Ak sa nemôžete prihlásiť, skúste zadať heslo neskôr – minimálne po 4 hod. Ak sa Vám stále nedarí prihlásiť, kontaktuje bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
3. Mobilná aplikácia Clubcard
S mobilnou aplikáciou Clubcard nemusíte so sebou nosiť svoju plastovú kartu Clubcard ani mať vytlačené svoje kupóny, poukážky a ďalšie odmeny. Všetko nájdete vo svojom telefóne.
V aplikácii máte tiež prehľad svojich Clubcard bodov, otváracie hodiny všetkých Tesco obchodov vo svojom okolí a informácie o aktuálnych akciách a zľavách.
Môžete si stiahnuť aplikáciu Clubcard aplikáciu cez Google Play a App Store – dostupné pre Android a iOS: https://tesco.sk/clubcard/mobilna-aplikacia/
Mobilná aplikácia Clubcard funguje na všetkých smartfónoch s operačným systémom Android a iOS.
Niekedy skenery v obchode majú problém načítať vaše kódy kupónov z mobilnej aplikácie. Zvýšenie jasu na vašej obrazovke zvyčajne vyrieši tento problém.
Áno. Nebudete nič platiť za stiahnutie a používanie tejto aplikácie. Práve naopak, pomôže vám ušetriť Vaše peniaze a čas.
Radi vám pomôžeme s akýmkoľvek problémom na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
4. Moje malé Tesco
Moje malé Tesco je zábavná hra nielen pre deti. V tejto hre máte svoj vlastný obchod Tesco. Staňte sa virtuálnym manažérom a zarábajte reálne Clubcard body. Udržiavajte obchod v chode, objednávajte produkty, nájdite najlepších zamestnancov a potešte svojich zákazníkov.
Hru môžete hrať na všetkých smartfónoch s operačnými systémami Android a iOS.
Nie, môžete ju hrať aj offline.
5. Čo robiť, ak…?
Ak nedostanete svoje pravidelné zúčtovanie, prosím, zavolajte na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Nemusíte sa obávať, že prídete o svoje odmeny. Všetky svoje kupóny nájdete tiež online v sekcii Môj Clubcard účet.
Radi vám zodpovedáme všetky otázky ohľadom Clubcard na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Ak ste nezískali body zo svojho posledného nákupu, prosím, zavolajte na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.
Zákazník môže hocikedy vystúpiť z vernostného programu Clubcard na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333 (po-pia: 8:00-20:00), odoslaním žiadosti na e-mail: clubcard@clubcard.sk alebo cez kontaktný formulár na https://tesco.sk/sluzby-a-znacky/tesco-znacky/clubcard/zakaznicka-podpora/
6. Všeobecné obchodné podmienky
Ak máte ďalšie otázky alebo nám chcete dať spätnú väzbu, kontaktujte nás na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333 každý pracovný deň od 8.00 do 20.00 hod.
alebo prostredníctvom Tesco Online chat alebo cez e-mail na clubcard@clubcard.sk.